12 paź 2013

Moje pierwsze Marmurki - LEMAX :)

Oczywiście oczarowana Waszymi marmurkami zapragnęłam mieć swoje ;) Dostanie ich, według mnie po prostu graniczy z cudem! Udało mi się je złapać na All za jedyne 1,99 -obecnie sprzedawca już ich nie ma :( Sama nie wiem czemu. Miał dostępne 5 kolorków (to chyba wszystkie?) ja wybrałam biały i brudny róż :) Lemaxy nie  mają swoich odpowiedników w numerkach - przynajmniej ja nie znalazłam ich na opakowaniu :P 
Buteleczki jak widzicie są inne - miały mieć 8 ml ,aczkolwiek ta poprawo ma napisane 10ml - sama nie wiem czemu tak jest :D Mi, zapewne jak się domyślacie ani troszeczkę to nie przeszkadza :D 
 Z malowaniem zero problemów. Po drugiej warstwie uzyskujemy bardzo ładne krycie. Ucieszyłam się, że nawet biały lakier nie miał z tym żadnych problemów i nie musiałam się męczyć i malować, i malować, i malować.... Z trwałością chyba nie jest najlepiej - wytrzymały około 3 dni z utwardzaczem. Są to lakiery za 1,99, więc nie będę od nich za wiele wymagać :D  Zmywanie - o dziwo zmywały się gorzej od mojego piasku z Golden Rose :D Trochę pozaciągały wacik, ale jakoś dałam radę! Nie było aż tak źle i nie będę im za to ujmować punktu :)
Mimo wad ze zmywaniem i trwałością, jestem w nich po prostu ZAKOCHANA i bardzo często będą u mnie gościć na pazurkach :) Cena jest po prostu SUPER - mam nadzieję, że uda mi się je złapać gdzieś stacjonarnie i nabyć kolejne 3 kolorki :) 
A Wy macie już swoje maczki ? :) 

56 komentarzy:

  1. Wyglądają świetnie. Szczególnie biały mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt cudowny ! bardzo mi się podobają oby dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladny efekt daja na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety jeszcze i u siebie stacjonarnie nie spotkałam, a szkoda bo są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niee, ja jeszcze nie mam żadnego marmurka. Piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się te marmurki ;)
    gdy je gdzieś spotkam to na pewno zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale są piękne:) też muszę sobie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentuje, ale nie wiem czy się przekonam aby u siebie aby mieć parmurek na pazurkach. Puki co lubuję się w jednolitych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też na nie polują, ale nie mogę nigdzie znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  10. kuszą mnie strasznie ;-), ale czy będę z nich korzystać ?? oto jest pytanie

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja i ja je mam :D Ale tylko jeden biały :( ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wyglądają, ale u mnie chyba ich nigdzie nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  13. posiadam wszystkie 5, na początku byłam nimi oczarowana, teraz już troszkę mi się znudziły co nie zmienia faktu, że warto je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. też miałam przeboje z opakowaniami lemaxów jak je zamaiwałam :D tak czy siak opakowanie nie jest istotne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swoje mam dzięki wygranej u Loli na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam :(Ale jeju jakie cudowne i ta cena,szkoda,że sprzedawca ich już nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem biały jest najbardziej udanym marmurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. One mi średnio do gustu przypadły. Posiadam jeden i szału nie ma :)
    pozdrawia, :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też mam maczek, brudny róż ale firmy no name ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze musze sobie w koncu jakis sprawic ;)! Slicznie wygladaja oba, a cena powala :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o nich, ale widzę na oczy pierwszy raz :) Chyba jednak zostanę przy piaskach, choć za taką cenę, jeśli wpadną mi gdzieś przy okazji w łapki, to nie będę się opierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię marmurki, bardzo mi się podobają ale jakoś mało kryją. Nałożyłabym jeszcze jedną warstwę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś podobę widziałam u siebie w sklepie po 4.90 zł :), może w takiego typu sklepach są np ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne, ale boję się, że będą u mnie słabo kryć, a ja tak nie lubię nakładać zbyt wielu warstw... Jak muszę dwie nałożyć to już jestem chora - musi być wtedy przepiękny kolorek, żebym nie marudziła :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Po prostu przepiękne :) Z chęcią przygarnęłabym je do swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniale wyglądają! Zawsze zachwycam się nimi u kogoś, ale sama z nich rezygnuję, bo zmywanie doprowadza mnie do szewskiej pasji :D

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądają świetnie, bardzo podoba mi się taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też poluję na te lakiery!
    Różowy <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jeszcze nie mam żadnego marmurku. Szukam w sklepach stacjonarnych, ale narazie nie znalazłam :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie to wygląda! Tak delikatnie! Ach, szkoda, że u mnie takowe nie są dostępne :(
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja nie mam:) nie wiem nie przekonują mnie one jakoś do siebie chociaż odcienie na prawdę piękne

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładnie wyglądają w połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie wyglądają, na pazurkach, a cena faktycznie śmieszna:) Widzę, żeś zakochana;)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze takich nie miałam :) Ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  35. są urocze :) podczas zmywania proponuję przytrzymać trochę dłużej wacik na paznokciu i potem ściągnąć, łatwiej schodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja ich ostatnio szukałam u siebie na bazarku, ale o ile babeczka miała wszystkie inne Lemaxy to marmurków niestety nie :<

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurde, no! Ja nie mam i z każdym dniem jestem z tego powodu bardziej nieszczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  38. mam, mam, skusiłam się na cały zestaw , więc jeden pewnie oddam w rozdaniu za jakiś czas, bo trzy róże to zdecydowanie za dużo jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też muszę upolować jakiś marmurek :)

    OdpowiedzUsuń