3 paź 2013

Nowa współpraca FITOMED

Przepraszam za długa nieobecność - uczelnia, dojazdy dają się we znaki :) Teraz akurat leże w domu chora, więc mam czas, aby podzielić się z Wami radosną nowiną :) 
Wczoraj zawitała do mnie paczuszka otrzymana w ramach współpracy z marką : 

Do testów otrzymałam dwa kosmetyki. Jak wiecie, naturalnie walczę o ładny, brązowy kolor włosów - długo szukałam kosmetyków przeznaczonych do tego :) Od razu w oko wpadła mi ta seria :) 
Mimo, że są do włosów koloryzowanych to postanowiłam je wypróbować. Zawierają w swoim składzie herbatę i hennę , więc jestem pewna ,że spełnią moje oczekiwania:) Już dzisiaj zaczynam testowanie - niebawem  spodziewajcie się recenzji 
SZAMPON - KLIK
ODŻYWKA - KLIK


Zapraszam Was również na stronę FITOMED ,kosmetyki są naturalne i ziołowe- znajdziecie tam również sklep online . Asortyment jest bardzo bogaty i zachęcam Was do zapoznania się z nim .Myślę, że każda znajdzie tam coś dla siebie. Dodatkowym plusem są bardzo atrakcyjne ceny :)
 Miałyście już coś marki Fitomed ? :) 

50 komentarzy:

  1. Zdrowiej bo zdrowie najważniejsze, i też czekam na Twoje recenzje.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. tyle dobrego słyszy się o produktach tej firmy, że jestem mega ciekawa tej odżywki!:) czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do moich blond kędziorków się nie nada, ale chętnie przeczytam recenzję :)
    Owocnej współpracy:)
    Dzięki za odwiedziny ! Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają w swojej ofercie również do blond włosów jeśli byłabyś zainteresowana :)

      Również Pozdrawiam cieplutko ! :)

      Usuń
  4. Gratuluję współpracy i życzę udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, czytałam dużo dobrego o tych kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje współpracy!

    Zapraszam do mnie na mini rozdanie! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. CHyba nie miałam do tej pory niczego tej firmy.. Produkty wyglądają obiecująco :) Jestem ciekawa recenzji, jednocześnie życzę CI szybkiego powrotu do zdrowia i trwania w nim :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. no to przyjemnych testów :D

    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo no proszę jaka fajna współpraca ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję współpracy:) no i oczywiście czekam na recenzję!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja właśnie testuję zestaw do włosów jasnych :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy:) ja właśnie czekam na moją pierwszą przesyłkę od tej firmy, mam nadzieję, że dojdzie na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam wiele dobrego o tej firmie i jej produktach ! Mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzą !

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłych testów! Ja się zastanawiam czy jak mają hennę to nadawałyby się do ombre :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy. bardzo lubię tą firmę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i czekam na recenzje, też mi się podobają brązowe włosy :).

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna współpraca :) już nie mogę się doczekać recenzji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great review!! I didn't know this brand!

    xoxo!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. mam okazję współpracować z tą firmą i póki co się nie zawiodłam na ich kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję współpracy, ja nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam ten szampon i byłam z niego bardzo zadowolona, mam nadzieję że u ciebie też się spisze:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratki! :) Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje ^^ Henna w składzie?Wow już czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję. Odżywkę widziałam nie raz, a jej kolor wciąż mnie zaskakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam serdecznie na nowy post z rzeczą przyprawiającą mnie o dreszcze radości! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała, pozdrawiam ♥ Natalia

    OdpowiedzUsuń
  27. gratulacje! udanego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie !! obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie niedawno były testowane.. w ogóle się nie sprawdziły, plątały mocno, ech :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mam ten duet.. fajny.. tylko odzywka bez splukiwania lepiej sie spisuje.. i tak radze ja uzywac..
    dzis o ich glinkach pisalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję super współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  32. obecnie mam wersję do włosów zniszczonych., szampon jest super. gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję tak fajnej współpracy - bardzo ciekawi mnie ta marka!

    OdpowiedzUsuń
  34. Z niecierpliwoscia czekam na recenzje, sama chetnie przyciemnila bym naturalnie wlosy :) Gratuluje wspolpracy :)!

    OdpowiedzUsuń