8 paź 2013

Malutkie podsumowanie WRZEŚNIA !

Tak tak , już dawno zaczął się październik, a ja Wam tutaj podsumowuje wrzesień - no, ale co tam ! :D Po raz pierwszy zrobię podsumowanie bloga + króciutkie podsumowanie życia - mam nadzieję, że spodoba się Wam taki post i, że jego publikacja stanie się comiesięczna tradycją ;)


Z prywaty ...

Obejrzane filmy:

KRÓLOWIE LATA 
Film na pewno nie zalicza się do tych "typowych" -mi bardzo się podobał , mimo tego, że momentami był dość monotonny.
Opowiada o trzech nastolatkach, którzy postanowili spędzić wakacje budując dom w lesie i żyjąc wyłącznie tym co dała nam natura. W PL miał premierę 30 sierpnia -tak więc jest dość nowy. Nie mam pojęcia czy był grany w kinach - nic o nim więcej niestety nie słyszałam :( 
POLECAM ! 






WIECZÓR KAWALERSKI KENA
Sięgnęłam po ten film, bo miałam ochotę na jakąś DOBRĄ komedię - niestety jest bardzo słaby :( Długi, monotonny i momentami strasznie nudny. Jest kilka sytuacji, które rzeczywiście mnie rozśmieszyły - jeśli jednak oceniać mam całokształt to zdecydowanie
NIE POLECAM !










Przeczytane książki:
W końcu stwierdziłam, że czas nadrobić zaległości w tej dziedzinie i wzięłam się za czytanie. Udało mi się przeczytać 4,5 książki ;)

"Dziecko" Torey Hayden
Tą książkę przeczytałam tylko do połowy - wiem jednak, że na pewno do niej wrócę ! Opowiada o losach sześcioletniej Sheili, która ma za sobą trudne dzieciństwo - matka porzuciła ją na autostradzie, a ojciec z którym obecnie mieszka maltretował. Wszyscy zwątpili w to, że da się nad nią zapanować poza jej nową nauczycielką Torey L.Hayden. 
jest naprawdę ŚWIETNA i polecam na mroźne jesienne wieczory :) ja niebawem do niej wrócę i na pewno tym razem dobrnę do ostatnich kart :) 




4 pierwsze części "Pretty Little Liars" 

O tych książka pisać nie będę - wszystkie serialomaniaczki wiedzą o co chodzi ;) Obecnie jestem już na 9 części i przeraża mnie myśl, że jest ich tylko 13 :( 












Ćwiczyłam ? 
Zdecydowanie i definitywnie muszę wziąć się za ćwiczenia !! W tym miesiącu udało mi się...
3x trening po 1,5 h 
fitness 1h 
ABS z MelB
Czyli ćwiczyłam przez : 5h 40 min.



Z życia blogowego : 

Moje największe osiągnięcie to : 
I możecie się tylko domyślić jak strasznie, ale to strasznie jestem Wam za to wdzięczna !! DZIĘĘĘĘĘĘĘKUJE ! 


Udało mi się napisać 13 postów- MAŁO ! :( 
Z tematyki najwięcej było oczywiście lakierów i o dziwo ... WŁOSÓW ! Wreszcie udało mi się choć trochę pokazać Wam ich pielęgnacje :) 

Najchętniej przez Was odwiedzany to : 
I w sumie to się Wam nie dziwie, bo również bardzo go lubię :P


Zajrzałyście do mnie : 
3 387 razy ! 

55 komentarzy:

  1. fajne podsumowanie. gratuluję obserwatorów. O filmie królowie lata też nie słyszałam, chyba w kinach go nie było...

    /i mam pytanie z innej beczki: prowadzisz/prowadziłaś kiedyś bloga w serwisie na o? (i nie chodzi o onet;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na o? :P Powiem szczerze, że nie mam pojęcia o jakim serwisie mowa ;)

      Usuń
  2. Twoje włosy sa piekne :D wiem co mówie bo macałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach jakie miłe zakończenie dnia :D Dzięęękuje Macaczu :*

      Usuń
  3. Gratuluje :)! Bardzo fajny pomysl na podsumowanie miesiaca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę obejrzeć ten film KRÓLOWIE LATA. Oczywiście, jak tylko znajdę chwilę wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pretty Little Liars nie wiem co to jest ale mam ochotę poczytać w długie jesienne wieczory

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo ciekawa jestem PLL - słyszałam że są dużo gorsze od filmu (uwielbiam ten serial), ale ciekawa jestem opinii konkretnej ooby, bo takie zasłyszane opinie często są mylące ;)

    Kochana, poluj ten lakier w internecie ;) Ja też nigdzie stacjonarnie nie mogłam ich dorwać, a tu z nieba spadła mi ladymakeup i darmowa wysyłka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne podsumowanie, też muszę kiedyś takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, oglądam PLL, ale szczerze mówiąc nie wiedziałam, że są takie książki! I jak wrażenia po przeczytaniu? Co lepsze, serial, czy książki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że sporo różni się film od książki. Mam wrażenie, że to film jest o wiele bardziej rozbudowany - tutaj wszystko trwa szybko i szybko się kończy . Mimo wszystko ostatnie książki - te które opowiadają o tym czego jeszcze w serialu nie zobaczyłyśmy MEGA mnie wciągnęły ;)

      Usuń
  9. Piekna liczba obserwatorów! Gratuluję kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się cieszę że jestem też Twoim obserwatorem :) bo bardzo lubię Twoje pisanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wszystkich osiągnięć, zaciekawiła mnie książka o tej dziewczynce, o sadze nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję osiągnięć :) Fajne podsumowanie miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post, mi się podoba, spokojnie możesz kontynuować taką serię. O Boże kocham PLL, generalnie niby chce wiedzieć jak to wszystko się skończy ale z drugiej strony nie chce żeby się kończyło ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak samo !! Chce wiedzieć kto jest A ale nie chce żeby się kończyło :D

      Usuń
  14. Gratuluję 400 obserwatorów :)
    Co do ćwiczeń życzę motywacji i cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  15. PLL uwielbiam w serialu, chociaż baaardzo różni się od ksiązki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję obserwatorów i życzę jeszcze więcej :D
    Ja ostatnio nie miałam nawet czasu by coś obejrzeć, więc muszę kiedyś nadrobić zaległości filmowe.
    PLL bym chętnie poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 'Królowie Lata' ja też nie słyszałam żeby to w kinach było...chętnie obejrzę :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Królowie lata mnie bardzo ciekawią i czuję, że właśnie z nimi spędzę piątkowy wieczór :) Gratuluję 400 obserwatorów :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie mam teraz czasu na książki i filmy niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Film królowie lata zapisałam sobie do obejrzenia :) A takiej ilości obserwatorów gratuluję i życzę jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna liczba :) o filmie Królowie lata słyszałam ale niestety jeszcze go nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! :)
    Liczba imponująca :) ja na chwilę obecna marzę o 200 a to jeszcze trochę ...
    Też się przymierzam do ćwiczeń :)
    Pozdrawiam i dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastycznie!!!! Już kolejny interesujący post, który tutaj widzę. Inspirujący, a to chyba najważniejsze.. ;p

    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    Facebook: "annffashion" --> dałabyś "Lubię to!"?..

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuje bardzo;) miło mi:)

    co powiesz na follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne podsumowanie :) Też chyba powinnam takie robić co jakiś czas, może byłoby mi się łatwiej zmotywować do swoich postanowień...

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie wykonałaś to zestawienie :) Gratuluję 400 obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też mało ćwiczę, niestety...
    Zapraszam:

    www.magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne statystyki kochana, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. No no pozazdrościć tylu czytlników :) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  30. super wyniki,gratuluję :) Musze przeczytać książkę ,,Dziecko" :)

    OdpowiedzUsuń
  31. "Królowie..." są też na mojej liście filmów do obejrzenia :) póki co pierwszeństwo ma "Moja krew", na którą czaję się już dłuższy czas, ale jestem zazwyczaj zbyt zmęczona na taki cięższy film...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też muszę wziąć się za ćwiczenia. Ostatnio sobie odpuściłam siłownię, co było błędem - za bardzo się rozleniwiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne wyniki, zarówno książki i systematyczność prowadzenia bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluje fajnych statystyk! Ojj też muszę się wziąć za ćwiczenia! :D Pozdrawiam!


    we-all-love-make-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana, zapraszam na nowiutkiego posta do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pretty Little Liars oglądam jedynie serial, choć powiem szczerze, że z braku czasu i tak jestem mocno "zapóźniona":)muszę nadrobić:p a jeszcze pytanie, Twoim zdaniem książka jest lepsza niż serial? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. polecam portal postcrossing.com :)

    zachęciłaś mnie do pierwszego filmu, a 13 postów to dużo, ja jak napiszę 8 na miesiąc, to jest dobrze xd
    gratuluję 400 obserwatorów ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. nie znam nic z tych pozycji niestety :) ciekawie prowadzisz bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Całkiem niezłe zestawienie, nie znam żadnej pozycji wymienionej przez Ciebie. W listopadzie nadrobie zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  40. czekamy na więcej postów hihi ;)
    Kochana, co powiesz na wspólną obserwację? ♥

    OdpowiedzUsuń