4 paź 2013

Mój pierwszy piasek ! Golden Rose :)

Na początek szybciutkie pytanie do dziewczyn, które spróbowały płukanki z kawy o której pisałam Wam kilka dni temu o TUTAJ - Udało się ? Jak się sprawdziła ? Piszcie swoje spostrzeżenia, bo jestem strasznie, ale to strasznie ciekawa !! :D 

A bohaterem dzisiejszej notki jest mój nowy lakier. Ach, jakie ja miałam problemy ze znalezieniem piasku !! Nigdzie, ale to nigdzie nie mogłam żadnego znaleźć - jedyne, które spotkałam podczas swoich wizyt w drogeria to Lovely. Są one jednak z brokatem i nie za bardzo mi to odpowiadało. Z pomocą przyszłyście mi WY :) Dziękuje za informację, że piaski ma Golden Rose i za lokalizację :) Od razu się tam udałam i TADAM - jest i on : 
GOLDEN ROSE 
HOLIDAY
NR 65
Na początek, chyba przez 15 minut stałam i wybierałam, i wybierałam, i wybierałam... Nie miałam pojęcia na jaki kolor się skusić. Może brązowy? Nie no nie chyba trochę za ciemny ... Może brzoskwiniowy? Nie no właśnie czekam na zamówiony beż, więc teraz postawie na coś mocniejszego... Może różowy ? Różowy , kolejny w Twojej kolekcji ?! No dobra niech będzie i różowy :D 
Kolor - według mnie jest to róż delikatnie wpadający w fiolet - ŚLICZNY ! 
Oczywiście od razu po powrocie, w niedziele wieczorem wzięłam się za malowanie ! Moje marzenie wreszcie było u mnie :D 
Lakiery są akurat w produkcie miesiąca i ich cena to 10,9 - normalnie 12,9 :) 

Konsystencja jest odpowiednia - po dwóch warstwach uzyskałam super krycie, bez żadnych prześwitów. Obawiałam się malowania lakierem z takimi drobinkami - moje obawy były jednak niesłuszne :) 
Lakier mega szybko wysycha -dosłownie 10 minut i już był suchy. Plusem też jest to, że przy takiej strukturze nie musimy się martwić o jakieś odciski, odgniecenia na lakierze. W ogóle byłam w szoku, że w buteleczce wygląda on jak zwykły lakier - po pomalowaniu na początku również nie widać tych drobinek - pojawiają się dopiero przy wysychaniu lakieru :) Na początku bałam się , że nie działa on tak jak powinien ! :D 
Podczas noszenia nie miałam z nim żadnych problemów. Wiele dziewczyn boj się ,ze będzie on zahaczał o coś - Nie ma mowy :D W ogóle go nie odczuwamy . Noi przyszedł czas na najgorsze - ZMYWANIE . Wiele z Was pisało, że zachowuje się podobnie do brokatów, więc po moich ostatnich ekscesach z Essence byłam przerażona jak miałam go zmyć - SERIO :D A tutaj co ? ZERO PROBLEMÓW !! Żaden wacik nawet troszeczkę nie zmienił swojego pierwotnego wyglądu ;) Nie rozmazuje się , od razu schodzi - jak najzwyklejszy gładki lakier :) 
Moje oczekiwania spełnił na 120% :P 
Dużym zaskoczeniemjest brak problemów ze zmywaniem i trwałość :) Pomalowałam w niedziele , w czwartek przy zmywaniu nie pojawiły się jeszcze żadne odpryski :) 

83 komentarze:

  1. mam piasek z GR tylko w kolorze żółtym i też jestem z niego zadowolona:) a Twój kolor piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam nad żółtym :) Dziękuje :)

      Usuń
  2. Też myślałam nad ich zakupem, ale mam już chyba z 5 czy 6 piasków w domu więc odpuściłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie piaski nie zachwyciły ale cieszę się, że tobie się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooo muszę mieć i to ten kolor....

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki sliczny <3 ja po wypłacie kupie sobie czarny xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zastanawiałam się nad czarnym :D

      Usuń
  6. piaski od GR są naprawdę rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak mi się podoba, a u mnie go nie ma! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. też poluję na niego, ale w innym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny! Uwielbiam pisaki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja robiłam płukankę po raz pierwszy w niedziele i robię co kilka dni. Zauważyłam, że włosy nie są przyklapnięte a i kolor jest nieco inny. We wtorek przyjaciółka zapytała mnie, czy farbowałam włosy, bo są takie błyszczące i bardziej czekoladowe :D Płukanka to moja nowa koleżanka:D:D:D A lakier od GR baaaaardzoooo łaaaadnyy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wiadomość ! Ciesze się ,ze nie tylko u mnie się sprawdza ! :) Też od razu została moją koleżanką :D

      Usuń
  11. Mam go :D Piaski bez brokatu świetnie się zmywają gorzej z tymi mocno brokatowymi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odcień podoba mi się ogromnie, ael sam piasek/beton już mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię piaski, najbardziej z iskrzącymi drobinkami. ładny róż

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię tę serię piasków GR - bardziej w sumie tynkowych, niż piaskowych w wykończeniu :) chociaż po róż na pewno nie sięgnę, to mam chabrowy i ciemne bordo wpadające w brąz (61 i 67) i uwielbiam!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie nad tym ciemnym też się zastanawiałam :)

      Usuń
  15. śliczności :) ja chciałabym jeszcze biały i czarny

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio kupiłam ten sam kolorek. Mam nadzieję że będę równie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam ten sam problem, który Ty miałaś:( nie mogę nigdzie tych piasków dorwać, nie wiesz może czy istnieje jakiś internetowy sklep z tymi lakierami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia niestety :( Ja kupiłam stacjonarnie , zamówiłam jeszcze jeden , innej firmy na all - jeszcze go nie używałam :)

      Usuń
  18. Efekt extra! Założę się, że jakiś ciemny kolor też byłby super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. noo, wygląda ciekawie! ale nie miałam ani jednego ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny kolor wybrałaś co do jakości się zgadzam - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja byłam u siebie w mieście w stoisku GR i Pani nawet nie wiedziała że jest coś takiego jak piaski... Strasznie ciężko mi dostać je, dlatego nie mam jeszcze żadnego :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny kolor. Na paznokciach wygląda fantastycznie ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do siebie:

    www.magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wygląda :) Ja dziś kupiłam swój pierwszy lakier z GR właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super są te piaski, muszę zainwestować jakiś z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny kolorek sobie wybrałaś, ja też w końcu dorwałam piasek tylko od My Secret, ze zmywaniem też nie ma problemów, ostatnio z Rzenn doszłam do wniosku, że oni chyba udoskonalają te piaski teraz i ładnie się zmywają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O o mnie coś tutaj się mówi :D
      Przepiękny kolorek, ja mam z brokatem nr 58 i bałam się go zmywać, w dodatku został mi tylko bezacetonowy zmywacz... Naprawde byłam gotowa jechać po lepszy zmywacz XD A tu zmył się całkowicie i błyskawicznie :P Byłam zaskoczona :) W sumie ociągałam się z kupnem głównie ze względu na to zmywanie...

      Usuń
  26. kolorek prze-śli-czny :) uwielbiam różowości na pazurkach i nie inaczej jest w tym wypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam piaski Golden Rose, polecam nr 60 ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też się czaję na piasek z GR ! <3 ale taki cukierkowy róż!
    A płukanki jeszcze nie próbowałam :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w piaskach jednak wolę jak błyszczą, takie matowe nie są w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Róż jest najlepszy! jak stoję i wybieram lakiery i w końcu nie mogę się zdecydować to też zawsze biorę róż, a potem sie okazuje że podobny odcień już mam :D Ale co tam :P fajnie, że Ci się ten piasek długo trzyma! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny kolorek! Ja mam dwa piaski z GR i jeszcze ich nie miałam na pazurkach :P Aktualnie testuję piaskowego fioleciaka z Pierre Rene ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się właśnie zbieram do zrobienia płukanki, ale jakoś mi to nie idzie :D w końcu ją zrobię, bo zaciekawił mnie Twój post :)
    a co do piasków to mam jeden (właśnie z Lovely) i podoba mi się, będę musiała spróbować tych z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda bardzo fajnie :) Faktycznie, zmywanie piasków od Lovely to męka, więc jeśli z tym jest inaczej to muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam piaski Golden Rose :). Lakiery idealne :D. Tego koloru nie mam, ale jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny kolorek! Muszę kupić sobie jakiś piaskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam ten sam problem, stałam przed tymi piaskami w GR i zastanawiałam sie który wybrać... Ostatecznie wziełam wersję ciemniejszego różu ale ten Twój też bardzo mi się podoba ;) Nie odganiam myśli, że będzie to kolejny piasek w moje kolekcji ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam taki problem :P W końcu dałam rade wybrać :D

      Usuń
  37. Boski kolor, pasuje do Ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jeej, ale śliczny kolorek, i ta trwałość na prawdę zaskakująca, też bym chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie jest tak źle. Kwestia przyzywyczajenia ;)

    Jak dla mnie kolor zbyt cukierowaty ;]]

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam jeden piasek z GR - czarny ze srebrnym brokatem ;) Kolor jest cudowny, ale trudno się go zmywa - przez ten brokat, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny lakier:) Ciekawy kolor :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  42. Super efekt! Chętnie przygarnęłabym taki czarny !

    OdpowiedzUsuń
  43. to tam normalnie nie ma żadnego pędzelka ani nic do nakładania? w takim razie lipa, bo jak już się otwiera to wylatują kuleczki, a jakbym miała wysypywać to za dużo by ich wyleciało... :/ nie wiedziałam, że są teraz takie lakiery :) wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wysypuje nad jakimś pojemniczkiem a potem wsypuje z powrotem do fiolki:) Ich nie da rady inaczej nakładac :) pędzelek nie dałby rady i by się rozwalały i nie były kolo siebie :) Ich aplikacja jest na prawdę bardzo łatwa :) Masz u mnie w notce o kawiorze :)

      Usuń
  44. bardzo ładny kolor, pięknie się prezentuje na Twoich paznokciach:)
    zostaję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny! Muszę w końcu i ja zaopatrzyć się w jakiś piasek:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Marzenia się spełniają:) Fajnie, że masz ten wyczekany lakier i że się sprawdza. A paznokcie kochana to Ty masz jak z reklamy:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  47. ja jestem zakochana w piaskach GR :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolor trochę nie mój i jakoś te piaski ostatnio przestały mi się podobać. A nawet nie zdążyłam żadnego spróbować osobiście! Wyglądają, jakby ich zmywanie było męczarnią. Mylę się? :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest napisane w notce na temat zmywania :)

      Usuń
  49. Witaj dziękuję za komentarz pod moją zabawa, pamiętaj, żeby jednak wziąć udział to to prosiłabym uśmiescic banerek oraz odpowiedziec na moje pytanie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. na paznokciach wygląda świetnie! chyba też się na taki skuszę;)

    OdpowiedzUsuń