5 sie 2013

Paczki , paczuszki ,przesyłki ...

Dzisiaj kilka ostatnich paczuszek ,które do mnie dotarły :) O dziwo i dla odmiany nie ma nic kosmetycznego. Udało mi się jednak załapać do testów pewnych produktów ,więc niedługo spodziewajcie się i takiej paczuszki ;) Więcej niebawem :) 
Jak już wspominałam chce wprowadzić zmiany na blogu , będzie jaśniej i przejrzyściej - przynajmniej taki efekt chciałabym osiągnąć. Mam jednak spory problemy z nagłówkiem ! I brak pomysłu ,i brak zdolności tworzenia :( Tak ,więc nie wiem kiedy te zmiany nadejdą , na razie muszę coś wymyślić :)
Mam jednak nadzieje ,że przy kolejnej notce zobaczycie mój blog w zupełnie nowej ,świeżej odsłonie :) 
A tymczasem przejdźmy do konkretów....




1.
Bransoletka SOVA - otrzymana z jakiejś akcji na fb - śliczna malutka ,metalowa blaszka z napisem SOVA :) 

2.
Niektóre z Was już zapewne widziały tą pakę na moim drugim blogu o TUTAJ - zostałam wybrana jako ambasadorka nowych napoi FORTUNA ze strony streetcom 
Soki są CUDOWNE ! :) 

3.
EFOXCITY.COM
To już druga paczuszka ,którą otrzymałam ze współpracy z tym sklepem. Wcześniej jak może pamiętacie wybrałam sobie bransoletki - teraz naszyjnik :) Jest śliczny :) 

 4.
Jakiś czas temu wspominałam Wam również o wygranej w akcji Royal Canin - Stop otyłości wśród zwierząt. Miałam do wyboru 6 modeli bluzeczek - wybrałam tą z kotkiem :) Oczywiście nie obyło się bez problemów z odbiorem. Bluzka miała zostać dostarczona do wybranej lecznicy - udałam się tam i co ? Zrobiłam tylko z siebie debilkę ,bo nikt o niczym nie wiedział ?! Od razu napisałam do RC i powiedzieli ,że bluzeczkę prześlą mi na adres domowy i przepraszają :) 

5.
Noi na  sam koniec paka od Michałosi ;)
Zapomniałam ze spotkania swojej marynarki i na całe szczęście to ona się nią zaopiekowała ;) Ponadto wysłała mi caaaaaaaaała masę naklejek ,które zbieram !! Byłam taka happy ,że lepiej nie mówić :] 
DZIĘKUJE KOCHANA SĄ ŚLICZNE !!! 

26 komentarzy:

  1. Przyjemne paczuszki :) Śliczna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe rzeczy. co pozniej robisz z tymi naklejkami? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obklejam zeszyty ,kalendarze , notesy ;)

      Usuń
  3. Rzeczywiście, piękny ten naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnia paczuszka podoba mi się najbardziej :) sporo naklejek dołączy do Twojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne przesyłki :) Na bransoletkę SOVA wciąż czekam i czekam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne prezenty, fantastyczne:))) kolorowe i błyszczące:)))A gdybyś chciała coś papierowego to zapraszam do mnie:)))) Pozdrawiam cię serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. I czekam na odsłonę nowego bloga:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne paczki :D a naklejki są zabawne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super paczuszki i pewnie sprawiły ci wiele radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie takie posty z paczkami :)
    ja przez to ze mieszkam za granica nie mam wspolpracy z firmami
    a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super paczuszki, gratuluję, pij na zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To się Michałosia spisała :D Warto było czekać na paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. naszyjnik cudowny :)
    I po Twojej notce wypróbowałam te soki a dokładnie ten który najbardziej polecałas czyli papaja jabłko i trawa cytrynowa i powiem Ci bardzo dobry, dziś wypróbuję kolejny smak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze ,że Ci posmakował ! :)

      Usuń
  14. Gratuluję tylu współprac;) Też chciałabym odświeżyć jakoś wygląd bloga, ale html jest ponad moje możliwości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla mnie html to czarna magia , jakoś jednak staram się walczyć :P

      Usuń
  15. Ja również nie znam się na nagłówkach - jeszcze nigdy nie miałam żadnego (tylko napis). Ale nie sam wygląd się liczy, podobno, tylko treść ;)

    Super ta koszulka z kotkiem, też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne paczuszki :)
    Soki Fortuna z tej serii uwielbiam, w ogóle Fortuna ma jedna z najlepszych soków, według mnie.
    Z Efoxicity też dostałam propozycję, ale... zastanawiałam się i odrzuciłam. U mnie tylko KOSMETYKI HAHAHAHA !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam soku Fortuna chciałabym spróbować :D GRATULUJĘ.

    OdpowiedzUsuń