11 wrz 2013

Mój krwisty maluszek od Hean :)

Tego oto maluszka otrzymałam na spotkaniu bloggerek w Warszawie ( Ach KOCHANE moje ,kiedy to było :( ) Na moich pazurkach gości dopiero po raz drugi - sama nie wiem czemu ,ale jakoś ostatnio za czerwieniami nie przepadam :) Ta od razu bardzo mi się spodobała - taka mocna i świeża :) Własnie jej brakowało w mojej skromniutkiej kolekcji :)

 Lakier jest w malutkiej buteleczce - ma zaledwie 6 ml. Fiolka kształtna , design śliczny - serduszko na pewno przykuwa naszą uwagę ;) 
Z lakierem nie mam ŻADNYCH problemów podczas malowania :) Ładnie się rozprowadza ,nie ma mowy o żadnych smugach czy zaciekach. Po dwóch warstwach mocne krycie , nie mamy żadnych prześwitów.
Co do trwałości i czasu wysychania nie mogę się wypowiedzieć - zawsze na płytkę , jak już Wam wspominałam nakładam Top od Eveline :) 
 Tak wiem, wiem zbyt równo to nie wygląda ,ale mam nadzieje ,że nie zwrócicie na to uwagi ;) Uwierzcie mi ,wszystko już naprawiłam ! ;) 

58 komentarzy:

  1. Piękny!! Slicznie wygląda na Twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna czerwień, trochę chyba wpada w pomarańcz, ale podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. też mi się wydaje, że lekko wpada w pomarańcz, ale może to tylko kwestia zdjęć. jakkolwiek - śliczny kolorek (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że to wina "oka" - każdy inaczej postrzega kolory :P
      Ciesze się ,że się podoba :)

      Usuń
  4. piękna czerwień, do tego super wygląda z tym pierścionkiem-kokardą;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor kolorem, ale jaki Ty masz cudowny kształt paznokci!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam ten sam kolorek :D
    Ale jeszcze nie gościł na moich paznokciach :D
    Wbijaj do mnie na konkurs maleńka! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na co jeszcze czekasz ?! :P
      Na pewno się zgłoszę i TAAAAAAKIE Ci życzenia napisze !! :D

      Usuń
  7. dokładnie zgadzam się z Panną Migotką!:) masz piękna długa płytkę paznokciową! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się ten kolor podoba, rzuca się w oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja ukochana czerwień:) Śliczne masz pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękny kształt paznokcia !
    A odcień - cudowny !! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , dziękuje, dziękuje ! :)

      Usuń
  11. Jaki ładny odcień :) Taki ognisty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorek piękny i ładnie wygląda na paznokciach...
    myślę że kiedy nadejdzie zima i dni staną się szare i ponure wrócisz do jaskrawych kolorów
    np ja tak mam latem preferuje pastelowe i delikatne barwy biżuterii, kosmetyków czy ubrań a zimą brdziej żywe jaskrawe ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w lato uwielbiam kolory - zółty , różowy ,zielony niebieski ... podczas zimy i jesieni wracam do czerwonego ,brązowego , szarego :)

      Usuń
  13. uwielbiam takie odcienie, odważne ale jednocześnie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, elegancka czerwień. Lubię od czasu do czasu ten odważny kolor na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie mój kolor,ale na do Twojej karnacji bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor bardzo ładny, ale mnie urzekł pierścionek <3

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolor
    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczny kolorek!
    idzie jesien wiec najwyzsza pora na czeriwn na pazukrach
    zaparaszam do siebie
    na filmik w ktorym pokazuje dodatki warte uwagi
    min goti,pola-zag,farbotka... :)
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsza myśl gdy zobaczyłam ten kolor to: soczysty! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki uroczy ten lakier! ^^

    dziękuje :* :)
    oj tak - szkoda, że się już skończyło :(

    OdpowiedzUsuń
  21. trafiłaś! mam podobny, krwisty kolor na pazurach :D nawet buteleczka taka, ale koszt na pewno mniejszy ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kolorek, uwielbiamy czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękna czerwień, uwielbiam ją na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny ma kolorek, bardzo soczysty:-) Lubię takie:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię ten rodzaj czerwieni. Ładne paznokcie masz- takie smukłe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniałości!! kolor jest rewelacyjny
    obserwuje
    Super

    ♡ ♡ ♡ ♡
    z całusami, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny kolorek :) Widzę, że fajne są te heanowe maleństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolorek! Najbardziej lubię właśnie takie krwiste czerwienie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna czerwień, kocham ten kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudny kolorek, mocny i żywy :) lubię czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne te twoje paznokcie... kolorek uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki piękny kolor 0_o z chęcią bym przygarnęła takie cudo

    OdpowiedzUsuń
  33. Faktycznie jest podobny, tylko mój tak jakby bardziej wpada w pomarańcz ;)

    OdpowiedzUsuń