13 wrz 2013

Eyeliner od - Virtual :)

A dzisiaj moje Skarby kochane swoją premierę będzie miał Eyeliner od Virtual. Na moje piękne ,krzywe kreski nie patrzcie. Tak wiem ,wiem - makijaży to u mnie na blogu pięknych nie zobaczycie :P Aczkolwiek cały czas trenuje ,trenuje ,mam wrażenie ,że moje oczy i ręka mi jednak to bardzo skutecznie uniemożliwiają. Uchwycenie koloru jest po prostu NIEMOŻLIWE - co zresztą zobaczycie kilka zdjęć niżej :P No ,ale przejdźmy od rzeczy - ZAPRASZAM ! 

Jeśli chodzi o makijaż oczu to zaraz po tuszu ,kosmetykiem którego najczęściej używam są właśnie eyelinery. Czarny w mojej kosmetyczce jest obowiązkowy ! Po kolorowe również staram się sięgać i lubię z nimi kombinować ;) Mam wrażenie ,że cieni na mojej powiece w ogóle nie widać  ,tak więc jedyne co mnie ratuje to kreseczki :)  Ten wpadł do mnie razem ze swoją jasną siostrą na spotkaniu bloggerek w Warszawie - nawet nie wiecie jaka była radość ,gdy go ujrzałam :) 
Opakowanie ,zwykłe , proste - uniwersalne jak dla większości eyelinerów. Napisy jeszcze się nie starły i jak na razie nie widzę ,aby miały taki zamiar ;) Przy malowaniu bardzo wygodnie trzyma się go w dłoni , operowanie nim nie sprawia mi raczej większych problemów. Jak widzicie na zdjęciu niżej pędzelek jest cieniutki . Przyznam się szczerze ,że zawsze wybierałam eyelinery z gąbeczką ,obawiałam się ,że taki cieniutki pędzelek ,który będzie wszędzie uciekał przysporzy mi za dużo problemów ,ale ku mojemu zaskoczeniu - DAŁAM RADE ! I śmiało mogę stwierdzić ,że maluje się nim równie łatwo jak tym z gąbeczką :) I w sumie to sama nie wiem czemu zawsze byłam im przeciwna i uprzedzona.

Co do trwałości -na mojej powiece trzyma się długo . Używam go do wieczornego makijażu , często łączę z czarnym i spokojnie jest w stanie przetrwać całą imprezę :) Ma mnóstwo błyszczących drobinek ,które ładnie rozświetlają i podkreślają oko. Myślę ,że jego kolor w opakowaniu jest trochę mylący. Mimo tego ,że zdjęcia poniżej go nie oddają to śmiało mogę stwierdzić ,że chyba bliżej mu do ciemnego złota niż brunatnego brązu - a szkoda :( Liczyłam ,że będzie trochę ciemniejszy . Tym bardziej ,że na spotkaniu dostałyśmy dwa eyelinery - brązowy i złoty- według mnie różnica między tymi kolorami jest zbyt mała :( 
Kolor chciałam oddać jak najlepiej ,aczkolwiek przez jego połysk i drobinki zdjęcia wyszły dość słabo , a kolor jest przekłamany.
Próbowałam się zorientować jak sytuacja z jego ceną . Producent nie prowadzi internetowego sklepu - ceny znalazłam na portalach ,które poleca - niestety są podane tylko dwa. Na jednym z nich jego cena to 9 zł (cała gama kolorystyczna) , na drugim 12  zł (dostępne tylko 2 kolory) ... 3 zł różnicy przy takiej kwocie to chyba sporo co ? :) 9 zł spokojnie bym za niego zapłaciła , przy 12 zł. zaczęłabym się zastanawiać :) 
Cała seria to 6 odcieni ,chciałabym ,aby do mojej kosmetyczki wpadł jeszcze  fioletowy ,zielony i niebieski :) 

57 komentarzy:

  1. Przyjemny, lubię złotą kreskę

    OdpowiedzUsuń
  2. takiej kreski jeszcze nie miałam, na jesień idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, prześlicznie wygląda na oku, chyba sobie taki sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szukam raczej zwykłego brązu ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kobiecy i podoba mi sie:)))ja mam złotą kontorówke do oczu z orifl...:)i też jestem zadowolona.Pozdrawiam Cie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i również pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Świetny kolor, ale mi niestety taki nie pasuje i również poluje na fajny niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jam mam złoty i jestem z niego mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, taki brązowo-złoty eyeliner chętnie bym za 9zł przytuliła, poszukam! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie to jest złoty kolor. śliczny

    OdpowiedzUsuń
  10. na oku prezentuje się dużo ciekawiej niż w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny na powiece nie rzucający się w oczy

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się podoba bardzo kolorek ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już jakiś czas temu przed samą sobą przyznałam się, że nie potrafię zrobić kresek... no cóż :D kolor ciekawy, ale na podziwianiu poprzestanę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie na oczku się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że nie ma troszkę większego zdjęcia jak na powiece wygląda :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba :). Już widzę, jak sama bym go wykorzystała :D. Szkoda, że nie mam dostępu stacjonarnie do kosmetyków Virtual :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wiem gdzie ich kosmetyki można stacjonarnie znaleźć :(

      Usuń
  17. Powiem szczerze, że bardzo ucieszyło mnie iż trafiłam na taki post u cb, bo właśnie poszukuje dla siebie jakiegoś trwałego Eyeliner'a. Szkoda, że nie prowadza sklepu internetowego, ale akurat jutro jadę do większego miasta i mam nadzieję, go znaleźć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak życzyć owocnych łupów :)

      Usuń
  18. Ja już tyle razy próbowałam uchwycić swój makijaż, że też doszłam do wniosku że to jest niemożliwe:] jednak będę próbować dalej może kiedyś się uda.
    Rzeczywiście spora rozbierzność cenowa, ech :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Takiego koloru eyelinera nie mam. Wygląda bardzo fajnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. jeszcze nigdy nie miałam złotego linera, ale wiesz co? po Twoim poście się to zmieni:)wygląda super jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ,że przypadł Wam do gustu :)

      Usuń
  21. Ładny kolor, ale kreski wolę jednak klasyczne, czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam podobny eyeliner od Borjouis, jakoś kolor nie przypadł mi do gustu mimo, że uwielbiam kolorowe eyelinery :)
    moje kreski są tragiczne! chyba nigdy się nie nauczę.

    OdpowiedzUsuń
  23. mm no nie wiem nie co sadzić o tym kosmetyku :P

    OdpowiedzUsuń
  24. sama chciałabym mieć złoty eyeliner, przydałby się na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny jest:D

    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. wygląda naprawdę fajnie! nie spodziewałam się, że da taki ciekawy efekt, super;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie wygląda, może się w końcu przekonam do innych kresek niż czarne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja długo nie mogłam się do innego koloru przekonać ale teraz często mam kolorową kreskę ;)

      Usuń
  28. Ja dostalam 2 złote, ale nie czuję się zbyt dobrze z takimi krechami na oczach. Czarne bardziej mi odpowiadają :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Serdecznie zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam eyeliner, ale tylko czarny. Nawet tego klasycznego czarnego, nie używam zbyt często, więc nie wiem czy gdybym miała taki to czy bym go używała. ;D Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny kolorek :)
    I zawsze przy takich postach dostaję depresji, gdyż nie potrafie sama sobie tak zmalować :(
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny kolor wygląda naprawdę fajnie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ . Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  33. o ja zdecydowanie wolę czarne eyelinery

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kiedyś używałam jedynie czarnych eyelinerów ale ostatnio przekonuję się do kolorowych :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie zaskoczyła jego trwałość, naprawdę długo wytrzymuje na powiece, ale czasami niestety łzawią mi po nim oczy :/

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie to pewnie przydałby się jedynie na jakieś większe wyjścia ten kolor złoty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny liner :) złoty kojarzy mi się ze świętami Bożego Narodzenia :) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) Pozwolę sobie obserwować Twój ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny, choć ja uparcie trzymam się czerni, muszę się przełamać wreszcie :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny, nie miałam jeszcze innego niż czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny kolor, choć wolałabym by był odrobinę mocniej w brązie :D

    OdpowiedzUsuń