23 sie 2013

Spa dla dłoni - Paloma !

W pewnym rozdanku ,w którym mi się poszczęściło ( och , kiedy to było!) otrzymałam oto ten peeling do rąk :) Jako ,że to dla mnie zupełna nowość , a i w internecie malutko o nim znalazłam od razu wzięłam się za testowanie ! Szybko stał się moim ulubieńcem . łatwe użycie , cudowny zapach i świetna konsystencja ,czego chcieć więcej !? 


 Jak widzicie peeling zamknięty jest w wygodnym słoiczku o pojemności 200ml . Design -cudowny , pasuje do mojego bloga nieprawdaż ? :P Delikatny i subtelny , na pewno spodoba się wszystkim Paniom :) Naklejki trwałe , nie zejdą nam pod wpływem wody bądź wilgoci w łazience. Peeling dodatkowo był zabezpieczony folią ,tak więc mamy pewność ,że nikt wcześniej nie podkradł go w drogerii ;) Pudełeczko bardzo dobre jakościowo ,plastik jest twardy , nie wygina się , nie mam żadnych problemów z odkręceniem.
Już po samym otwarciu poczujecie przecudowny zapach ! Jest kwiatowy ,słodki i delikatny - mnie po prostu urzekł . A co najważniejsze bardzo długo utrzymuje się na naszych dłoniach i jest mocno wyczuwalny. Czasami ,gdy użyje go przed snem ,jeszcze rano ,po obudzeniu ,mogę się nim rozkoszować ! Cały czas wtedy chodzę i wącham swoje dłonie :P 
Peeling ,chwytam w suche dłonie i masuje około 2 minut. Ma wtedy o wiele lepsze działanie niż jak byśmy naniosły go na mokre ręce. Widzicie te drobinki i oleisty filtr na zdjęciu ? Oba składniki są świetne ! Drobinek jest cała masa ,przez co peeling jest bardzo wydajny i starczy mi na naprawdę dłuuuuugo. Oleisty filtr świetnie nawilża nasze dłonie i daje "poślizg" drobinkom . Dzięki temu stosowanie go na sucho to sama przyjemność :) 

Po użyciu dłonie są lepiej nawilżone , i jedwabiście gładkie , noi oczywiście ten zapach ! Ach CUDOWNY ! 
Ja peeling mogę Wam z całego serca POLECIĆ - u mnie sprawdza się świetnie. Niestety nie wiem gdzie go zakupić ,ani nie znam jego dokładnej ceny . Wydaje mi się ,że waha się w granicach 10 zł - tak więc to naprawdę bardzo mało :) 


Wszystkie zainteresowane zapraszam do rozdawajki ,która niebawem się kończy :) 

48 komentarzy:

  1. Nie używałam nigdy peelingu na dloniach ale myślę że warto byłoby go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa opcja :D mogłabym po niego sięgnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe :D lubię takie produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym go mieć, gdyby tylko nie miał parafiny w składzie, a tak, niestety muszę go skreślić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie bardzo ciekawa propozycja, ta kolorystyka wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt , nie miałam go jeszcze;P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy produkt. Gdzie można go dostać?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy. Ale bardzo podoba mi się kolor i konsystencja :) A jak sobie dodam do tego zapach i cenę, no to jestem bardzo zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałby mi się taki peeling, ale bez parafiny - ona dyskwalifikuje kosmetyk bardzo szybko...

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam, ale zachęciłaś mnie już wtedy nawet jak go pokazywałaś 1 raz bez recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musi pięknie pachnieć... Zapraszam na nowy post, w którym dużo się dzieje oraz do oceny mojego nowego szablonu! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam peelingu do dłoni, może czas zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy czegoś takiego nie miałam ale teraz nabrałam ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetny produkt, nigdy nie używałam peelingu do dłoni! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. zaciekawiłaś mnie nim, na pewno będę go szukać :))

    OdpowiedzUsuń
  17. peelingu do rąk jeszcze nie miałam, ale chyba pora zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musi być przyjemny :) Ja mam z serii Brzoskwiniowe Dłonie Farmony i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam wersję do stóp i jestem zaaaachwycona! Będę musiała rozejrzeć się też za tym :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie go sobie przetestuje :)
    Dołączam do grona obserwatorów, jak chcesz się odwzajemnić to zapraszam do mnie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie miałam jeszcze peelingu do rak- czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja używałam peelingu do dłoni z oriflame, ale był średni. Może ten okaże się lepszy :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobno jest rewelacyjny ;) zachwala go vlogerka Aggie89irl ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja do dłoni używam zwykłe peelingi do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę zacząć używać takich specyfików :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię cukrowe peelingi :) Szkoda że Paloma nie jest szerzej dodstępna.

    OdpowiedzUsuń
  27. mam go i bardzo ale to bardzo lubię takie SPA dla rąk z nim ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. ja notorycznie zapominam o peelingowaniu dłoni

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam go w koszyku ale w ostatnim momencie odłożyłam na półkę w sklepie.. żałuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja nie peelinguje dłoni, chyba czas zaczać. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post! ♥ Cudowny blog! ♥ Bardzo mi się tu podoba więc co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zaobserwuj i napisz mi w komentarzu na moim blogu. Abym mogła się odwdzięczyć. A jeśli nie chcesz to po prostu zignoruj to pytanie :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  32. lubię od czasu do czasu sobie zrobić peeling dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mm ja w sumie przy myciu całego peelingiem o dłonie zahaczę ;P

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy produkt :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mam z tej linii spray
    jest naprawdę spoko
    i ślicznie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam peeling do stóp Palomy, bardzo go lubię i bardzo do niego wracam. Ten ro rąk również widziałam, więc może następnym razem się skuszę :) Można go kupić w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. najczęściej te peelingi widziałam w drogerii Sekret Urody - często pojawiają się tam w zestawach z kremem do rąk :) ja mam z palomy peeling do stóp i z przyjemnością sięgnę po kolejne opakowanie. jak już będę w drogerii, rozejrzę się również za tym do rąk - zaintrygowałaś mnie tym zapachem :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  38. Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem tego peelingu do dłoni. Jednakże za każdym razem jak jestem w drogerii to go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Chyba czas wypróbować ten kosmetyk :) Nie skupiałam sie nigdy na dłoniach za bardzo, od czasu do czasu nałożę krem. Ale peelingi ogólnie fajna sprawa, lubię wszystkie, do ciała, twarzy... na pewno polubię i do rąk :)

    OdpowiedzUsuń