3 wrz 2013

Co kryje mój magiczny ,wyjazdowy kuferek ??

Jestem już z Wami na dobre ! Przynajmniej taką mam nadzieję ;) Ten weekend również spędziłam poza domem , jak na razie mam już dość wyjazdów - praktycznie od 15 sierpnia nie było mnie w domu ;) Teraz czas na sprzątanie i ułożenie sobie wszystkiego o tutaj - w moim mieście ;) Ostatnio sporo się wydarzyło w moim życiu , więcej tego złego ,ale mam nadzieję ,że niebawem wszystko wróci do normy ... 
Pytacie również o wyniki rozdawajki - pojawią się niebawem , mam nadzieje ,że do końca tygodnia uda mi się z tym uporać ! Liczba zgłoszeń przebiła moje oczekiwania ,z czego oczywiście jestem bardzo szczęśliwa :)  
Do rozpoczęcia mojego roku akademickiego jeszcze 3 tygodnie. Uczelnio BŁAGAM o przychylny plan ! Mam nadzieje ,że pozwoli mi on pisać notki tak często jak bym chciała i nie zmusi do zniknięcia z blogsfery :( 
Wszystkim uczniom OWOCNEGO roku szkolnego ! Pogoda w te pierwsze dni jak widać Was nie rozpieszcza :( Aż nie chce się wychodzić z domu , tylko wiatr ,deszcz ,wiatr.... 
Ale przejdźmy już do setna sprawy :) Przygotowałam dla Was notkę ,pokazującą moją wakacyjno-wyjazdową kosmetyczkę . Ciekawe co kryje się w środku ? 
 Otwieramy zaglądamy i ? 
 Na początek nowości w mojej kosmetyczce ,które jak już mówiłam biorę ze sobą do testowania :) Seria Melisa od Uroda ,sprawdziła się u mnie bardzo fajnie ;) Niebawem napisze Wam o niej więcej . Jeśli jednak ,któraś z Was znajdzie je w drogerii ,mogę polecić :)  Płyn micelarny świetnie się sprawdzał przy przemywaniu twarzy podczas dnia , po piekącym słońcu :) 
Do pielęgnacji włosów , odkąd pojawiłam się w blogsferze przykładam coraz to większą uwagę. Moje niestety są ciężkie do ułożenia i często dają mi popalić :(  Cały czas uczę się co lubią ,a czego nienawidzą :) 
1.BIOSILK -odzywka bez spłukiwania ułatwiająca rozczesywanie - używam tylko jak rozczesuje włosy po kąpieli - czyli bardzo rzadko ;) Zazwyczaj zostawiam je naturalnie do wyschnięcia ,wtedy o wiele mniej się puszą. Czy pomaga z rozczesywaniem ? Przyznam się szczerze ,że nigdy nie miałam z tym większych problemów i na moje "malutkie" potrzeby - pomaga ! Dodatkowy plus za śliczny zapach ;) 
2.NIVEA - Pianka do loków - powiem szczerze ,że nie przepadam za nią ,ale jest to jedyny kosmetyk tego typu ,który u mnie działa i jest sprawdzony ;) Zdarza się ,że strasznie skleja i obciąża włosy :( 
3.GREEN PHARMACY  - jedwab na końcówki - Mój IDEAŁ !  Jeszcze Wam o nim napiszę ;)
4.JOANNA - seria Argan Oil - otrzymałam na spotkaniu bloggerek , w opakowaniu była jeszcze maska i przyznam się szczerze ,że to ją najbardziej lubię :) Seria -zwykła i przeciętna . Ładnie oczyszcza włosy ,delikatnie pielęgnuje i ślicznie pachnie :) Włosy zaczęły mi się po niej bardziej przetłuszczać :( 
 1.GREEN PHARMACY - krem do stóp - Nic szczególnego , może jeszcze Wam o nim napiszę ;)
2.KETONAL - maść przeciwbólowa - podczas obozu opcja obowiązkowa !  ;)
3.KAROTKA -olejek do opalania - Bardzo go lubię , jest strasznie wydajny i rzeczywiście ,przyśpiesza opalanie ;)
4.ROSE of BULGARIA - kremik ,który często ze mną jest i jak wiecie ,jeden czeka na jedną z Was ;)
5.AVON - znane wszystkim mgiełki :) ja mam ich całą masę i nie wyobrażam sobie lata bez nich :) 
6.MUGGA - najlepszy środek przeciw komarom !  Na szczęście nie było ich wiele ;)
7.C-THRU - przepięknie pachną :) 
8.ROSSMAN - Chusteczki mokre :) Obowiązkowo w wyjazdowej kosmetyczce  :) 

1.EVELINE - 3in1 - utwardza , nabłyszcza i przyśpiesza wysychanie lakieru . Obowiązkowo po każdym malowaniu :) na początku strasznie mi "bąbelkował" ,teraz na szczęście nie mam tego problemu ;) Na pewno pojawi się o nim coś więcej ;)
2.LOVELY - TUTAJ
3.FLORMAR - TUTAJ
4.WIBO - TUTAJ 

1.FLORMAR - TUTAJ 
2.Mój wysłużony pędzelek - MARZY MI SIĘ NOWY ! 
3.BELL - tester z paczki Face&Look - bardzo go lubię i często gości na moich ustach :) 
4. BOURJOIS - podkład - zdecydowanie POLECAM ! Cena niestety wysoka ... 
5.BELL - eyeliner - u mnie sprawdził się bardzo dobrze , niestety jest już na wykończeniu , nie kupie go jednak ponownie ze względu na zbyt gruby pędzelek.
6. MAYBELLINE  - TUTAJ
7.AVON - perełki - w cenie regularnej nie kupię , w promocji ,może się na nie skuszę :)
8.DAX COSMETICS - rozświetlająca baza - z pudełka face&look - nie w moim stylu ;)
9.HEAN - zestaw cieni - POLECAM !
9.ROSE of BULGARIA - uwielbiam ten błyszczyk ;)
10.VIPERA - puder z lusterkiem i gąbeczką :) Na pewno jeszcze Wam o nim napiszę :) 
11. CIEŃ - niestety już nie wiem jakiej to firmy , jest straaaaaasznie stary , ślicznie prezentuje się na powiece :) 




A na sam koniec....

58 komentarzy:

  1. chciałabym tą mgiełkę z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, ze wszystko się u Ciebie poukłada:) uwielbiam tę arbuzową mgiełkę z Avonu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błyszczyk ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi, że mam gdzieś serum na końcówki z tej serii joanny, muszę je w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze fajny masz ten kuferek.

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A właśnie byłam ciekawa tej serii arganowej z Joanny no ale skoro przetłuszcza to już nie dla mnie:/

    OdpowiedzUsuń
  7. koniecznie musze wypróbować cienie hean, opakowanie mają jak cienie inglota:) Demotywator na końcu mnie rozwalił:D haha:D genialny jest:D

    OdpowiedzUsuń
  8. także się modlę o przychylny plan na uczelni a nie tak jak w zeszłym semestrze musiałam pisac weekendami na cały tydzien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie ! Niech się nad nami zlitują ...

      Usuń
  9. mam ten sam zapach z c truh :)
    jestem ciekawa jak u mnie by sie sprawdzaly te szampony z joanny z argan oil
    u mnie na kanale dzisiaj (mini)haul zakupowy
    takze zapraszam ;) buziaki x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo haul zakupowy z miłą chęcią obejrzę ;)

      Usuń
  10. Mnie niestety Joanna bardzo rozczarowała, czelm na recenzję Melisy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię produkty Biosilka - odżywki bez spłukiwania jeszcze nie miałam, więc trzeba będzie to nadrobić i wypróbować ;)
    Eveline 3w1 - utwardzacz, nabłyszczacz i przyśpieszacz wysychania lakieru mam i jestem z niego zadowolona, chociaż na początku również mi trochę bąbelkował .. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze ,że teraz nam prawidłowo działa i nie robi żadnych problemów :P na pewno kupie drugie opakowanie jak to się skończy ;)

      Usuń
  12. Bardzoooo pokaźna zawartość! :)
    Mi Joannę odradziła przyjaciółka :)
    Wiec postawiłam na PANTENE :)
    a demot świetny :D ^^
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tę mgiełkę z Avonu :) Właśnie ją zdenkowałam i muszę zaopatrzyć się w nową. Sporo tego zapakowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już niebawem się skończy :(

      Usuń
  14. ja na wyjazd mam podobnej wielkości kuferkek :D a nawet 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kosmetyczka:)))moglabym taka miec:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana, mam nadzieje że wszystko się ułoży :) I mamy ten sam perfum C-THRU :DD Też go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam z C-thru z tego zapachu deo i to kilka razy, piękny zapach :) I świetny ten "demot" :DD
    A odżywka z Ori kosztuje w promocji 7,90-8,90 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli cena tak jak myślałam ,bardzo atrakcyjna :)

      Usuń
  18. Bogata kosmetyczka :D ja również mam mgiełkę z Avonu, zamawiałam ją kupę lat temu, a pomimo dość częstego używania dalej jest :D no i też modlę się o dobry plan, żebym tylko umiała z busami zgrać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie też musi sie jak najlepiej zgrać z pociągami :P

      Usuń
  19. so many really good produts, this is such an amazing post with so much inspiration!
    Hope you're having a great week! thanks for sharing!

    I have been following you for a long while now on bloglovin and I adore your style! if you like we can follow each other on bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedwab od GP też uwielbiam, lubię jego zapach bardzo, taki lekko cukierkowy :)
    Widzę, że C-THRU i u Ciebie się znalazło, mega mają te zapachy.
    Dygresja na końcu wymiata haha :D

    OdpowiedzUsuń
  21. sporo tego:) bardzo lubię kosmetyki z joanny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Karotkę na wakacjach miałam i ja! :D
    Choć pogoda niespecjalnie sprzyjała opalaniu :<

    OdpowiedzUsuń
  23. Boziu, jak się cieszę, że nie tylko ja na wyjazdy biorę kilka lakierów, a nie np. dwa :D

    OdpowiedzUsuń
  24. hehe. znam kilka produktów ;D szampon z arganem moje włoski bardzo lubią. a karotka pojechała ze mną do Turcji :D popołudniami jak już słońce tak nie grzało schodziliśmy na trochę niższe filtry - fajnie przyspiesza opalanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem fajny zestaw :) Ta Melisa z Urody musi byc bardzo fajna, szkoda że nie widziałam tych rzeczy nigdzie w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  26. ile kosmetyków :D marzy mi się taki kuferek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też nie wyobrażam sobie lata bez mgiełek z Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. W tym roku mgiełki Avon zastąpiłam płynem różanym z Fitomedu :)
    Ja plan układam sobie sama, ale ułożenie go będzie graniczyć z cudem :( myślę o zaangażowaniu kogoś, kto zna się na planowaniu i logistyce :D

    OdpowiedzUsuń
  29. c-thru mam te same ;D piękny zapach mają ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. całkiem pojemna ta kosmetyczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. jedwab ten też mam :) i te kosmetyki z joanny argain tez wydaja sie ciekawe :>
    zapraszam do mnie i do obserwowania
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. O widzę, że kuferek dość pojemny :D U mnie pewnie byłby tak samo nabity po brzegi :)
    Ale najważniejsze że wszystko się pomieściło :)
    Czekam z niecierpliwością na więcej info na temat zestawu Melisa :D

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny kuferek :D niby dużo, ale wszystko potrzebne :) mi się szykuje wyjazd niedługo i też już widzę oczyma wyobraźni, że lekki nie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mgiełki z Avonu są idealne na lato! :)
    A ja widziałam już swój plan... Koszmar :( Fakt faktem sama decyduję kiedy mam ćwiczenia, projekty itp., ale wybór jest kiepski - większość zajęć jest wieczorami ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to słaaaaaabo , mam nadzieje ,że mi uda się lepiej ;)

      Usuń
  35. Będę polować na zestaw z Urody ;) Mgiełki z Avonu też bardzo lubię, a jedwab GP to również mój nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się Twój magiczny kuferek :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  37. Nooo, noo sporo się zmieściło w tym kuferku, a wygląda tak niepozornie! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. ja zawsze przelewam kosmetyki do mniejszych pojemniczków. zajmują o wiele mniej miejsca

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny jest ten kuferek, bardzo praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe jak u Ciebie sprawdzi się ten krem Melisy, sama niedawno go kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. aż tyle tam zmieściłaś? Powiem ci że dobra jesteś :D
    zaciekawiłaś mnie tymi trio melisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny kuferek z jeszcze lepszą zawartością :) Jestem bardzo ciekawa tej serii Melisa z Urody :)

    OdpowiedzUsuń