6 sie 2013

Kolejna zmiana....

Aaaa coś czuje ,że mnie znienawidzicie za te zmiany i szablony:( Tamten nagłówek jak już wspominałam miał ulec zmianie , wiele z Was mówiło ,że jest za prosty ,aczkolwiek ,że urzeka swoim napisem. Postanowiłam zostawić napis ,a zmienić resztę. Jako ,że motylki również przypadły Wam do gustu wrzuciłam ich trochę więcej. Mi ten o wiele bardziej podoba się od tego wczorajszego . A co Wy myślicie ?? Jest bardziej tematyczny ,pozostawiony w tonacji różowej. Wiele  z Was pisało ,że wolało poprzedni szablon , ja już jednak strasznie się z nim męczyłam. Tamten nagłówek był o wiele cięższy , ten chciałam ,aby był prosty ,minimalistyczny i lekki :)  Obiecuje WIĘCEJ ZMIAN NIE BĘDZIE ! :* 

To poprzedni nagłówek , co myślicie ?  Który jest według Was lepszy ? 
 Dziękuje również za Wasze wczorajsze komentarze , bardzo mi się przydały i zainspirowały do stworzenia czegoś nowego :)

51 komentarzy:

  1. hehe:D jak dla mnie ten jest idealny!:)najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulżyło mi jak to napisałaś ,bo jesteś pierwszą osobą ,która się wypowiedziała na ten temat :P :)

      Usuń
  2. Moim zdaniem, ten który obecnie widnieje na blogu jest super! Zdecydowanie ten :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna zmiana.Ja również muszę zmienić swój nagłówek,zresztą co chwilę go zmieniam bo jakiś czas mi się podoba a później już nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zawsze problem ze zmiana nagłówka bo nie mam pomysłów :P Przy tym zostanę chyba dłużej :)

      Usuń
  4. Mi też się ten teraz najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz jest lepiej stanowczo i jet ten 'letszy' (nie wiem jak to odmienić xd) od tego starego :)
    A te motylki jak zrobiłaś kochana? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :)
      Specjalny program ;)

      Usuń
  6. jak wiesz, motylki wuelbiam, więc zmiana na plus. Ten ładniejszy od poprzedniego :)
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Pasujesz avatarem do mojego bloga :P

      Usuń
    2. Swoim naglowkiem po części tez :-)

      Usuń
  7. ale zdolniacha, za każdym razem coraz śliczniej tu u Ciebie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie również się podoba, jest ok, jest czytelny i zachęca do odwiedzenia bloga:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. duuużo lepszy :) śliczniasty!

    OdpowiedzUsuń
  10. swietnie to wymysliłas, bardzo mi sie podoba :) pozdarwiam i zapraszam do mnie :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz to miks idealny... No patrz,jesteśmy idealnymi doradcami. ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mi mieć takich doradców ! :)

      Usuń
  12. Każdy Twój pomysł jest super! Masz po prostu dobry gust. Ten teraz jest super!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. kosmetyczny, kobiecy i wyważony - świetna zmiana... Teraz więcej już nie kombinuj;) Jest SUPER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że już pozostanę przy tym :) Dziękuje :)

      Usuń
  14. No no no :D jak kobieco i kosmetycznie :) bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj o wiele lepiej :D Zwęziłabym jedynie napisy, żeby nie zachodziły na te koła, bo ja już tak lubię się czepiać :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog :) Bardzo fajnie go prowadzisz aż zazdroszczę :)
    Zapraszam też do mnie może znajdziesz coś dla siebie.. :)
    make-up-prima-sort.blogspot.com

    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No ten jest idealny! Świetnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  18. przyjemny, bardzo wakacyjny nagłówek :) ja sama szukam czegoś nowego u siebie, ale nic mi się nie podoba. za bardzo przyzwyczaiłam się już do tego, co jest :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam problem ze zmianą :)

      Usuń
  19. ok, z chęcią pomogę, ale widzę, że Ty sobie świetnie radzisz sama ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Następnym razem na pewno się zgłoszę :*

      Usuń
  20. Ten aktualny chyba podoba mi się najbardziej :) Bardzo fajnie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten jest śliczny :) Podoba mnie się

    OdpowiedzUsuń
  22. Obecny! wiadomo, że obecny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Teraz jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń