30 sie 2013

Kawior - part II

JESTEM ! Wreszcie do Was wróciłam ,aczkolwiek już dziś znów wyjeżdżam - tyko na weekend ,więc w poniedziałek będę z Wami już na stałe :)  Kawior jak pamiętacie już Wam pokazywałam i większości z Was bardzo się spodobał -zresztą tak samo jak mi. Tamten był kolorowy i pstrokaty , ten jest jednolity ,aczkolwiek myślę ,że również robi wrażenie :) 
Z trwałością ,aplikacją ,tak samo jak wtedy 10/10 ! :)  Wytrzymał na obozie spokojnie przez 3 dni ,gdzie w grę wchodziło wszystko ! Pływanie, winsurfing ,kajaki ,rowery ..... 
A teraz podziwiajcie ,albo i nie :P 


Jako ,że za zielenią na paznokciach nie przepadam postanowiłam ,go zestawić z moją ulubioną w tym sezonie brzoskwinką :) Regularnie jest raz na jakiś czas u mnie na pazurkach i dzisiaj chyba znów na nie wróci ;) 

Jeszcze dla przypomnienia kawior part I  i przyznam się cichutko i szczerze ,że to on bardziej mi przypadł do gustu ;)  A jak jest u Was ? 


Przypominam Wam jeszcze o mojej rozdawajce ,która potrwa do 1 września :) Do oddania mam bułgarski kremik :)  KLIK! KLIK! KLIK! KLIK!

60 komentarzy:

  1. o ja drugie zestawienie jest boskie!!! :) cudnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za efektem kawiorowym nie przepadam, głównie z powodu jego niepraktyczności.
    Moje oko również bardziej cieszy kolorowa wersja :) A jeszcze bardziej brzoskwinka od Rimmela :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kawior się sprawdził i nie mogę powiedzieć ,że jest niepraktyczny :) Trzeba się samemu przekonać :)

      Usuń
  3. u mnie kawior czeka na swoją kolej i jakoś nie mogę się za niego zabrać... u ciebie szczególnie podoba mi się ten wielokolorowy kawior - fajnie ożywia mani :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. kawior na paznokciach wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem ten jednolity jest dużo, dużo ładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie ta brzoskwinka z miętą bardziej mi się podoba! :)
    Piękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To pierwsze mani to kolory są świetnie zestawione, ale w mój gust bardziej trafia to drugie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. w pierwszym manicure połączenie tych kolorków bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten z fioletem jest cudniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. drugie genialne, akurat zakupiłam ten sam kawior ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Po prostu śliczny maniciure! ♥♥♥

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  12. mi również przypadł bardziej do gustu ten z niebieskim :) ale jestem pod wrażeniem trwałości, byłam przekonana że to mani na jeden dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Twoich pazurkach podoba mi się bardzo, niestety na moich, wcale :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sprawa z tym kawiorem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi sie kawior na paznokciach
    ale po oniniach ze bardzooo szybko odpada
    zrezygnowalam,sama paluje paznokcie raz w tyg
    I nerwice bym miala jak bym gubila te kuleczki ;)
    u mnie na blogu ulubiency sierpnia
    a popoludniu na kanale sierpniowe denko
    takze zapraszam
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie bardziej podoba się piasek niż kawior jednak jest to ciekawe urozmaicenie paznokciowej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne, ale efekt z pierwszego zdjęcia jest bardziej w moim stylu:) zazdroszczę Ci tego obozu, sama chętnie bym się na taki wybrała:P

    OdpowiedzUsuń
  18. chabrowa wersja fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie to wygląda. Ta kolorowa wersja bardziej przypadła mi do gustu. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny efekt i fajnie, że aż tyle wytrzymał! Zresztą zawsze można go dopełnić jak coś.
    Zapomniałam Ci powiedzieć, że jak zobaczyłam ten pierwszy u Ciebie to kupiłam sobie taki sam. Także dzięki Frambuesa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak miło mi to słyszeć ! Strasznie się ciesze ,że Ci się spodobał i mogłam doradzić ! Czekam na Twój efekt :*

      Usuń
  21. ten kolorowy jest piękniutki, aaa! chyba go muszę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej otagowałam Cię, szczegóły u mnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Oba wyglądają pięknie, choć ten pierwszy urzekł mnie bardziej

    OdpowiedzUsuń
  24. połączenie kolorów idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Do mnie niestety kawior nie przemawia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie kawior z fioletowym lakierem bardziej przypadł mi do gustu :D Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  27. Fioleciki moje ulubione są cudowne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten kolorowy, to strzał w dziesiątkę, szczególnie zestawiony z fioletem, piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zachwycam się ;) Piękne te kawiorki :) Oba bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kawior nie jest dla mnie ;) Znając mnie to szybko odpadłby mi z moich paznokci ^^

    A co do Efoxcity - wybrałam sobie jedną z ich bransoletek. Na początku chciałam kolczyki, ale nie mieli ich na stanie, hm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie czekam na kolczyki od nich :)

      Usuń
  31. Super zestawy, paznokcie wygladaja seietnie ! Bede mudiala wyprobowac ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. niebieski mani mi się bardziej podoba ;) ale ciężko mi uwierzyć, że kawior wytrzymał aż 3 dni...

    OdpowiedzUsuń
  33. ja podziwiam, bo do kawioru jak się nie mogłam przekonać, tak nie mogę i teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam kawior :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Też mi się udało upolować ten kolorowy kawior, muszę z nim wreszcie zrobić jakieś ciekawe mani :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Oba są ładne, ale to drugie bardziej do mnie przemawia ze względu na kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne połączenie kolorków, obie wersje bardzo mi się podobają :)
    Ja jeszcze kawiorku nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  38. przepięknie to na pazurkach wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  39. jajku kawior jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  40. o rany, aż mi się wierzyć nie chce, że tak długo wytrzymał. większość osób pisze, że obsypuje się już tego samego dnia, którego jest nakładany. jednak jeśli Twój się utrzymał, to chwała mu za to! (:

    OdpowiedzUsuń
  41. Fiolet cudowny :) Nigdy nie próbowałam takich wynalazków na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  42. czy tylko mi kawior odlatuje po umyciu rak?

    OdpowiedzUsuń