14 wrz 2013

Kochane Czytelniczki ! INFO !!

Jak spojrzycie w górę to na samiutkim końcu dostrzeżecie nowiutką ,jeszcze ciepłą zakładkę ! 
Po nazwie już łatwo się domyślić do czego ona służy . Wszystkie szczegóły i informacje  znajdziecie w środku . Zachęcam Was do zostawienia tam swojego adresu , czasami ciężko trafić na Wasze blogi ,a chciałabym być blisko moich czytelniczek i bez problemów móc trafić na Wasze strony:) Dodatkowo mam nadzieje ,że zakładka pozwoli mi się z wami lepiej poznać i ,że chętnie będziecie do niej wracały i rozmawiały :) Tak więc jeszcze raz gromkie 
W razie wątpliwości ,problemów z kodem html piszcie , będę się starała pomóc jak najlepiej tylko potrafię :)

29 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowo,zaraz zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie tych zakładek... dla mnie to iście na łatwiznę :)
    ale jeśli ma Ci to ułatwić to niech dobrze Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce :D Ciebie to i na końcu świata znajdę :P

      Usuń
    2. uhuhuhhuhu zrobiłam się czerwona :)

      Usuń
  3. Ja staram się odwiedzać blogi wszystkich osób, które pozostawiają u mnie komentarze. Najczęściej to właśnie w ten sposób poznaję moje czytelniczki : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również odwiedzam wszystkich komentujących aczkolwiek nie zawsze po profilu jestem w stanie trafić na bloga . Dodatkowo blogger ostatnio płata coraz więcej figlów i sporo notek nie pokazuje się w aktualnościach :(

      Usuń
  4. Już dodałam siebie :) Bardzo fajny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry pomysł. u siebie zauważyłam, że nie wszystkie nowości mi się wyświetlają w przeglądarce bloggera czasami, a na bloglovina jakoś nie mogę się przerzucić, bo mi nie pasuje xD
    lecę zostawić swój adres :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo , blogger płata coraz więcej figlów i wiele notek odkrywam dopiero po jakimś czasie :(

      Usuń
  6. dobry pomysł, zaraz tam zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł!
    wpisałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko - cuda! ^^
    fajny pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysl, może wykorzystam ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł i fajna akcja ;) Zaraz tam zajrzę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj znac czy i Tobie się spodoabają Millerowie :)
    Ja tak na necie poluję na Kac Vegas trzecia część, ale niestety jakość jest kiepska a wolałabym jednak z lektorem. :D
    a gdzie oglądasz filmy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu Ci napiszę :) mam nadzieję ,że uda mi się ich jakoś niebawem obejrzeć :)
      KacVegas 3 też jeszcze nie widziałam ,ale podobno nie jest aż tak dobra :(
      Zazwyczaj na ekino ,jak tam nie ma to na zalukaj ,a seriale na iitv :)

      Usuń
    2. To ja zazwyczaj na kinomaniaku lub właśnie na zalukaj . :) Wiem, słyszałam, że jest gorsza o 1, ale lepsza od 2, więc nie powinno być az tak źle! :D

      Usuń