2 sie 2013

Zdjęcia zdjęcia i .... 100 POST !

Aż nie wierze ! Jestem pod wrażeniem , to już mój 100 post na tym blogu :) 
Podsumowując przez ten czas  ,a dokładniej od  13 lutego ,udało mi się - zdobyć 288 wiernych czytelników , 3219 komentarzy i 13 823 wyświetleń  , za wszystko BARDZO DZIĘKUJE - gdyby nie Wy nigdy nie osiągnęłabym takich liczb , które parę miesięcy temu były tylko cichutkim marzeniem :) 
Również dzisiaj , po raz pierwszy ,wreszcie udało mi się stworzyć post zdjęciowy ! Zawsze zachwycam się nimi u Was na blogach , zaraz po paczuszkowych należną do moich ulubionych ! :P 

Tak więc ... ZACZYNAJMY ! :) 




  •  Babeczki ,babeczki ,babeczki - mniam ,mniam ,mniam ! :) 
  • Słodkie Cukierasy z Manufaktury w Gdańsku :) 
  • Mój cudowny kostium z Oysho ,trafiony na wyprzedaży za 60 zł ;) 
  • Pierwsze Yankee Candle ,które właśnie dorobiło się kominka i czeka na odpalenie ;)  Wy już macie swoje ? ;)




  •  Prezent ze Stanów- najlepszy fix do ciasta czekoladowego ! Mówię Wam jak tam będziecie musicie je ze sobą przywieść ! 
  • AudioRiver - ten weekend mam już za sobą ;) 
  • Prezent ze Stanów - cudowny zestaw kosmetyków do twarzy firmy Sense - marka w ogóle nie jest mi znana :) Może Wy ją kojarzycie ? 
  • Paczuszka Ambasadora od FORTUNA ze strony streetcom :) Jeszcze pojawi się w poście paczuszkowym :)


  • I jesteśmy na Audio - tradycyjnie OPASKI ! 
  • AudioRiver -Paul Kalkbrenner
  • IceCoffe - PRZEPYSZNA ! 
  • Tęcza ! 


Lubicie takie posty , czy raczej z nich zrezygnować ? :) 

36 komentarzy:

  1. gratuluje 100 posta ! :D
    tez niedawno go miałąm za sobą :D teraz mam 105^^

    a ta manufaktura słodyczy --> mniamcik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to muszę Cie dogonić :P

      Zapraszam na cukierasa ! :P

      Usuń
  2. Świetny pomysł z takim postem "z wszystkim" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne posty, gratuluję setnego:))i życzę kolejnych stu...:))) Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mi bardzo smakują , pisałam o nich więcej na moim drugim blogu , jeśli masz ochotę to zapraszam ! :)
      http://frambuesa4.blogspot.com/2013/07/paczka-ambasadora-fortuna-streetcom.html

      Usuń
  5. ja bardzo lubię takie posty :)
    ja mam jedną yankee, chyba tą samą albo podobną do Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja baaardzo lubię takie posty ! :D i gratuluję 100 ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kominek:) Lubię oglądać takie mixy, więc śmiało możesz je pokazywać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również bardzo lubię takie poty:) a taką kawie to by się wypiło na deser:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również lubię takie MIXOWANIE w poście :)

    Każdy znajdzie dla siebie coś fajnego :)

    A normalnie te mixy w większości ludzie chyba z instagrama biorą :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. posty zdjęciowe - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa kompozycja fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego typu posty i sama mam zamiar jutro wstawić taką notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię tego typu posty więc nie widzę powodu by z nich zrezygnować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Ja po YC jadę po weekendzie do Warszawy. W końcu!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i czekam na kolejne ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję 100 posta :D życzę oczywiście wiele wiele więcej!
    Mixy zdjęciowe jak najbardziej lubie oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :)oby więcej ciekawych postów i coraz więcej zadowolonych obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beach Flowers to jeden z moich ulubionych zapachów YC :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubimy, lubimy! A jakże :) Ciekawa jestem tych kosmetyków ze Stanów noo i te cukierki z Gdańska wyglądają przepysznie. Jak się bawiłaś na koncercie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki ,właśnie zaczynam testować :)
      Koncert - CUDOWNY !!

      Usuń
  20. Gratuluję i życzę kolejnych setek postów. Ja się jeszcze nie skusiłam na Yankee Candle.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję setnego posta! :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję 100 posta i życzę kolejnych 100 ;D
    Ps. Kawa wygląda super, mniam.

    OdpowiedzUsuń