1 sie 2013

Testuje z Maliną - Efektima - serum modelujące biust



Poza dwoma lakierami ,które otrzymałam od Maliny w ramach wygranej akcji Lato na Paznokciach ,które prezentowałam Wam TUTAJ i TUTAJ ,w paczuszce trafiło mi się jeszcze serum :) Powiem szczerze ,że obawiałam się stosowania go ,ponieważ mam 20 lat i nie mogę pochwalić się miseczką C ;)  Podeszłam do niego bardzo ,ale to bardzo sceptycznie z myślą ,że jest ono przeznaczone dla kobiet starszych ,u których grawitacja już dała się we znaki bądź dla osób miseczka C+ , ale jak mus to mus , używać zaczęłam i ? 


Serum ukryte jest w kartoniku . Kolorystycznie bardzo mi się podoba - delikatny róż połączony z bielą - musicie przyznać że bardzo kobieco ;) Wszystko mamy dokładnie i ładnie opisane , w środku dodatkowo znajdziemy ulotkę :) 

 Co obiecuje nam producent...


Opakowanie jest świetne , uwielbiam kosmetyki z pompką ,duży plus za nie :) Zapach jest bardzo delikatny i kwiatowy , nie utrzymuje się zbyt długo na naszej skórze. Konsystencja według mnie świetna ,zwarta ,nie "maże się" tylko wnika w naszą skórę . Przy jego stosowaniu bardzo mi przeszkadzało "chłodzenie" Myślę ,że takie specyfiki powinny mieć lekko rozgrzewające działanie - same pomyślcie - rano smaruje się serum i co ... czuje zimno ,chyba wiece ,że nie jest to zbyt komfortowe dla naszych piersi ;) 
A co do działania ... stosuje je niecały miesiąc i żadnych rezultatów nie zauważyłam. Oczywiście producent mówi ,że nie powiększa piersi ,tylko je podnosi ,co może nam dać takie złudzenie , a czy u mnie jest co podnosić ? :P Chyba jeszcze nie teraz ;) 
Mimo wszystko bardzo fajnie nawilża ,stosowanie go może nie zawsze było przyjemnością ,ale pompka i zapach nam to umilają ;) 


SKŁAD

  Mimo wszystko serum stosuje dalej ,może zauważę jakieś rezultaty ;) 


35 komentarzy:

  1. Może jeszcze zauważysz jakieś zmiany ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieje ,że jednak się uda ;)

      Usuń
  2. oj ja nie wierze w takie cuda;P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam sceptycznie jestem nastawiona do takich cudeniek

    OdpowiedzUsuń
  4. hihi no ja bym go wzięła, tak aby tylko pomiziać biust :P:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja obecnie używam serum z eveline i na to się pewnie z czasem skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wierzę w takie cuda ;D
    Kochana a gdzie przerabiasz zdjęcia że taką fajną czcionkę masz? 9 u mnie odpisz proszę :*)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam w takie cuda nie wierze:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie wierzę w takie specyfiki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesli to dla C+ to na pewno nie dla mnie ;D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś sceptycznie podchodzę do działania tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do udziału w kosmetycznym rozdaniu! :) Nagrody: nowości od Lirene oraz profesjonalna porada wizażystki. Link do konkursu: http://make-up-charm.blogspot.com/2013/08/rozdanie-kosmetyczne-wygraj-nowosci-od.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Być może serum działa na biust po grawitacji, a ty jeszcze takiego nie masz i dlatego nie widzisz różnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też nie bardzo wierzę w takie kosmetyki, podobnie jak w te na cellulit . Ale jakby działały to było by super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nie słyszałam, żeby jakiś krem faktycznie uniósł czy tym bardziej powiększył biust;p

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wierzę w takie cuda :) raz się pokusiłam na krem do rozstępów, ale to fake ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wierzę w takie wynalazki :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie preparaty to również nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja uwielbiam kosmetyki z efektem chłodzącym.Nie miałam tego serum ale może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba każdemu podpasował ten szampon. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi takie kremy nigdy nic nie dają ;o Zapraszam na nowy post, z pierwszego dnia mojego pobytu na Chorwacji ( sporo zdjęć ), także zachęcam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam to serum, jest ok, ale niczego nie podnosi ;) Za to lubię jego zapach no i fajnie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam tego produktu, ale stosuję serum z eveline i też nic nie widzę, może jak będziemy stosować takie produkty to poprostu za kilka lat dopiero zauważymy efekt, że cały czas będą takie jak teraz:D

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubi9ę kosmetyki z pompką, to takie wygodne i higieniczne:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam styczność z podobnym produktem eveline ale w efekt podniesienia nie wierze :P

    OdpowiedzUsuń
  25. łee, a już myślałam, że to będzie jakieś cudo :(

    OdpowiedzUsuń
  26. No tak rezultaty może byłyby po 6 miesiącach regularnego używania ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. Cycków może nie unosi jak push up, ale przynajmniej ujędrnia czy nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również nie wierzę w takie kosmetyki. Wolę kupić zwykły krem nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń