5 wrz 2013

Wyniki Rozdawajki

Wreszcie znalazłam chwilkę i udało mi się (po wieeeelu trudach)  wyłonić zwyciężczynie :) 
Mam nadzieje ,że po weekendzie uda mi się być tutaj częściej. W ogóle nie mogę się zebrać do porobienia zdjęć , napisania czegoś sensownego - to chyba wina wakacji i ostatnich kilku wydarzeń. Pora wrócić do nudnej codzienności ...
Do rozdania jak już wspomniałam zgłosiło się sporo osób. Sama , nie spodziewałam się aż takiej liczby ! Niestety ,każdego nagrodzić nie mogę :( Nie przedłużając - bułgarski kremik wędruje do : 



Kochana - GRATULUJE Ci z całego serducha i czekam na e-maila od Ciebie :* 


33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Może następnym razem Ci się uda ! :)

      Usuń
    2. o mamuniu! rzeczywiście (:

      Usuń
  2. tak blisko było ;/

    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow troszkę zazdroszczę,ale brawo!Oby dobrze działał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki bardzo! już piszę maila :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. :) Pozdrawiam. :* Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki dla zwycięzcy :) A co do trudności wyłonienia zwycięzcy to zgadzam się w 100% :) Jak przychodzi co do czego to okazuje się, że spora część nie czytała regulaminu.. ehhh :) Czy to tylko u nas takie problemy są? :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj takie problemy to chyba mają wszyscy :D Albo blogi typowo "rozdaniowe" ;)

      Usuń
  7. Gratulacje ;)

    A swoją drogą do autorki: zjechałam ciut niżej i zobaczyłam obrazek z 3 wrzesnia, uśmiałam się ;p Życie studentów jest boskie, chociaz ja będe pokutować w styczniu bo nasza uczelnia nie ma w tym roku akademickim ferii zimowych ;(( Super blog, obserwuję, pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń