12 wrz 2013

Moje małe skarby i współpracy cd.

 To już 3 część współpracy ze sklepem EFOXCITY.COM - dwie poprzednie były pokazywane na moim drugim blogu . Teraz praktycznie z niego nie korzystam i to tej stronie poświęcam o wiele więcej czasu ,więc tym razem - pokazuje tutaj ;)
W kolczykach po prostu się ZAKOCHAŁAM - na zdjęciu ,przyznam się szczerze ,podobały mi się o wiele mniej ,za to gdy je ujrzałam , ahhhh.... 
Według mnie są piękne , słodkie ,malutkie ,delikatne i dużo by tutaj jeszcze wymieniać :P 
A Wy co o nich myślicie ? 
 Wam pokaże kilka ciuszków ze sklepu efoxcity.com - mi się one bardzo podobają :)


Cocktail dresses under $100 - I na sam koniec koktajlowe sukienki poniżej 100$ :)



Przyznam się szczerze ,że moim marzeniem zawsze było założenie pięknej ,długiej sukni do ziemi :) Wy miałyście już taką okazję ? :)

63 komentarze:

  1. Śliczne kolczyki! :) Uwielbiam takie malutkie, dawniej miałam manię na wielkie, teraz wybieram właśnie takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pudrowo różowa jest piękna, dodaje wdzięku i lekkości, inne długie, które pokazałaś wg mnie dodają powagi, czego ja u siebie nie lubię. :) Biała krótka w paseczki boska, kolczyki też mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też szczególnie urzekła pudrowa i ta w paseczki :)

      Usuń
  3. Nigdy w życiu nie miałam na sobie długiej sukni, nawet na studniówkę miałam taką do kolan :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki przepiękne, sukienki ze sklepu również, ale niestety nie ma gdzie w takich chodzić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolczyki! Właśnie takie uwielbiam! Przy uchu, ale widoczne i świecące:) do wielu rzeczy będą pasowały:) a długie suknie są przepiękne! Wlzto nosiłam tylko spódnice, ale sukni nie miałam jeszcze okazji założyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie miałam okazji założyć takiej suknie , ale mam nadzieję ,że kiedyś jakaś się trafi ;)

      Usuń
  6. ja się zakochałam w tych kolczykach! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki są naprawdę urocze :)

    Ja miałam długą sukienkę balową taką na swojej studniówce 100lat temu :)

    Fajne czasy to były.. :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki są cudowne, ale pewnie dość cięzkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest aż tak źle :) Myslałam ,że bedą cięższe :)

      Usuń
  9. Piękne,też się nad nimi zastanawiałam,ale w końcu wybrałam naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznam się szczerze że na początku wybrałam inne ,ale że już ich nie było to w końcu zdecydowałam się na te i nie żałuje :)

      Usuń
  10. Kolczyki słodkie ;) A ta druga suknia ;O cudo

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc to wolałabym już te kolczyki każdy motyw oddzielnie bo jakoś za pstrokato :P

    OdpowiedzUsuń
  12. sukieneczki są urzekające.... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. och jakie słodziutkie maluszki :D
    na prawdę piękne i eleganckie :D
    bardzo mi się spodobała szara suknia jak u księżniczki i fakt trzeba mieć gdzie takie cudo złożyć

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne są te sukienki , szkoda że nie można takich stacjonarnie znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam okazji nosić długiej sukni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo eleganckie te kolczyki, śliczne. dziś jak widzisz, bez problemu mogłam się dostać na Twojego bloga.Pozdrawiam cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się ,że problem sam się rozwiazał :) I jeszcze raz dziękuje za informacje :)

      Usuń
  17. Sukienki bajeczne, tylko jeszcze figurę do nich mieć :P A kolczyki bardzo oryginalne, naprawdę wyjątkowe :P)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wciąż liczę na to że kiedyś będę bogata i takie eventy z takimi sukniami to będzie norma :D
    Ładne kolczyki wybrałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście ,że tak będzie ,również o tym marze i nie widze innej opcji :P

      Usuń
  19. studniówka to chyba jedyna okazji na jaką zakładałam długą suknię :) kolczyki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet na studiówce miałam krótką :)

      Usuń
  20. Kolczyki są naprawdę piękne!
    A długiej sukni na sobie nie miałam, i chyba jestem za masywna dla niej :)

    Psychodelax3

    OdpowiedzUsuń
  21. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    SLiczne kolczyki i te suknie, sudowne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolczyki są bardzo ciekawe :) widziałam podobne u koleżanki i bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne kolczyki i sukienki :)) Zwłaszcza te balowe!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ćudowne:) uwielbiam pastelowe kolory, kolczyki bardzo delikatne i eleganckie za razem :) Bardzo mi sie podobaja :) będe musiała zajrzec na strone sklepu :) Zapraszam do siebie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. też z nimi współpracuje ładne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne kolczyki :-) Długą suknię ostatnio miałam na sobie 4 lata temu na 100dniówce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. no szczerze mówiąc.. trafili tylko w.. nos.. no i zastanawiam się jak sprawdzić efekty, czy działa na skórę naczynkową, bo sama takiej nie mam.. będę musiała kogoś poszukać ;/ no i też jestem zdziwiona, że nie zapytali o to, co wysłać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Echhh widocznie firmie nie zależy na prawdziwej recenzji i działaniu swojego produktu. Wolą wysłać byle co i mieć "z głowy" ,a szkoda ,szkoda , sporo na tym tracą.

      Usuń
  28. cudne kolczyki! a o takiej sukience to marzę i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne są te kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolczyki są przepiękne! Uwielbiam biżuterię z elementami kwiatowymi :)
    A kiedyś sama chciałam choć raz ubrać sukienkę balową aż do ziemi. No cóż, w najbliższym czasie jest to chyba niemożliwe ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne kolczyki! :D
    Sklep posiada bogatą ofertę i sporo mają fajnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolczyki super :) takie w romantycznym stylu

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję :) śliczne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  34. o mój boże ale śliczne kolczyki! zakochałam się w nich <3

    OdpowiedzUsuń