16 wrz 2013

Moja lakierowa kolekcja :)

Ostatnio napatrzyłam się na posty lakierowe ,najpierw u Aswertyny , potem u Alicji :) i stwierdziłam ,że przyszła pora i na mnie . Najpierw problemy ,jak ułożyć ,jak pokazać - markami , kolorami ,buteleczkami ? Zaczęło się segregowanie , ustawianie ,każda grupa pchała się do zdjęć ,aż w końcu jakoś z całą lakierową watahą sobie poradziłam. Nadeszła pora pstrykania ! Wszystkie zostały obfotografowane , nie patrzcie jeśli grupy są nijakie , dziwne ,lub jak jakiś jeden dziwny osobnik do nich nie pasuje ! Przysięgam Wam ,że same się grupowały i do zdjęć ustawiały -ja tylko pstrykałam ! Całe zastrzeżenie kierujcie więc do nich ,ja umywam od tego ręce ;) 
Pod zdjęciem kilka słów ode mnie ,linki odsyłające ,jeśli jakiś lakier pojawił się już wcześniej. Jak zobaczycie kolor ZIELONY -to znaczy ,że zdecydowanie POLECAM , jak kolor CZERWONY ,to UNIKAJCIE  :) 
Tak więc ,jak już wszystko w miarę zostało wytłumaczone -ruszajmy z wesoła gromadką :) 

CZERWIENIE
Z czerwieniami u mnie ubogo - sama kupiłam tylko tą od MBL i od SQ . Króluje u mnie na paznokciach zazwyczaj tylko w zimę ,tak dla rozgrzania ;) Sama nie wiem czemu za nią nie przepadam :P  Aczkolwiek jak już się na jakąś uprę to potrafię ją nosić naprawdę długo ,co zresztą widać po dwóch środkowych słoiczkach ,które są na wykończeniu :)
HEAN - całkiem niedawno gościł u mnie na blogu KLIK
MAYBELLINE - śliczna , królowała u mnie ostatniej zimy 
SENSIQUE - ta za to była królową przedostatniej zimy :) 
BELL - lakier wpadł do mnie w pudełeczku od Face&Look i przyznam się szczerze ,że jest JESZCZE zupełnie nowy ! 


ZIELENIE
Zielenie jakoś tak mam ,a w sumie ich nie używam . 
WIBO  - miałam raz na pazurkach i w sumie od razu go polubiłam ,łatwo się rozprowadza i nie mamy problemu z kryciem. 
LOVELY - czyż nie jest taki sam jak Wibo ? Jak widzicie jest pod bazę do kawioru :) 
DELIAS - Amerykańska firma , uwielbiam ten lakier ,aczkolwiek już się kończy :( KLIK
LOVELY - jeszcze nie używany i nie potrafię się do niego przekonać ;)


MIĘTY I MIĘTO PODOBNE
Noi tutaj mamy chyba dość pokaźną gromadkę - jestem zakochana w kolorze miętowym ,co chyba widzicie :P 3 praktycznie takie same lakiery :D A co tam ! 
LOVELY - KLIK
ESSENCE - bardzo fajnie kryje ,o wiele lepiej od AVONU  i w tej kategorii zdecydowanie wygrywa :) 
4 lakier to firma xxx i nie pamiętam kiedy go ostatnio używałam , stoi i czeka na swoją kolej . 
Ostatni AVON to zupełna PORAŻKA ! Próbowałam nim parę razy malować paznokcie i za każdym razem to samo , słabe krycie , wszystko przebija , zacieki ,nie schnie , i tak sobie stoi i liczy ,że kiedyś mi się wreszcie przyda ... 


NIEBIESKO I FIOLETOWO
KULKA - firmy nie znam ,ale jest tragiczny :( W buteleczce ma taki ładny niebieski kolorek ,a na paznokciach jest przezroczysty ...
BELL - uwielbiam ten kolor ,malowanie nim to sama przyjemność KLIK
WIBO - o tej małej lakierowej tragedii poczytacie sobie TUTAJ 
LOVELY - Śliczny kolorek i myślę ,że będzie często gościł na moich paznokciach , szczególnie w połączeniu z kawiorem KLIK
LEMAX - śliczny ,aczkolwiek malowanie nim do najprzyjemniejszych czynności nie należy :( KLIK


SŁONECZNIE
Pierwszy maluszek kupiony na jakimś bazarku , od dawna przeze mnie nie używany , ewentualnie do zdobień :) 
N.Y.C - słabiutko kryje ,przez co rzadko u mnie gości KLIK
LOVELY - śliczny odcień z pięknymi drobinkami KLIK
RIMMEL - moja wakacyjna miłość !! IDEAŁ po prostu :D KLIK 
AVON - słabiutko kryje , rzadko nim maluje ,zazwyczaj do gradientu KLIK


RÓŻE 
I tutaj przeżyłam SZOK ! Mam ich całą masę ,a w szafie ani jednego różowego ubrania :D Skąd one wszystkie u mnie ? :P 
SAFARI - jakiś czas temu często gościły u mnie na paznokciach , myślę ,że w zimę na pewno na nie wrócą :) 
PAESE - otrzymany w ramach wygranej akcji Lato na Paznokciach - śliczny kolorek , lakier uwielbiam i pokazywałam Wam go o TUTAJ 
AVON - i znów to krycie :( Nie wiem co z tymi lakierami Avonu ,ale prawie każdy ma z tym problem .. KLIK
LOVELY - delikatny ,koralowy , jeszcze Wam go pokaże  ;)
FLORMAR - moja kolejna wakacyjna miłość ! KLIK ! 
Ale to jeszcze nie koniec ...
ESSENCE - oj ma już swoje lata i jest na zupełnym wykończeniu , nie wiem nawet czy ta seria jest jeszcze dostępna w drogeriach :)
MAYBELLINE - śliczny , dostałam od MBL jak zamknęli program trendsetterek , KLIK 
DELIA - mój jedyny lakier z matowym wykończeniem KLIK
RIMMEL - ach , ten też KOCHAM ! KLIK
ASTOR - przyznam się szczerze ,że jeszcze go nie używałam :P 
WIBO - bardzo łatwo się nim maluje , świetnie kryje , delikatne drobinki KLIK
SAFARI - jest fioletem ,ale wpadł tutaj :D KLIK
Noi róży będzie tyle ... 

BIELE , BEŻE I SZAROŚCI
CATRICE - oba uwielbiam ,ale ten drugi zdecydowanie wygrywa ten bój :) KLIK  KLIK
SAFARI - uwielbiam go ,ale bardzo słabo kryje , szkoda :( Myślę jednak ,że warto poświęcić te 4 warstwy ,bo efekt jest mega ! :D KLIK
SENSIQUE - jak widzicie sporo go ubyło , często malowałam nim paznokcie :) Cudownie kryje i w miarę długo się trzyma :)
BELL - seria Air Flow to moi ulubieńcy  :) 
Stąd tylko coś Wam powiem o nr 3 - słabo kryje  3-4 warstwy to minimum ,aczkolwiek bardzo go lubię .  Zestaw do french - dobrze się sprawdzał ,aczkolwiek już dogorywa ... 
Reszty lakierów obecnie nie używam - stawiam na mocniejsze kolory ,a tymi maluje moja mama ;)

CIEMNA STRONA MOCY ! 
MAYBELLINE -śliczny czekoladowy kolorek ,ale malowanie nim to koszmar :( słabo kryje i na każdym paznokciu mam inny kolor !Serio :D Kiedyś Wam to pokaże 
XXX - nie mam pojęcia co to za firma ,ale przy kryciu MBL ten zdecydowanie wygrywa 
SAFARI - pokazywałam go Wam jakoś na wiosnę ,świetny mieniący się kolorek - zrobię lepsze fotki i jeszcze tutaj wróci !  KLIK
SAFARI - czerń ze złotymi drobinkami , ten również już tutaj gościł ,ale pojawi się jeszcze raz :D 
BELL - kolejny wygrany z akcji Kolorowe lato na Paznokciach ,był o TUTAJ ! 


MAMY !
Jak już mówiłam u mnie zazwyczaj kolorowo - z tej gromadki używam tylko numerku 3 i bardzo go lubię - reszta gości na paznokciach u Mamy :P 


ZDOBIENIA
H&M - cracker ,który obiecałam ,że kiedyś Wam pokażę. Bardzo go lubię ,kupiony w promocji za 5 zł:) 
LEMAX - dwa maluchy , kupione za grosze - łatwo i przyjemnie się nimi maluje :)
WIBO - również polecam do zdobień 
SENSIQUE - z wyprzedaży , myślę ,że warto :)

BROKATY
Wszystkie je uwielbiam ,ale zmywania NIENAWIDZĘ , przez co rzadko kiedy można je u mnie zobaczyć :( 

KAWIOR
Moje dwa kochane ! KLIK KLIK


WODA ! 
Coś co mam ,a czego praktycznie nie używam ... Jedyne co stosuje regularnie to EVELINE 3in1 - niebawem napisze Wam o nim na blogu i zdecydowanie jest wart uwagi :)  Reszta albo sobie stoi , albo używa ich moja mam :) Ja jakoś nie mam cierpliwości do odżywek :P Czekam tylko aż moje paznokcie zaczną strajkować - mam nadzieję ,że nie nastąpi to niebawem. O wysuszaczu z AVON pisałam Wam o TUTAJ - kompletny BUBEL ! 





I takim oto sposobem moje lakiery zostały Wam osobiście przedstawione :) Jedne lepiej ,drugie gorzej - jeśli chcecie coś więcej piszcie śmiało :) One sobie teraz smacznie śpią w swoim bucianym kartoniku ;)



116 komentarzy:

  1. przepiękne :) no i teraz mam ochotę na te Rimmele Salon Pro- kolejna kusicielko :) ja też widziałam ten eyeliner srebrny w Naturze- nawet myślę czy nie wrócić po niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj te lakiery Rimmel są SWIETNE ! :D
      No właśnie też się nad tym zastanowię ,bo w sumie za 3,99 to grzech go nie wziąć :D Jestem strasznie ciekawa do kiedy jest ta promocja , w przyszłym tyg będę w Wawie i może tam będzie więcej rzeczy :)

      Usuń
  2. tego arbian glov z Avonu też miałam i go wyrzuciłąm bo dziad okropny był :)moich ulubionych kolorów małoooo ale róże masz cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie leży i łapie kurz :D
      Róży nie wiem skąd tyle się wzięło :D

      Usuń
  3. Też mam lakiery w pudełku po butach :) Ale malutko ich tam :) Constance Carol - lakier z czasów podstawówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwygodniej :D U mnie z czasów gimnazjum bodajże :D

      Usuń
  4. spora kolekcja :) i tyle pięknych kolorków :) a w kawiorze to chyba sie zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zakochana w kawiorze ! :)

      Usuń
  5. pomarańcza z flormaru i róż z safari są przepiękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Juhuu! :) Jednak się zebrałaś! :D
    Oczy mi się zaświeciły na widok niektórych! Niedobrze :D Chyba przy okazji sprawię sobie miętę z Essence. I poczekam na kolejny wysyp lakierów Bell w Biedronce ;) Z różami zaszalałaś… XD Miałam ten średni róż z Safari i bardzo go lubiłam (ja i róż, ahhaha), niestety ostatnio się go pozbyłam – zgęstniał. Ale za tym brązowo-fioletowo-magicznym Safari chętnie się obejrzę, bo mnie bezwarunkowo zauroczył.
    Masz piękną kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jednak ,jednak dałam jakoś radę :D
      Miętę z essence polecam , fajnie kryje :D Bell moje również z biedronki - byłam dzisiaj w Naturze i jak zobaczyłam ,że tam kosztują 12 zł to się załamałam :D No u mnie to samo z różem - nie wiem skąd ja ich tyle mam ,w sumie to do niczego mi nie pasują :D
      Magiczny Safari jest mega - ,ale typowo w zimę go nosze jak jest szaro i ponuro :D Dorwany na jakiś bazarku w Wawie za 2,50 :D

      Usuń
  7. O Eveline 3w1 pisałam parę dni temu - uwielbiam to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooj tak jest świetny :) Teraz pora żebym ja o nim napisała co nieco :P

      Usuń
  8. Zakochałam się w tych zieleniach i różach,jej dużo masz tych lakierów.Ja obecnie mam ok 10 lakierów xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie wiem skąd ich tyle się wzięło :D

      Usuń
  9. Ojej ale faktycznie massz bardzo duży zbior lakierków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. matko, jaka kolekcja! musisz oddać mi wszystkie mięty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od moich mięt to wara :D Są bardzo cenne :P

      Usuń
  11. Ile lakierów! ;) Ja ostatnio robiłam porządki i połowę(swojej i tak ubogiej kolekcji) wyrzuciłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kilka wyrzuciłam przy robieniu zdjęć :)

      Usuń
  12. ale kolekcja :D to moja jest malutka , ale na jesień jakiś nowy kolorek muszę zakupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie poszukuje na jesień piaski :)

      Usuń
  13. świetny pomysł na posta, sama się zastanawiam nad zrobieniem takiego :)
    no i możemy sobie rękę podać w kwestii mięt ;)
    niezła kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twój post ! :) Musi się pokazać :)

      Usuń
  14. Spora kolekcja :))
    U mnie królują czerwienie i nude. Jeśli chodzi o manicure stawiam na klasykę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie Nude i czerwienie goszczą zazwyczaj w zimę :) w lato zdecydowanie stawiam na kolory :)

      Usuń
  15. Bardzo mnie urzekła różowa kolekcja, Paese cudowny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  16. Niebieskości i róże najładniejsze! Bałabym się podsumować moją kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale kolekcja! Pepa pozazdrościła zbiorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany! Ile tego jest!:) aż trudno wybrać najładniejszy:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tego :) Aż się rozmarzyłam szczerze mówiąc.. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow ile lakierów kochana ;D Podobają mi sie strasznie miętowe, fiolet ten z Lovely UV brokat srebrny i perełki fioletowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolekcja piękna aż dech zapiera...
    tym postem uświadomiłaś mi
    chyba gdzieś zabłądziłam po drodze?
    w mojej kolekcji brak kolorowych lakierów??
    jak to się mogło stać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie - trzeba to jak najszybciej nadrobić :)

      Usuń
  22. Widzę, że kilka lakierów nam się pokrywa :D Ja swoją kolekcję prezentowałam daaawno temu, teraz zdążyła się już bardzo rozrosnąć i jest 2 razy większa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam na wpis z Twoimi zbiorami :D i nie mów ,ze się nie pokaże ! :D

      Usuń
  23. wow, nieźle Ci się tego nazbierało ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Safari są świetne, sama muszę dokupić parę od nich, bo ostatnio nie mam żadnego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zapewne jak an nie trafie to jeszcze coś kupię :D

      Usuń
  25. jak Ty je fajnie kolorystycznie ustawiłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. och, jaka piękna kolekcja! :0
    Najbardziej podoba mi się zbiorek z miętami *,*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz kochana duuużo kolorków :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powolutku ,powolutku i się uzbierały :)

      Usuń
  28. Jaaaaaka kolekcja :)) A odnośnie mojego paese to czego używasz na wierzch?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wierzch używam Eveline 3in1 - tutaj jest na przedostatnim zdjęciu :) Niedługo będzie o nim notka ,bo już się wzięłam za szykowanie jej ,więc mam nadzieję ,że w tym tyg się pojawi :)

      Usuń
  29. O Jezusiu ... Ile Ty tego masz :) do tej pory myślałam że mam dużo lakierów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja byłam przekonana ,że mam mało :D

      Usuń
  30. Świetny zestaw, najbardziej podobają mi się miętowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób zwróciło na nie uwagę :D

      Usuń
  31. spora kolekcja, kilka wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. aj wszystkie róże są przepiękne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Pokaźna kolekcja ;) Ja wczoraj doczekałam się kawioru, dokładnie z tej samej firmy co Twoje, ale inne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawior jest świetny :) Super się u mnie sprawdzia i robi wrażenie :)

      Usuń
  34. Bardzo ciekawa kolekcja ;) najbardziej spodobały mi sie miętowe kolorki, sama mam tylko jeden i to jeszcze taki oszukany miętowy ;) musze sprawić sobie cos lepszego ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi miętami ciężko chyba coś dobrego dobrać :) WIele przebija i słabo daje kolor :) Ja wreszcie swój ulubiony znalazłam :)

      Usuń
  35. Bardzo fajna kolekcja :)
    Też mam Jazz Funk z Rimmela, bardzo lubię ten kolor :)
    I podoba mi się niebieski Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kolekcja mega:P bardzo podobają mi się te słoneczne odcienie:) mam dość szarości za oknem:(:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ,ja również :( Ciągle tylko deszcz i deszcz :(

      Usuń
  37. czerwienie, róże, fiolety :* piękna kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Niezła kolekcja,brokaty i kawior podoba mi się najbardziej :) Tych kawiorowych nigdy nie widziałam.
    Pozdrawiam i dodaje!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana szaleństwo :)

    tak dużo tego masz może wypożyczalnię otworzysz?? :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  40. Podobają mi się najbardziej róże i fiolety i niektóre niebieskości, ale mój wzrok najbardziej przykuł chyba fioletowy Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Niezłą masz tą kolekcję :)
    ja stwierdziłam że u mnie dominują róże i łososie - takie moje preferencje ;)
    ale marzy mi się ciągłe wzbogacanie mojej kolekcji o nowe kolory i odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, ale masz tego sporo... zielenie i pomarańcze-cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  43. całkiem niezłą masz tą kolekcję :)

    ja swojej nie pokazuje bo wstydliwa jest - uważają że ich za mało by blog podbijać... :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Sporo tego masz ;) sama musiałabym posegregować je według kolorów i zobaczyć ile mam ;D Jakoś najbardziej przykuwają mój wzrok róże ;D

    Co do wysuszacza to polecam DRY KWIK z SH ;) rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  45. Całkiem spora kolekcja ;) też nie wiem jakim cudem u mnie tyle różu w zbiorach paznokciowych ;P
    Miałam kiedyś ten fiolet z lemaxa, straszny śmierdziuch ;p

    OdpowiedzUsuń
  46. Spora kolekcja ale interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. całkiem, całkiem ta Twoja kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedyś z ciekawości policzę swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Pokaźna kolekcja! Skusiłaś mnie tym różem z Rimmela- na pewno będę się rozglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Róże i nudziaki! Też chce!! :)
    No i zazdroszcze, bo masz z każdej grupy po kilka różnych odcieni! Świetne roziwązanie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Fiu fiu jaka pokaźna kolekcja ;) Mam kilka swoich ulubieńców ;D

    OdpowiedzUsuń
  52. Dosyć pokaźna i ciekawa kolekcja ;)

    http://matrelsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Niezła kolekcja ;) najbardziej podobają mi się miętowe :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kolekcja niezła :) Hean mnie zainteresował, nigdy nie miałam lakierów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam parę takich samych! :) Kolekcji tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  56. Jestem fanką miętowych i różowych! Przepiękne odcienie :) Moja kolekcja jest bardzo uboga póki co, wszystkie mi powysychały :(

    A no nie było mnie długo, ale już jestem i postaram się pisać dalej! Miło mi, że ciągle jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  57. Kolekcja lakierów jest duża a co do wysuszacza z Avonu mam inne zdanie mi on jak najbardziej odpowiada przepłaciłaś ja za niego dałam 10zł i nie narzekam bo on nie tylko wysusza ale dzięki niemu nie musisz używać na skórki oliwki więc to jest plus a nie minus w dodatku ma bardzo przyjemny zapach a wysusza różnie to zależy jakim lakierem się maluje paznokcie bo to tez jest od tego zależne ale to jest moje zdanie nie mam mu nic do zarzucenia gorsze "buble" miałam i stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  58. Sporo tego :) moja kolekcja jest o wiele mniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  59. Spora kolekcja lakierów :) Część z powyższych produktów miałam, ale w nieco innych odcieniach. A wśród Twoich najbardziej podobają mi się te w odcieniach niebieskiego i beżu :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Niezła kolekcja tych lakierów :) i jaki wybór w kolorach :) ja najbardziej lubię pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Miętowe, słoneczne i róże są rewelacyjne! Ciekawe, jak wyglądają na paznokciach :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. zaczynając przygodę z blogowaniem miałam może z 12 lakierów, teraz mam ich chyba z 60 jak nie wiecej :P

    OdpowiedzUsuń
  63. Kolekcja całkiem spora, dawno, dawno temu miałam może 5 max 8 lakierów do paznokci, gdy zaczęłam blogowanie w błyskawicznym tempie moja kolekcja to ponad 100. Mnie interesują te z Safari, koniecznie będę musiała kilka dokupić

    OdpowiedzUsuń
  64. Widzę nawet kilka lakierów, które mam w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Lubię takie posty z kolekcją lakierów, zawsze można podejrzeć coś ciekawego albo znaleźć kilka wspólnych lakierów. Widzę, że masz nieco inny gust lakierowy niż ja, ale każdy jest inny i bez tego przecież byłoby nudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. tak czytam, czytam i też się zmotywowałam do zrobienia takiego posta! : )

    OdpowiedzUsuń