20 wrz 2013

Mój koral od Lovely :)

 Dzisiaj UWAGA UWAGA - za oknem pojawiło się słońce!  Czasami nawet troszeczkę mocniej przygrzało i robiło się cieplutko. Mam nadzieję, że to zapowiedź pięknej, złotej jesieni :) 
Lakier krzyczący "NIE szaroburej jesieni"zawitał u mnie na pazurkach :) Mam go już prawie 3 miesiące, a dopiero teraz miał swoją malutką premierę. Myślę, że bardzo udaną -tej jesieni będzie u mnie gościł częściej :) 

Zdjęcia niestety robiłam, gdy słoneczka JESZCZE nie było - ciężko uchwycić kolor, złapać ostrość. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie, a ja obiecuję poprawę :* Ach już widzę te piękne zdjęcia w jesiennych, złotych liściach...

Z lakierami z tej serii LOVELY bardzo się polubiliśmy. Bardzo dobre krycie , wygodny pędzelek. Malowanie nimi to sama przyjemność. Słyszałam, że zdarza im się zgęstnieć w słoiczku, mam nadzieję, że moim się to nie przytrafi i będziemy ze sobą jak najdłużej współpracować ;)
A jak Wam podoba się kolorek? - W rzeczywistości jest trochę ciemniejszy i bardziej wyrazisty :) 


A na poczcie miła wiadomość:
Udało mi się wygrać w konkursie Fitomed u Madziakowo - Dziękuje ! :* 

59 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej, lakier faktycznie przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ALE CUDO :) musze go kupić ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniusi :D
    a TY myśl nad zdjęciem do konkursu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nawet dzisiaj nad tym myślałam :D Ale muszę do tego chyba zaangażować mojego psa i kota ,więc to nie będzie takie proste :D

      Usuń
  4. bardzo ładny :D tej serii lakierów nie miałam, ale miałam inne nowe od Lovely i są bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek przepiękny, jestem fanką koralowych lakierów do paznokci, więc pewnie go zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny lakier, a wygranej gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek przepięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolor.
    Wczoraj byłam w rosku i są wszystkie nowości wibo i lovely ale nie przemówiło do mnie nic...

    Gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny jest :)
    Nie miałam jeszcze żadnego lakieru z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolorek. U mnie dziś się pojawiła tęcza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny jest, pasuje do złotej pięknej jesieni ;). Widzę, że na zdjęciu jest lakier Safari, dobre są te lakiery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Safarii - to każdy jest inny :) J je bardzo lubię - duże słoiczki i bardzo tanie - swoje kupuje w granicach 2,5-4 zł :) Mają CUDOWNE kolory i bardzo fajnie kryją (przynajmniej te ciemniejsze) z całego serca POLECAM :) A tutaj masz o nich trochę więcej :) http://frambuesa-beauty.blogspot.com/search/label/Safari

      Usuń
  12. Ostatni bardzo podobają mi sie przeróżne żywe kolory i twoj też jest śliczny!!!
    Obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , na pewno Cię odwiedzę :) :*

      Usuń
  13. bardzo ładny kolorek :) od niedawna jestem fanka lakierów od Lovely

    OdpowiedzUsuń
  14. Słońce? Ja już nie pamiętam co to! U mnie leje, wieje... listopad. Ale koral na paznokciach bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty aż tak ?! Ja dzisiaj w płaszczyku jesiennym chodziłam i było mega pięknie :) POGODY ! :*

      Usuń
  15. Ślicznie prezentuje się na paznokciach :)

    Gratuluję wygranej ;p Mnie się nie udało już w 2 ;p A wzięłam udział w kilku ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też brałam udział w kilku i w jednym mi się udało :)

      Usuń
  16. Ładny kolor, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie kolor prezentuje się na pazurkach prześlicznie:)
    gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorek fajny, słoneczny:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolorek, lubię lakiery Lovely ale Uv nie mam w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne! Musimy jak najdłużej zatrzymać lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam koralowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kolorek ;) Mam fioletowy z tej serii, ale, wstyd się przyznać, nie było jeszcze okazji, żeby go użyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kremowe wykończenie? To nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny, uwielbiam takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny kolor :) Zapraszam na nowy post z kolejną dawką zdjęć ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzie to słońce? U mnie deszcz. Z chęcią pojadę do ciebie ;) Gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolorek, ładnie prezentuje się na paznokciach. Gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie się prezentuje! Oj wiem co to za ból ze zdjęciami - wszelkie korale i pomarańcze zawsze wychodzą mi przekłamane na fotkach ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. Zastanawiałam się czy go kupić ostatnio :D piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  30. Na szczęście nie mam problemów z wypadaniem, włosy lecą mi w dość małych ilościach i nie mogę tego ocenić.

    A TT jest super i naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie się prezentuje, ładne pazurki;*:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Troszeczkę podobny do mojego nowego Essie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny kolor, podoba mi się no i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam bardzo podobny kolor od Golden Rose! :)
    a co do pandy to zobacz tutaj http://www.sandiegozoo.org/pandacam/ jak Ci się spodobała! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładny, jakoś nigdy nie zwracałam na tę serię uwagi ;))

    OdpowiedzUsuń