31 paź 2013

Dzisiaj sobie - SPAMUJEMY !

Dzisiaj nie mam najmniejszej ochoty, żeby pisać recenzje, tak więc , kilka głupotek z PINTEREST i hallowenoowych inspiracji. :) Mam nadzieje, że jesteście już gotowe na noc duchów i czarów :D Jutro na blogu ( o ile dam rade) ukaże się malutkie podsumowanie ostatniego miesiąca. Mój part pierwszy, który widziałyście o TUTAJ bardzo Wam się spodobał (ku mej radości:P ) i chciałyście, żebym kontynuowała tą serię postów :) Ja szczególnych planów na dzisiejszą noc nie mam - święto iście Amerykańskie, ale co tam ! Mi się ono bardzo podoba :P Tak więc w Hallowenoowy CUDOWNY nastrój wprowadzam się jedynie zdjęciami :(
Macie już swoje dynie ? :D 

Sama uwielbiam oglądać takie inspiracje i robię to regularnie :) Mam nawet swój folder na komputerze z takimi "głupiutkimi" zdjęciami:P Na poprzednim blogu regularnie pojawiały się posty tego typu - tygodniowe inspiracje - na tym jakoś zaprzestałam je publikować Nie wykluczam ich jednak,  jeśli chcecie i lubicie to z miłą chęcią do nich wrócę :) Cudowne suknie,  słodkie dzieciaczki, umięśnieni mężczyźni, wystrój mieszkań, najpiękniejsza biżuteria..... - wszystko po prostu wszystko :P 
Co o tym myślicie ? :) 


I kolejne pytanie - oczywiście HALLOWEENOWE ! 
Jak wyglądają Wasze przygotowania ? W oknie stoi już dynia ? A może nienawidzicie tego "święta"? :) Jestem strasznie ciekawa Waszej opinie :) 

36 komentarzy:

  1. genialny patent z zamrożeniem lodu w rękawiczce, nieźle to wygląda :)
    ja w ogóle nie obchodzę tego święta, ale te symbole w sensie dynie, zombiaki i czarownice mi się podobają :) odbieram to bardziej jako powód do radości, przebieranek, wygłupów itp. niż jako jakieś "demoniczne" święto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby zwykła rękawiczka, a taki efekt :) Mi też bardzo się spodobał :)

      Ja tak samo odbieram to święto . Jako zupełną zabawę i powód do śmiechu i radości :) A nie jakiś antykatolickie święto, które trzeba usunąć :) Amerykanie są bardziej otwarci - u nas takie chodzenie po domach masy dzieci chyba by nie przeszło :(

      Usuń
  2. Sporo pracuję, więc nie za bardzo mam czas na wycinanie dyni i tego typu pierdoły :P Ale chciałabym kiedyś przeżyć takie prawdziwe Halloween jak w Ameryce. Może kiedyś się specjalnie na ten dzień tam wybiore ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo tak !! Jak będziesz jechać to mów - jadę z Tobą :D

      Usuń
  3. Uwielbiam takie inspiracje i sama chyba będę je umieszczać na blogu :D A co do Halloween to lubię, ale niestety w tym roku nigdzie się nie bawię :/ chociaż domu nie ozdabiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja świętowałam wczoraj :) Dziś się dziwię, dlaczego jeszcze nikt nie zapukał do drzwi z prośbą o cukierki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja, ta lodowa ręka jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile inspiracji! :D Zapowiada się ciekawe Halloween. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowe inspiracje ;3 Ja tego nie obchodzę jako święto a jedynie dobrą zabawę z przebieranką :) Dyni nie mam,ale przebieram się za Vampa na imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te inspiracje :D Ja w tym roku nic nie przygotowywałam, ale mam już upatrzone kilka pomysłów, które może uda mi się zrealizować np. w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana moja !!! dawaj te słodkie dzieciaczki (mogę CI moje oba dwa podesłać dadzą Ci popalić :P ) i tych mężczyzn mmmmmmmmmm hihihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaah dawaj mi je ! :D Przygarnę :P i zobaczymy przez ile będą słodkie :P Misia pragnę szczególnie :P

      Usuń
  10. Dzień jak dzień, nic nadzwyczajnego, przygotowania przed jutrzejszym dniem

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardzo lubię inspiracje :)
    Ten pomysł z 'ręką' zamrożoną świetny :D
    Halloween nie obchodzę ale podoba mi sie sam 'pomysł' :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Do mnie jakoś Halloween nie przemawia, być może dla tego że zbyt mało jest rozpowszechnione, myślę że z czasem się utrze jak walentynki.Może za stara jestem na taką zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne inspiracje, osobiście sama nie obchodzę tego "świeta" :) Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojego spotkania z Robertem Lewandowskim czy Martyną Wojciechowską ♥ Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się właśnie bardzo podobają takie inspiracje :) i chcę właśnie wprowadzić coś takiego :D zresztą od dzisiaj zaczęłam :D
    A co do halloween - jestem na tak :D szkoda tylko, że nie jest to tak powszechne w PL:D a poza tym aktualnie nie obchodzę :D tj jakbym szła na jakąś imprezę to na pewno bym zaszalała z przebraniem itp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też , nie obchodzę tylko dlatego że nie jest popularne w PL :(

      Usuń
  15. U mnie Halloween to dzień jak co dzień, tylko czasem muszę wyjść z domu żeby sypnąć cukierkami :D Ogólnie nie obchodzę, ale nie jestem przeciwniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje ;)
    Bardzo podoba mi się klimat tego święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam te Halloweenowe symbole ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. u nas dynia stoi;p ale nie wypatroszona xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet na stronie nie ma http://www.bingosklep.com/olej-avocado-bingospa-p-343.html

    Rękawiczka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście... zaintrygowałaś mnie tym składem i jestem ciekawa co tam na prawdę jest w tej buteleczce ..

      Usuń
    2. Sama chciałbym wiedzieć co używałam, ale w Internecie nie natknęłam się na nic, na butelce sprawdzałam kilkukrotnie czy czegoś nie dobrym maczkiem, chyba napiszę maila do BingoSPA co w nim jest tak naprawdę. W sumie nie szukałam wcześniej opinii o nim, ale dziś znalazłam blog dziewczyny, która miała mieszane uczucia co do jego właściwości i IVONA z inspirujemniezycie też napisała, że u niej się nie sprawdził.

      Usuń
    3. Myślę, że warto do nich napisać a umieszczenie składu jest chyba obowiązkiem sprzedawcy. A był może on w jakimś kartoniku? Może na nim znajdował się skład ? To, że u innych dziewczyn też nie sprawdził się tak jak powinien o czymś świadczy. Ciekawe jak jest z oleje avocado innych firm i czy działają one cuda :)

      Usuń
    4. Niestety nie miał opakowania sama buteleczka,

      Usuń
  20. Ten pomysł z rękawicą jest cudowny :D Jak kiedyś bedę robiła tematyczną imprezę, to na bank go wykorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. z racji tego, że mieszkam w Londynie to co rok widzę to Halloweenowe szaleństwo, ja sama raczej nie imprezuję w tym stylu, nie chodzę do klubów itd, ale w tym roku przebrałam się do pracy. wiele ludzi wkłada wiele wysiłku w organizacje tego dnia,ja sama nie mam takiej potrzeby ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe zdjęcia. Sama nie obchodzę tego święta, ale jeśli bym świętowała, wykorzystałabym pomysł z dynią i napisem z guzików :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie rozumiem dlaczego ludzie bojkotują to święto. Halloween to amerykańska tradycja, według mnie dla ludzi z dystansem i poczuciem humoru. To , że ktoś się fajnie bawi w Halloween nie oznacza przecież, że nie szanuje zmarłych. Ja obchodzę zarówno Halloween jak i tradycyjne Święto Zmarłych :) PS. Ciekawe inspiracje.
    Pozdrawiam i zapraszam częściej do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam takie samo zdanie jak Ty. Tym bardziej, że to raczej dzieci, niczego nie świadome obchodzą Halloween i jest to dla nich świetna atrakcja i powód do zabawy. W końcu kiedy indziej jak nie właśnie w Halloween mogły by się przebierać :)

      Dziękuje za zaproszenie :)

      Usuń
  24. Jeszcze mi się nie zdarzyło jakoś specjalnie obchodzić halloween, ale nie mam nic przeciwko. Bardzo lubię klimaty nietoperzy, wiedźm i straszenia ;)

    OdpowiedzUsuń