29 paź 2013

Paczki, paczuchy..

Czekałam, aż uzbieram kilka ostatnich przesyłek i będę Wam je mogła pokazać o oddzielnym poście. Jako, że dziś przyszła do mnie ta najbardziej oczekiwana - współpraca z BingoSpa to post ma prawo się ukazać :D Zapraszam do oglądania,komentowania i dzielenia się uwagami :P
Co tam u Was w skrzyneczkach słychać ? :) 

1.
Na sam początek książki z subskrypcji "Historie z życia wzięte" -to już druga seria :) Za 3 zapłaciłam 22 zł . Myślę, że warto ! Jak na razie przeczytałam jedną i jest SUPER ! Dawno nie czytałam tak poruszającej i wciągającej książki, która opisuje tragedie małego dziecka. Podzielę się nią z Wami podczas już drugiego podsumowania miesiąca :)
Mam czytelniczki, które również je zamawiają ? 
Jako, że pytacie gdzie można je zamówić - podaję link :)
http://www.historieprawdziwe-kolekcja.pl/

2.
Ostatnio pokazywałam Wam dwa kremiki od Fitomed- tutaj Maseczka-Peeling , którą również wygrałam w konkursie :) Nie słyszałam jeszcze o niej złych opinii od Was. Jest po prostu MEGASUPER ! Niebawem recenzja :D

3.
Wygrana na blogu w rozdaniu EQUILIBRA. Jestem strasznie ciekawa tej firmy, ponieważ słyszałam o niej wiele dobrego, a sama nie miałam jeszcze okazji wypróbować ich kosmetyków. W paczuszce znalazłam mydełko, trzy tubki maseczki, 3  chusteczki do demakijażu , 3  próbki żelu aloesowego i 3 próbki szamponu przeciw wypadaniu włosów. Próbki są spore . Myślę, że szamponu starczy mi na 6 myć, więc spokojnie będę coś mogła Wam o nim powiedzieć :)  Wszystko jak widzicie w pięknej kosmetyczce :) 


4.
I na sam koniec, oczekiwana paczka od BingoSpa! Biorę udział w kolejnej serii ich współpracy z bloggerkami. Widziałam, że wiele z Was również już dostało swoje paczuszki :) 
Ja wybrałam sobie :
żel pod prysznic -słodkie migdały i biała glinka- pachnie obłędnie ! 
maskę do twarzy z olejem winogronowym (właśnie w niej siedzę :P )
mocny peeling błotny - już wypróbowany ! :D 



52 komentarze:

  1. gratki:)
    niestety ja otrzymałam tylko próbki:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nowości, miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie zamawiałaś te książki?
    bardzo lubię tą serię :)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.historieprawdziwe-kolekcja.pl/ - Bardzo proszę ! :)

      Usuń
    2. kiedyś w biedronce były te książki w dobrych cenach ale dawno nic nowego z tej serii się nie pojawiło :/

      Usuń
  4. Bardzo zaciekawiły mnie próbki szamponu z Equilibry jakie otrzymałam przeciwko wypadaniu.
    Włosy świetnie się po nich błyszczały!

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 ksiazki za 22 zl?super okazja :) x

    OdpowiedzUsuń
  6. książki kupiłaś w super cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego mydła Equilibra, mam ich szampon i odżywkę do włosów i są MEGA Fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Same przyjemności :) zazdrosze wygranej z Equilibra

    OdpowiedzUsuń
  9. troche tego jest :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna zawartość paczuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ciekawe tytuły tych książek , a i kosmetyki fajne,najbardziej mnie ciekawi jak się spisze Eguilibra,bo ja obecnie dostałam od nich maskę i szampon przyznam,że jestem zaskoczona na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ta seria w moim domu się pojawia, bo czyta ją moja babcia :) mnie jakoś nie wciąga, mam swoje książki "do przeczytania". sporo fajnych kosmetyków, więc życzę przyjemnego testowania! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego testowania :)
    Bardzo lubię Equilibrę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej ile paczek ! Wspaniałości same :) gratuluję i udanych testów !

    OdpowiedzUsuń
  15. BingoSpa znam i lubię, jestem ciekawa tych książek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie wspaniałe paczki ;)
    Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne paczki. Ja mam dwie maseczki z Bingospa i jestem z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo nie, za dużo kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne paczki, to teraz pozostaje życzyć przyjemnego testowania! Oraz czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekaw jak ta maseczka się sprawdzi !

    OdpowiedzUsuń
  21. Punkt 3 kosmetyki aloesowe, bomba! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja czekam na recenzje Maseczko-Peelingu z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Maseczka-peeling mnie zainteresowąła :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ostatnio dużo czytam i te książki wydają się interesujące, poza tym gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja znajoma ma te książki i miałam okazję je przeczytać. Są świetne! Strasznie wciągają. Dorwałaś je w super cenie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem bardzo ciekawa Twoje opinii nt tego peelingu błotnego :))

    OdpowiedzUsuń
  27. te aloesowe produkty wydają się być bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne paczki. Chociaż tyle że Bingo spa niektóre potraktowało normalnie i pozwoliło wybrać pełnowymiarowe produkty. Jak widzę jak dziewczyny chwalą się próbkami od nich to normalnie ta firma mnie odpycha :] no i blogerki, które próbki wzięły..

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo fajnych paczuszek :)
    Mam tą maseczkę z Fitomed i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. masz i Ty w końcu BingoSpa - ale Cię przetrzymali;)
    a peeling Fitomed sprawdza się i u mnie, jutro recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z BingoSpa wybraliśmy też ten peeling i żel pod prysznic, tylko zamiast maski drygi, borowinowy żel:)

    Z Fitomed uwielbiamy tę maskę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne nowości. No to miłego testowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile nowości :) Miłego tesowania. Ja mam straszny problem z dostępnością kosmetyków BingoSpa. Nie mogę ich znaleźć. Szukam i szukam... a kilka kosmetyków chciałabym mieć. Zostaje mi zakup przez internet, jednak nie lubię takiej formy zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  34. super nowości:) chętnie bym przeczytała te ksiązki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Życzę miłego testowania! Jestem ciekawa jak spisze się u Ciebie peeling z BingoSpa ;>

    OdpowiedzUsuń
  36. Nazbierało Ci się trochę tego :) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  37. Prawie te same rzeczy mamy z Bingospa :) Tylko zamiast peelingu wzięłam kolagen.

    OdpowiedzUsuń