28 paź 2013

Moja nowa włosowa miłość ! FITOMED

Jakiś czas temu pokazywałam Wam kosmetyki, które dostałam w ramach współpracy ze sklepem FITOMED.PL . Wybrałam sobie coś do pielęgnacji włosów. Wpadł do mnie komplet szampon+odżywka do włosów koloryzowanych, ciemnych. Jak zapewne niektóre z Was wiedzą,  włosów nie farbuje, ale cały czas walczę o ich naturalne przyciemnienie. W ruchu cały czas płukanka z kawy, która kolosalnie mi pomogła. Cały czas również szukałam czegoś do codziennej pielęgnacji. Nawet nie wiecie jak bardzo się ucieszyłam, gdy na stronie sklepu zobaczyłam ten komplecik. Od razu stwierdziłam, że MUSZĘ go wypróbować :)
Sprawdził się, czy nie bardzo ? 

 Obie buteleczki mają taki sam design, ładny i prosty. Najbardziej przemawiają do mnie takie kosmetyki :) Mega się cieszę, że są przezroczyste. Uwielbiam wiedzieć ile jeszcze pozostało mi kosmetyku :)  
Całą seria zawiera herbatę cejlońską i wyciąg z liści henny irańskiej i to własnie dzięki nim nasze włosy mają mieć ciepłe kasztanowe refleksy :) 
Poza tym w składzie mamy sole mineralne i antyutleniacze, które wpłyną korzystnie na kondycję naszych włosów.
Data zużycia obu produktów to zaledwie 6 miesięcy od użycia :) Od razu widać po tym, że są naturalne :) 


Zacznę od szamponu, którego używam o wiele częściej od odżywki. Mieści się on w 250 ml buteleczce, zamykanej na klik. Otwarcie nie zacina się, nie zdarzyło mi się żeby jakimś dziwnym sposobem kosmetyk sam uciekł z opakowania. Czasami w innych kosmetykach możemy spotkać się z problemami przy zamykaniu, ponieważ ta końcówka tak jakby "lata" nam na wszystkie strony. Tutaj plastik jest bardzo twardy i nie ma możliwości, żebyśmy źle zamknęły butelkę :) 
Na początku tuż po otwarciu zwróciłam uwagę na bardzo mały otwór. Wszystko jest jednak przemyślane :) Kosmetyk ma dość rzadką, wodną konsystencje i dzięki temu nie wyleci nam jego za dużo  :)  Druga rzecz na, którą od razu zwróciłam uwagę to właśnie jego konsystencja. Po raz pierwszy spotkałam się z szamponem, który był on aż tak rzadki, od razu pomyślałam sobie, że będzie mało wydajny! Nawet nie wiecie jak bardzo się myliłam !  
Na obrazku poniżej widzicie ile szamponu wystarcza mi na umycie całych włosów. Byłam w szoku, że tak niewielka ilość jest w stanie sobie poradzić. Super się pieni i bardzo dobrze je oczyszcza.

Moje włosy po umyciu tym szamponem były dość szorstkie. Myślę, że jest to efekt dokładnego umycia ich . Z tym problemem od razu i bardzo szybko radzi sobie każda odżywka :) 
Szampon ma typowy ziołowy zapach, który znika po zastosowaniu odzywki, więc ja osobiście, nie mam z nim żadnego problemu i w niczym mi on nie przeszkadza. 

Odżywka, tak samo jak szampon zamknięta jest w przezroczystym opakowaniu na "klik". To jest troszeczkę niże i szersze- zawiera 200 ml produktu.
Używam jej średnio co dwa mycia, ponieważ opakowanie jest mniejsze od szamponu.
Zapach odżywki jet trochę bardziej słodszy od zapachu szamponu. Nie zauważyłam, aby był mocno wyczuwalny na naszych włosach. 
Tak jak w przypadku szamponu, obawiałam się, że i ona będzie mało wydajna. I znów zonk... odżywka tak samo jak szampon bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła ! 
Na moje długie włosy, znów wystarczy jej mała ilość :) 
Zdecydowanie nawilża ! Włosy są po niej delikatne i miękkie. Od razu przy spłukiwaniu czujemy ich różnicę. Jest gęsta i nie spływa z nich, nie mam żadnych problemów, aby wydobyć ją z opakowania i nie muszę się męczyć :) Przyznam się szczerze, że jeszcze nie próbowałam efektu z nią bez spłukiwania. Raczej nie stosuje takich odżywek, więc i tutaj raczej pozostanę przy tradycyjnym używaniu. Kilka minut na włosach i spłukuję :) 


Noi teraz najważniejsze. Czy kosmetyki rzeczywiście zadbały o ładny kolor włosów? 
Jak już wspominałam włosów nie farbuje, chce je tylko delikatnie przyciemnić i wyrównać kolor po lecie. Przyznam się Wam zupełnie szczerze i z ręką na sercu ,że ..... POMOGŁY ! Mam wrażenie, że moje włosy, szczególnie te "z wierzchu" są delikatnie ciemniejsze, kolor jest podkreślony i błyszczący. Włosy są o wiele mniej matowe i straciły swoją "myszowatość" . Jestem mega szczęśliwa, że na nie trafiłam i z miłą chęcią obie buteleczki wyczyszczę z ostatniej kropelki kosmetyku ! 
Przeanalizowałam również ich skład i jak same możecie zauważyć jest on mega, mega pozytywny ! Składniki, które mają nam pomóc w uzyskaniu pięknego koloru są na jego szczycie :) 
Ciesze się, że w końcu udało mi się znaleźć produkty, które poszukiwałam od tak dawna :)
Może któreś z Was też ich używały i zaskoczyły Was tak samo pozytywnie jak mnie ? 


Za możliwość przetestowania ich dziękuje firmie FITOMED
A Was zapraszam na stronę sklepu
oraz
Za cały komplet zapłacicie zaledwie 20 zł :) 


Ach i tak na marginesie !
Jestem ZAKOCHANA w kremie tej firmy i maseczce ! Już niebawem się one tutaj pokażą ;)
Te które mają te kosmetyki wiedzą o co chodzi :D <3



37 komentarzy:

  1. jednak każdy włos lubi co innego :) nie tak dawno temu czytałam, że ta sama odżywka jest koszmarkiem i w ogóle nie pomaga w rozczesywaniu włosów, a u Ciebie zupełnie na odwrót, pewnie zależy od porowatości i wielu innych czynników :) fajnie, że Ci się sprawdziły te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szerze , że nigdy, po żadnym produkcie do włosów nie miałam problemu z rozczesywaniem :) nie ważne co nałoże to i tak same jakoś sobie z tym radzą :D Często nawet zdarza mi się ich nie czesać w ogóle, tak jak dzis :D

      Usuń
  2. szkoda, że jasną czuprynę mam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o tym duecie już kilka dobrych opinii :)
    I może sama się kiedyś pokusze :)
    Super, ze u Ciebie się sprawdził :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiesz co... wydłużasz niebezpiecznie moją wishlistę! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety jeszcze nic z tej firmy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę się w końcu na coś zdecydować z tej marki, bo nie gościła ona jeszcze u mnie w domu

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam wersję do włosów suchych i zniszczonych, szampon bardzo lubię a odżywka jest dla mnie zbyt wodnista

    OdpowiedzUsuń
  8. super sprawa za niewielkie pieniądze :) komplet idealny dla ciemnowłosych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam zestaw dla blondynek i jestem zachwycona ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe produkty, jeszcze nie miałam okazji spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój wariant kolorystyczny :D Ale gdyby były takie do włosów blond to chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak samo! W wersji dla blondynek bardzo chętnie :)

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że wpłynęły na odcień włosów. Zauważyłam, że większość kosmetyków przeznaczonych do włosów brązowych tego nie robi :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że są droższe :) Przyznam, że bardzo sympatycznie wyglądają i dużo dobrego o nich czytałam!

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że działają tak fajnie na włosy niefarbowane, choć przeznaczone są do farbowanych, u mnie były daremne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cena fajna a jezeli są tak dobre to kupuje zaraz :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz się spotykam z tymi produktami, z tego co piszesz warte wypróbowania, z tym że niestety nie dla blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy ten zestaw, ja już długo się broniłam przed farbowaniem, ale w końcu wymiękłam. Fajnie, że Tobie się udało trochę wydobyć koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam znów na odwrót, bardzo bym chciała trochę rozjaśnić włosy i mieć taki żywy rudy jak kiedyś... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta odżywka mnie kusi, ale mam inne w kolejce, więc póki co na razie się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie, że się u Ciebie sprawdziły :) ja niestety ich nie wypróbuje w tej wersji, ponieważ mam blond włosy, ale może skuszę się na jakiś inny produkt tej firmy .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kremów jeszcze nie próbowałam, ale szampony Fitomed są świetne, niestety trzeba użyć odżywki, bo ciężko rozczesać włosy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Skoro tyle pozytywów na ten temat, to trzeba będzie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fitomed ma bardzo dobre kosmetyki, ale nie wiedziałam że ten szampon i odzywka sa aż tak rewelacyjne:) chciałabym bardzo, bo moj ziołowy szampon się już kończy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tą maseczkę mam i ja! XD Też ją lubię :)
    A co do szamponu i odżywki- ponownie odpadają przy moim blond ombre, tak jak płukanka z kawy.
    A tak poza tym- to miałaś się zglosić do konkursu a zgłoszenia dalej nie widzę! XD

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie słyszałam o tym kosmetykach do włosów, cena super ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam jeszcze chyba żadnego produktu z tej firmy, ale muszę przyznać, że wygląda zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń