8 sie 2013

Peeling błotny BingoSpa - jak się spawdził ?

Ciąg dalszy mojej współpracy ze sklepem Naturica.pl . Na pierwszy ogień poszło Serum Kolagenowy na uda i pośladki ,które jak już wiecie stało się moim malutkim ulubieńcem :) Dzisiaj walczymy z piękną cerą -
 Średni peeling błotny do twarzy 
Od dawna szukałam jakiegoś skutecznego peelingu. Dodatkowo nigdy nie używałam kosmetyków "błotnych" ,a Wy ciągle zachęcałyście mnie do nich u siebie na stronach - musiałam wreszcie i ja ,stać się ich posiadaczką :) Jak zobaczyłam to malutkie cudeńko od razu musiałam wrzucić do koszyka :) 
BingoSpa ,daje nam szeroki wybór , mamy peeling słaby ,średni i mocny - ja dla uzyskania złotego środka sięgnęłam po średni :P Dodatkowo zachęcił mnie jego skład  - kwas mlekowy i kwasy owocowe :) 

Stałe czytelniczki już wiedzą ,że opakowania `ala słoiczki UWIELBIAM. Tak ,tak - nasłuchałam się wiele złego na ich temat ,jak to wkładamy brudne paluchy itp ,aczkolwiek zdania zmienić nie zamierzam :P Są wygodne i  tyle - mi to wystarcza :) 
Ładny delikatny design, bez zbędnych głupotek na opakowaniu. Prosty ,klasyczny z nutką elegancji , to lubię :) Jedyne co mi w nim troszeczkę przeszkadza ,to etykietka ,która jest papierowa i już lekko zaczęła mi schodzić. Zdarza się ,że biorę go ze sobą pod prysznic ,a wtedy cały moknie - efekty możecie zobaczyć na zdjęciu niżej. Widać ,że nad napisem Ingredient jest już lekkie starcie :( 
Po zapachu chyba wiecie czego się spodziewać ? BŁOTA ! Jest już jako drugie w naszym składzie i najmocniej wyczuwalne. Mi zapach ani trochę nie przeszkadza i w sumie zdziwiłabym się jakby komuś przeszkadzał . W końcu to peeling BŁOTNY nieprawdaż ? ;) Zapach nie utrzymuje się na naszej skórze ,nie jest mocny i ostry :) Od takie zwykłe ,delikatne błotko :P Po nim i tak nakładam krem więc jaka mi różnica jak pachnie ;)
Od razu bardzo przypadł mi do gustu :) Jest świetnym zdzierakiem , z mocą trafiłam w sedno . Nie podrażnia mojej skóry ,świetnie ją złuszcza i oczyszcza. Drobinki nie są "ostre" . Konsystencja gęsta i treściwa , nie ma mowy o laniu się kosmetyku ,czy ściekaniu tam gdzie nie trzeba :) Na całą twarz wystarcza mi malutka ilość ,jest bardzo wydajny. Wiem ,że te opakowanie starczy mi na naprawę długi okres. 
Bardzo fajnie nawilża moją skórę i matowi ją . Po aplikacji jest o wiele delikatniejsza :) Stosuje 1-2 razy w tygodni , według zaleceń producenta  :)
Musimy jednak uważać ,żeby nie stosować na podrażnioną twarz ,bo wtedy niestety efekt może być odwrotny.  Ja na jakiś czas z niego zrezygnuje ze względu na słońce i opaloną buzię:) Przez tydzień będę stosować tylko bardzo delikatną pielęgnacje :) 

Gdy to opakowanie się skończy ,mimo tego ,że jeszcze trochę to potrwa , na pewno zaopatrzę się w kolejne :)  
POLECAM ! 

Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem 

Obecnie jest on dostępny
W cenie promocyjnej za :
14,30 :) / 100ml


Zachęcam Was również do polubienia mojego nowego FanPage na fb :) 

63 komentarze:

  1. wygląda ciekawie :) najważniejsze, że sie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam peeling błotny do twarzy bingospa, ale akurat nie ten Twój i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli cała seria jest warta zainteresowania :)

      Usuń
  3. nigdy nie używałam... recenzja ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkie błotko na twarzy jakkolwiek by to nie brzmiało :) czuję się wtedy jak w prawdziwym SPA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak , ja również :)

      Usuń
    2. też chciałam napisać o błotku ;)

      Usuń
  5. W takim razie muszę go sobie sprawić :).

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się konsystencja!

    OdpowiedzUsuń
  7. obecnie używam maski algowej z bingo, również bardzo polubiłam ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  8. no to myślę ze kiedyś zakupie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio bardzo głośno o tych kosmetykach. W jakich drogeriach można je kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem gdzie obecnie są dostępne :( Ja posiadam swoje ze sklepu naturica.pl.
      Jedna z czytelniczek napisała ,że można je dostać w hipermarketach Auchan 0 nie wiem czy jest to pewna informacja i czy są dostępne we wszystkich :)

      Usuń
  10. Dla mnie recenzja bardzo zachęcająca. szczególnie podobał mi sie opis zapachu ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. od dawna ciekawią mnie te kosmetyki bingo spa.. musze w koncu wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również długo ciekawiły aż wreszcie się zdecydowałam i jak widać nie żałuje :)

      Usuń
  12. Duzo osob go poleca i chyba ja sie skusze, ale na najslabszy;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ,trzeba dobrać indywidualnie , mi ta moc jak najbardziej odpowiada :)

      Usuń
  13. w promocyjnej cenie moze bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ciągle leży i nie mam jakie spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. do mnie trafil wlasnie pierwszy kosmetyk z tej firmy
    krem z kwasami aha zluszczajacy
    I po 3 dniach mnie strasznie wysypalo przy zuchwie
    I chyba go odstawie na pare dni puki mi to zejdzie
    takze puki co nie jest ok....
    x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj odstaw na jakiś czas , dziwne i szkoda ,że aż tak Cię uczulił :( U mnie na szczęście nic takiego się nie stało .

      Usuń
  16. Ja mam wersję lżejszą, ale następnym razem skuszę się na mocny bo czuję, że będzie mi pasował jeszcze lepiej niż lekki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo ,lekki mógłby być za lekki ;)

      Usuń
  17. Nie miałam tego peelingu, aczkolwiek kusi mnie przez swoje działanie oczyszczające.
    Może peeling sprawdzi się lepiej w przeciwieństwie do kremu złuszczającego, które powoduje straszny wysyp na twarzy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe , kremy wchłaniają się dłużej w skórę twarzy i istnieje większe prawdopodobieństwo ,że mogą ją uczulić :) Peelingiem działasz szybko i skutecznie :) Mnie jesten krem złuszczający również uczulił :)

      Usuń
  18. w auchanie są kosmetyki bingo spa, muszę się trochę bliżej im przyjrzeć , Twoja opinia dodatkowo mnie zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć ,gdzie znajdę je stacjonarnie :)

      Usuń
  19. Tego peelingu jeszcze nie miałam, ale używałam innych produktów z Bingo Spa i puki co do tej pory byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  20. skoro polecasz to trzeba wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda zachęcająco ;) i cena tez na plus

    OdpowiedzUsuń
  22. Już kilka razy o nim czytałam i kusi mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Peelingowe błotko to coś dla mnie :)
    U mnie też dzisiaj o peelingu tylko że solnym :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kiedyś peeling błotny kwasy owocowe i bardzo mi odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  25. Słońce jeśli szukasz peelingu, który porządnie zedrze co trzeba i nie podrażni skóry czym prędzej powinnaś zaopatrzyć się w KORUND KOSMETYCZNY :) Możesz go dodać do żelu pod prysznic, do mycia twarzy :) Jest genialny a 1kg kosztuje raptem około30zł i wystarczy Ci na rok dobrego szorowanka :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za informacje ! :) Muszę w takim razie poczytać o tym trochę więcej ,bo nigdy wcześniej nie słyszałam o czymś takim :) Biorę się za lekturę ;)

      Buźka !

      Usuń
  26. miałam go! i u mnie świetnie się sprawdził;)

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja bym chciała takie coś :) Mocny zdzierak natomiast to Synergen różowy z napisem Soft - daje równo :D buziak ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. ja wlasnie zamierzam nabyc korund:P

    OdpowiedzUsuń
  29. peeling który pachnie błotem
    zaciekawiłaś mnie
    próbuję sobie wyobrazić ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię kosmetyki tej firmy, jednak tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  31. nie wiem czemu, ale bingo spa mnie strasznie odrzuca :/ sama marka...

    OdpowiedzUsuń
  32. Obecnie moim ulubionym peelingiem jest morelowy z perfecty, ale uwielbiam maski z bingospa, więc może skuszę się też na peeling

    OdpowiedzUsuń
  33. Jako peelingu nie miałam, ale maseczkę błotną z BingoSpa mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mogę używać jedynie peelingów drobnoziarnistych lub enzymatycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. rzeczywiście wygląda jak błotko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziś mamy dzień zdzieraka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam tego produktu,ale nie przepadam z Bingo Spa,więc i nie kupuję ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam okazji używać żadnego kosmetyku od Bingo Spa, a jestem ich niesamowicie ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie ten kosmetyk po 2 tygodniach po prostu skisł ... śmierdział przeokrutnie :(((

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam maskę błotną do twarzy od Bingo Spa

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam bardzo podobny peeling z bingo i uwielbiam go :) To świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jesienią się skuszę na ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo mnie kusi ten produkt, bo słyszałam o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń