21 wrz 2013

OILMEDICA- mój włosowy hit !

W tą piękną ,słoneczną sobotę (mam nadzieje,że u Was tez? ) kłania się przed Wami mój włosowy wybawiciel - Maska i odżywka do włosów -OILMEDICA . Domyślam się, że mało która z Was ją zna, jeszcze nie spotkałam się z jej recenzją na innym blogu, a szkoda :) Z miłą chęcią porównałabym swoje spostrzeżenia z Waszymi:) Mam nadzieję ,że po mojej notce znajdą się na nią chętni. 
Tak więc, Panie i Panowie ( przyznawać się czy są tu jacyś?) przed Państwem 
OILMEDICA

 Tekstów typu "Producent napisał" wklejać Wam nie będę -zainteresowani klikną sobie o TUTAJ  ,a ja wrzucę tylko malutki "sposób użycia" ,bo nie jest to maska "typowa", no przynajmniej nie dla mnie ;) 
Stosowanie: Butelkę z olejkiem umieść na kilka minut w ciepłej wodzie, Niewielką ilość ciepłego, roztopionego olejku nanieś na włosy i wmasuj w skórę głowy. Efekt odżywienia pojawia się już po 15 minutach od nałożenia. Najlepszy rezultat uzyskasz, nakładając olejek na całą noc. Po użyciu należy umyć włosy szamponem.
Maseczka w buteleczce - stan stały, po ciepłej wodzie, stan ciekły ! W buteleczce na górze ,widzicie w środku białą, stałą konsystencje -zbitek olejów , po umieszczeniu jej w ciepłej wodzie, maseczka rozpuszcza się i zmienia kolor na żółty :)
Wrzucamy do Ciepłej wody i ....

 Maseczka ma delikatny, według mnie cytrynowy zapach. Jest bardzo przyjemny i nie drażni. Wyczuwamy go, gdy mamy ją na sobie - po umyciu zapach znika. Nie mam żadnego problemu z aplikacją jej na swoje włosy. Jest bardzo, ale to bardzo wydajna (pokaże ,Wam to na obrazku niżej;)) No po prostu nie wiem co tutaj pisać, bo jest MEGA ! :D Ona wraz z jedną przyjaciółką (o niej będzie niebawem;)) dbają o moje włosy i doprowadzają je do SUPER stanu. Z wysokoporowatych schodzimy coraz niżej i niżej... Zamierzony efekt jest już coraz bliżej :) Świetnie nawilża i regeneruje włosy. Po jej użyciu są sypkie, pięknie się błyszczą i nie puszą. Zauważyłam, że u mnie najlepszy efekt  jest po kilku godzinach (3-4) ,nakładam zawsze w dzień, przed myciem głowy:) Na noc oleje u mnie bardzo słabo się sprawdzają i nie lubię tego :) 


Maseczkę otrzymałam od sklepu BALMSHOP.PL na spotkaniu Bloggerek w Warszawie. Każda z Nas dostała inny kosmetyk, który został dobrany przez Przedstawicieli na podstawie Naszego bloga. Mój jest po prostu strzałem w 10 ! 
Koszt tej maseczki to 20 zł. I jestem pewna, że jest warta tej ceny! Gdy to opakowanie się skończy(a na razie dna nie widać) na pewno zakupię kolejny egzemplarz:)) 

Zużycie maseczki po jednorazowym stosowaniu  na długie włosy prezentuję się o tak:
Nie dużo, prawda ? :) 


A Was zapraszam serdecznie na stronę sklepu !

65 komentarzy:

  1. Bardzo cenię sobie tę mieszankę olejową :) Zużyłam już jedno opakowanie i jestem w trakcie kolejnego. U mnie nawet mniej schodzi na jedno użycie, baaardzo wydajny jest ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie zrobione jest pod kątem i myślę ,że to wina tego ;) Cieszę się, że ktoś ją zna i tak samo mocno sobie ceni ! :)

      Usuń
  2. Hmm..a to nowosc dla mnie...:)))musze kupic i sprobowac.Ja używam poki co vatiki migdalowej.Serdecznie zapraszam do mnie:))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować , masz tutaj sporą mieszankę olejów:) Dziękuje !

      Usuń
  3. Zazdrościłam ci jej bardzo jak dostałaś ją na spotkaniu, sama bym chętnie ją wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, jest CUDOWNA !! Sama jej sobie zazdroszczę :P A Tobie co się trafiło ? :)

      Usuń
  4. Jeszcze z taką instrukcją, jak "wrzucić do ciepłej wody" się nie spotkałam :) Firmy zupełnie nie znam, ale czas poznać bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nieznane firmy, często mają takie malutkie skarby ;)

      Usuń
  5. Ehh ja i kokos... Puch i afro :D niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej nowość to jeszcze nie widziałam.Włosy masz ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy o takim produkcie nie słyszałam i chyba się na niego nie skuszę. :(

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę o tej odżywce od dłuższego czasu. Z recenzjami gdzieś w blogosferze się spotkałam i wszystkie były bardzo pozytywne. Cóż, muszę kupić :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak same pozytywy to trzeba sobie sprawić :) Ja z całego serca POLECAM :)

      Usuń
  9. Miałam styczność z tą marką wcześniej i rewelacja. Jeszcze posiadają żele pod prysznic kokosowe które obłędnie pachną na skórze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam ich innych kosmetyków :) Ale przekonałaś mnie do nich :P

      Usuń
  10. brzmi pięknie, ale niestety moje włosy po oleju kokosowym wyglądają jak sianko.. :(
    ale bardzo fajnie, że Tobie tak się ten produkt sprawdził;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że się teraz dowiaduję o niej, bo kupiłam ostatnio coś ala Wax i jest tak do dupy, że szok :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Justyna K. mówi, że jej włosy po olejku kokosowym wyglądają jak sianko, moje wyglądają tak przez cały czas a więc wypróbuję:)
    Nie wiesz czasem czy znajdę w rossmannie, czy muszę kupić przez internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działanie oleju w dużej mierze zależy od porowatości włosów jaką się ma, poczytaj o tym i nie strzelaj w ciemno, tylko dobierz olej do swoich włosów:)

      Usuń
    2. Dokładnie :) każde włosy reagują inaczej na oleje :) Moi podobno ma nie służyć olej kokosowy a jest przeciwnie :P

      Usuń
  13. Chcę to. Po prostu chcę. Ale mi narobiłaś smaka. Lada dzień zamówię, bo zdecydowanie m u s z ę to sprawdzić (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D Jak zamówisz to daj znać jak się u Ciebie sprawdza ! :)

      Usuń
  14. Nie widziałam jeszcze takiego cudu, fajnie wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie słyszałam, że jest świetna, ale sama nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda ciekawie, będę musiała się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo o niej czytałam, ale nie ukrywam, że chętnie bym dorwała i wypróbowała na swoich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest tu mój ulubiony olej kokosowy plus fajne dodatki :D Trzeba będzie się pokusić.. :P

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie olej kokosowy się niestety nie sprawdza ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też jestem jej miłośniczką. Świetnie działa na włosy i jest bardzo wydajna. To mój włosowy hit tego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam kompletnie firmy
    a z tego co widzę, szkoda... że nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Już mi się podoba, muszę jej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzieś już ją widziałam,kusi bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy produkt, ale u mnie by się nie sprawdził ze względu na olejek kokosowy, na który moje włosy reagują źle:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio czytałam kilka opinii o tym produkcie, jednak boję się oleju kokosowego w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsze słyszę i zaciekawiła mnie, szczególnie ta zmiana stanu z stałego na ciekły po kontakcie z wodą :D

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny warkocz, warto wypróbować maskę i odzywkę w jednym.
    zaciekawiła mnie Twoja recenzja

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam podobną maskę tyle że z innej firmy, ale kurczę, butelka wygląda niemal tak samo :O

    OdpowiedzUsuń
  29. ale szał :) teraz mam na nią wielką chęć :) śliczny warkoczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O łał fajnie to wygląda i podoba mi się ta cała operacja z ciepłą wodą przed użyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zdecydowanie przekonałaś mnie do tej maski!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kupuję! Właśnie miałam zamawiać olejek arganowy na włosy, ale w sumie dla odmiany mogę się skusić na tą maskę :) Mam włosy do ramion, więc będzie jeszcze bardziej wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam tą maseczkę i także recenzowałam ją na blogu ;) bardzo fajny kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń
  34. No szczerze pisząc to zachwyciłaś mnie ta maską :D

    OdpowiedzUsuń
  35. muszę wypróbować jak polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jak z kokosem to już kocham <3 ! :)

    dziękuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Kokos musi pięknie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Aha :D Czekałam na Twoją recenzję tego olejku ^^ No i kupuję, jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kobieto kusisz! Kiedyś zbankrutuję :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Muszę poszukać u siebie w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ooo pierwszy raz coś takiego widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwszy raz słyszę o tej firmie ;)
    Fajna ta odżywka .

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy wcześniej nie słyszałam o czymś takim, a po tym co piszesz, wydaje się być genialna!

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam chyba ze trzy podejścia do tej maski. Niestety, jeżeli dam jej dużo (choć wciąż mniej niż Ty pokazałaś na zdjęciu), moje włosy są mega obciążone i wyglądają na tłuste nawet po dokładnym umyciu. A jak dam malutko, to nie ma żadnego efektu. Szkoda, bo czytam ciągle tak bardzo pozytywne recenzje tej maski... musiałam ją oddać koleżance.

    OdpowiedzUsuń