14 sie 2013

Mój błyszczykowy ulubieniec - FLORMAR

Z firmą Flormar u Nas na rynku niestety dość ciężko się spotkać ,tak więc dla wielu z Was może być ona nowością. W Warszawie  żadnego stoiska jeszcze nie ma ,nad czym przeogromnie ubolewam - na całą Polskę obecnie jest tylko 12 :( Ja ją poznałam dzięki Warszawskiemu Spotkaniu Bloggerek  i Nuneczce ,która troszeczkę nam ją przybliżyła. Prezentowałam Wam już lakier tej firmy o TUTAJ ,dzisiaj czas na błyszczyk :) 

FLORMAR
L422
Long Wearing

Czemu stał się moim ulubieńcem? 
Śliczne ,proste i estetyczny opakowanie .  Beż żadnych niepotrzebnych dodatków. Jest dość grube i krótkie ,czego zdjęcie nie oddaje - dla mnie bardzo wygodne i poręczne. 
Błyszczyk zaopatrzony jest w tradycyjną "gąbeczkę" - nie mam z nią żadnych problemów przy malowaniu się nim. Od razu po odkręceniu możemy poczuć cudowny  kwiatowy (?) zapach. Jestem zakochana zarówno w nim jak i w smaku ;) Jest świeży , i przyjemny. Uwielbiam się nim malować i czuć przyjemną słodycz zarówno w zapachu jak i smaku :) 
Błyszczyk nie ma żadnych drobinek !! Strasznie mnie to ucieszyło. Po raz pierwszy trafił mi się zwykły, bez żadnych niepotrzebny "upiększaczy". Prosty , fioletowo-czerwono-różowy (od tak go sobie nazwijmy ;)) kolorek. Bardzo ładnie i skutecznie podkreśla nasze usta.Jest  idealny na codzień. Ja obecnie nie wyobrażam sobie wyjścia na miasto bez niego na swoich ustach :) Nie klei się i bardzo ładnie rozprowadza. Nie osadza się w kącikach ,czego chyba każda z nas szczególnie nie lubi ;) Jak również możecie zauważyć ,nie podkreśla naszych suchych skórek , ładnie się błyszczy i na pewno przyciąga uwagę.  W rzeczywistości jest troszeczkę ciemniejszy niż ukazują to zdjęcia.
A co z cechą która powinna być najważniejsza ? Jak sam producent wskazuje LONG WEARING , czy rzeczywiście w tym również się sprawdził ? 
TAK!  U mnie dość często (jak już chyba zauważyłyście w trakcie czytania tego postu:)) zdarza się "zjadanie" błyszczyków ,szminek etc. Tym staram się przyzwyczaić do długiego noszenia ich - spokojnie jest w stanie wytrzymać na moich ustach 2-3h .  Według mnie i na mnie ,uwierzcie ,że jest to świetny wynik ! Dłużej wytrzymało tylko Masło od Astora ;) Mam nadzieje ,że w miarę wzrostu moich "umiejętności" ten czas jeszcze troszeczkę się wydłuży :)
I jak Wam się podoba ? 
Udało mi się znaleźć jego cenę na stronie producenta i obecnie wynosi ona 17,01 , w innym sklepie internetowym 12,9 - Myślę ,że zdecydowanie jest wart tych pieniędzy ! Obowiązkowo muszę sobie sprawić inny kolor :) Może teraz skuszę się na nude :) 
Mój : L422
Czy któraś z Was również jest jego szczęśliwą posiadaczką ? 



Ja właśnie na obozie ,a Wam przypominam  o malutkiej rozdawajce ;)

36 komentarzy:

  1. Bez drobinek? Suuper ♥
    Ja jeszcze lubię błyszczyk z Miss Sporty Hollywood coś tam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie kusi ten 421.
    Też wolę bez drobinek, ale mi jest ciężko nawet taką pomadkę znaleźć.
    W ogóle fajnie się kolorki prezentują, ciekawe jak reszta wypada na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny :D i te Twoje usteczka Gwiazdy ,3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przecudnie! Kolejna rzecz na wishliście. Portfel zbankrutuje :( :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ee mnie błyszczyki nie kręcą :D tzn na pewno nie mam swojego ideału :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny taki delikatny i kuszacy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam błyszczyki bez żadnych drobinek - efekt jest naturalny i kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor, naturalny, fantastyczny wybór!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. 407 bym z chęcią przygarnęła:P marki nie znam, ale bardzo lubię, gdy makijażowe produkty do ust pachną;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No bardzo się cieszę, że ci ten błyszczyk podszedł, bo rozdawałam je losowo :D
    Ja mam taki z drobinkami, to pewnie by ci się nie spodobał :P

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny kolorek :) usta wręcz kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda na ustach wspaniale, ja jednak unikam takich błyszczyków bo mi się włosy do ust kleją potem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor choć nie używam błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek mi się bardzo podoba , ale niestety nie mam tego błyszczyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny, wolę właśnie takie bez drobinek :) Ciekawa jestem jak prezentują się inne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się , delikatny odcień ; )).

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli nie ma drobinek, to i ja mogłabym zostać jej fanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny, ale ja ostatnio wolę pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie błyszczy! Zapraszam na nowy post z dużą ilością zdjęć <3 Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety go nie mam, ale może czas najwyższy się zaopatrzyć. Na razie z wielkim usmiechem używam balsamu do ust z NIVEA, bodajże karmelowego. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjny naturalny kolor:) nie słyszałam wcześniej o tej firmie, a chętnie bym wypróbowała ten błyszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za błyszczykami, ale kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale fajny ;) i te Twoje usteczka gwiazdy ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. firmę znam tylko ze słyszenia, a błyszczyków nie lubię... a fe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na szczęście mam Flormar w centrum handlowym tuż pod nosem :) Ale do tej pory najbardziej absorbowały mnie lakiery do paznokci i jakoś nie zwróciłam uwagi na kolorówkę. Może przy najbliższej okazji przyjrzę się jej bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tu jeszcze raz ja :)

    Chciałabym Cię poinformować, że zostałaś dodana do moich ulubionych blogów na moim blogu po prawej stronie.

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! :) To dla mnie duze wyróznienie :)

      Usuń
  27. Bardzo podoba mi się kolor 409 i 420 ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubiębłyszczyków - bo się kleją, bo szybko je zjadam, ale ten jest taki ładny i delikatny, że chyba mogłabym się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba ten błyszczyk ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie --> http://blogujaca-para.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. jak nie lubię błyszczyków, tak ten mi się bardzo podoba *.*

    OdpowiedzUsuń