3 sie 2013

Serum Kolagenowe - BingoSPa

W ten przepiękny ,słoneczny dzień ,przybywam do Was z recenzją BINGOSPA - serum ,które miało wspomóc  walkę z cellulitem , udało się ?? 
Serum otrzymałam w ramach akcji na blogu ROZDAWAJKA - info możecie znaleźć TUTAJ  , a moje wprowadzenie do akcji TUTAJ 
Czemu zdecydowałam się akurat na to serum? Przed zamówieniem przeczytałam na jego temat całą  masę pozytywnych komentarzy . Może nie tyle co samo zwalczenie cellulitu ,a wygładzenie skóry. Sam producent zresztą nam tego nie obiecuje ;) Dodatkowo ,miało pomóc w walce z rozstępami ,które niestety pojawiły się u mnie przy kolanach oraz na pośladkach :( 

Tradycyjnie zaczniejmy od opakowania :) Uwielbiam kosmetyki z pompką ,co mogłyście już wyczytać w przedostatnim poście. Cudowne udogodnienie , uważam ,że każdy producent powinien je umieszczać z swoich  balsamach - serio :P Buteleczka sobie elegancko stoi ,a ja nie muszę tłustymi rękoma jej brudzić ,łapać - wystarczy tylko nacisnąć pompkę ;) Nie zdarzyło mi się ,żeby pompka się zacięla , kosmetyk nie zasycha przy wylocie. Srebna błyszcząca końcówka ,nadaje całemu opakowaniu ,odrobinę elegancji ;)
Oczywiście pompka jest OPEN-CLOSE - tak więc ,możemy zamknąć i wrzucić do kosmetyczki ,nie martwiąc się ,że kosmetyk ,gdzieś tam nam ucieknie ;)

 Kolorystycznie również ślicznie ! Delikatne ,niebieskie napisy i kwiaty orchidei . Buteleczka jest przezroczysta przez co wiem ,ile kosmetyku jeszcze mi pozostało do zużycia . Data ważności ,ładnie wybita na buteleczce :) Ślicznie wgrywa się w moją łazienkę ;) Mam nadzieję ,że przy końcówce nie będzie problemu z wydobyciem kosmetyku na zewnątrz.

 Co najbardziej urzekło mnie w kosmetyku ? 
Zdecydowanie - ZAPACH ! Jest przepiękny , delikatny i subtelny. Utrzymuje się na naszej skórze i po prostu się w nim zakochałam i uzależniłam od niego :P Niestety nie umiem Wam go opisać i nie wiem co ma imitować ,także musicie zaufać mi na słowo . A te ,które używały te serum zapewne wiedzą o co mi chodzi ;) 
Konsystencja również jest świetna , co możecie zauważyć na zdjęciu poniżej. Jest gęsta ,treściwa -nie musimy się obawiać ,że gdzieś nam spłynie ,ponieważ bardzo ładnie trzyma się naszej skóry :) 
Wchłania się bardzo szybko ,nie muszę się obawiać ,że coś umaże ,albo czekać nie wiadomo ile - smaruje i już wszystko jest ok ;) 
Z wydajnością również świetnie , buteleczka ma pojemność 280g - może nie jest to bardzo dużo ,ale na ponad miesiąć spokojnie nam starczy - przynajmniej mi ;) Jedna pompka - jedno udo ;)
Noi przejdźmy do setna sprawy -czyli działania ;) Serum cudownie wygładziło mi skórę na udach i pośladkach. Byłam w szoku ! Jeszcze nigdy nie była tak milutka i gładka. Niestety likwidacji cellulitu nie zauważyłam :( Nie zrzucam tego jednak na serum - wiem ,że ma ono bardzo delikatne działanie ,a ja już na mój cellulit nałożyłam tyle mazideł ,że to co się dało to rozbiły ,a z resztą muszę sobie pomóc ćwiczeniami. Cellulit powstał po tym jak zaprzestałam treningów ,tak więc to na sport zrzucam całą winę jego egzystencji ;) 
Serum ZDECYDOWANIE POLECAM  !
Za ZAPACH ,OPAKOWANIE ,KONSYSTENCJE i DZIAŁANIE 
Dla zainteresowanych wrzucam skład :)
A ja zabieram się do ćwiczeń ,które pomogą mi go usunąć ! ;)



Otrzymałam je w ramach współpracy ze sklepem NATURICA- zachęcam Was do wejścia na stronę sklepu - kontakt jest CUDOWNY :)

Możecie odnaleźć je 
Obecnie jest na promocji w cenie 16,7 :) 

To mój pierwszy kontakt z kosmetykami od BingoSpa i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :) Na recenzje czeka jeszcze pilling do twarzy i już mogę Wam zdradzić ,że chyba zostanie moim ulubieńcem ;) 
Za możliwość testowania dziękuje Pani ULI :) 



---------
Planuje mały zmiany na blogu ,chciałabym zmienić szablon, kolorystykę. Może mogłybyście mi coś doradzić ? :) 

38 komentarzy:

  1. tak mnie zahipnotyzowałaś tym zapachem że muszę to serum powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odnoszę wrażenie że chyba żaden kosmetyk nie zmniejszy u mnie cellulitu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie tylko Ty masz takie wrażenie :(

      Usuń
  3. ja mam jedwab z bingom, niestety nie ma pompki, skuszę się na to serum tanie i atrakcyjne

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tylko wykończe moje dość spore zapasy na pewno wypróbuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z tej firmy, ale może się połaszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak najbardziej polecam też ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki z pompką są naprawdę świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że się sprawdził :) Swego czasu miałam na nie ochotę i w sumie nie wiem czemu się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to fakt, z cellulitem u mnie również sobie nie poradził,ale uwielbiam to serum za milion innych rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, pompka górą, a markę znamy z wielu fajnych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne mają te kosmetyki.. Mam nadzieje, że kiedys w końcu wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda ciekawie, szkoda, że nie ma takiego idealnego kosmetyku, który zwalczyłby cellulit :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zaciekawiłaś mnie tym serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ładnie pachnie i jeszcze ma pompkę - to już je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bingo nardzo powiekszylo oferte:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Też czytałam wiele pochlebnych opinii o tym kosmetyku, a ta promocja rzeczywiście kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe to serum, i cena jest bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na "DZIEŃ DRUGI" z Chorwacji :D Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też lubię produkty z pompką, ale kiedy taki kosmetyk jest na wykończeniu to bardzo cięzko jest go tą pompką wydobyć :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny produkt, mogłabym wypróbować, ale nigdzie nie widzę tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki ujędrniacz bardzo mi się przyda. Muszę go kupić, bo bardzo lubię tą firmę :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzmi bardzo kusząco! :) a pompka jest dużym plusem! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam i bardzo lubię, a zapach kojarzy mi się z brzoskwinią :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków tej firmy, ale jestem bardzo ciekawa :) mam w zapasie maskę do włosów, ale jeszcze nie miała swojej premiery. serum faktycznie ciekawe, może kiedyś się na nie skuszę.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  26. kolagenowe serum miałam, ale do włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglada fajnie. tez uważam że pompka to jest coś co najchętniej widziałabym w każdym kosmetyku. najlepsze tą te próżniowe, bez rurki :) bardzo higienicznie i nic sie nie zmarnuje.
    wlasnie patrze na stronę tego sklepu, chyba niebawem zrobie tam zakupy :) może uda się skorzystać z rabatu dla blogerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, że skutecznie zmieniło skórę :) wiadomo, że cellulitu nie pozbędziemy się w kilka tygodni.

    OdpowiedzUsuń