11 sie 2013

Kawior na paznokciach ? Czemu nie !

Zapewne wiele z Was już zna ten paznokciowy patent , mimo tego ,że Kawior zalegał u mnie w pudełeczku już od dłuższego czasu to dopiero teraz postanowiłam z niego skorzystać :) Na paznokciach od samego początku bardzo mi się podobał - jednak miałam wiele obaw : Jak go nałożyć ? Ile wytrzyma? Czy to w ogóle ma jakiś sens? Byłam przekonana ,że drobinki od razu odlecą , a opakowanie starczy mi na jeden raz , nic bardziej mylnego ! ;) Kawior nakłada się mega szybko ,nie miałam z tym żadnych trudności. Pomalutku ,powolutku -zaraz zdam Wam calutką relację ;)
 Na początek zwiedziłam całą masę blogów ,która mogłaby mi podpowiedzieć JAK mam to nałożyć na paznokcie . Takie zwykłe "wysypywanie" wydało mi się nierealne. Byłam pewna ,że te malutkie drobinki nie przyczepią się do naszego lakieru . Wszystkie jednak z Was twierdziły ,że to zrobią , no cóż .... nie było wyjścia ;)
 Najpierw pomalowałam WSZYSTKIE paznokcie JEDNĄ warstwą lakieru. Poczekałam aż przeschnie i nałożyłam DRUGĄ warstwę ,ale tylko na paznokcie BEZ kawioru. Na paznokcie pomalowane dwoma warstwami nałożyłam top i czekałam aż zupełnie wyschną. 
Następnie nałożyłam na paznokieć ( do kawioru) drugą warstwę i nad podstawką wysypywałam na niego kawior (zdjęcia poniżej;)) - w niektórych miejscach delikatnie docisnęłam , to samo zrobiłam z drugim kawiorowym paluszkiem :) Na koniec top coat i - GOTOWE !  
 A co najważniejsze w buteleczce po tych dwóch pazurkach nie zobaczyłam ,żadnego ubytku kawioru . Stwierdzam więc wszem i wobec ,że jest bardzo wydajny ! Ach jaka ulga :) 
I na sam koniec malutka UWAGA ! 
Kawior kładłam wczoraj koło 17 - zdjęcia robiłam dziś rano i co ? Trzyma się ! :) 
Na pewno będę z niego korzystać częściej. W moim lakierowym pudełeczko jest jeszcze zielony z nr.3 - na pewno jego również Wam niebawem zaprezentuje :) 


A te z Was ,które jeszcze nie trafiły na mojego facebooka BARDZO serdecznie zapraszam :) Będzie mi miło Was tam gościć :) 

92 komentarze:

  1. Do kawioru na paznokciach przekonana nie jestem, ale u Ciebie wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam czarny kawior na studniówkę. I też byłam taka skitrana jak sie za to zabrać. Koleżanka mi pożyczyka i kazała zrobić. No i się udało! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja mam takie obawy :P

      Usuń
  3. Ale ślicznie to wygląda! :)
    Muszę sobie kupić takie cudeńko, bo efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że się trzyma na pazurkach, ja zawsze myślałam, że takie kuleczki to od razu odpadną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie czeka zestaw do "manicure 3D" z Primarku od trzech tygodni. Musze wreszcie zrobić:)
    U Ciebie kawior świetnie ożywił fiolecik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manicure 3D ? Jestem strasznie ciekawa efektu 1 :)

      Usuń
  6. Mam taki sam kolor kawioru z Lovely :) Może nie jest jakoś szczególnie trwały, ale uwielbiam ten efekt :) Tak w ogóle, to na moim blogu trwa rozdanie z zestawem do kawior manicure, więc jakbyś chciała skorzystać to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , efekt wszystko rekompensuje :) Dziękuje za informację , na pewno spojrzę :)

      Usuń
  7. kawior jest fajnym dodatkiem, zdjęcie z wysypującymi się kuleczkami jest cudowne, piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda pięknie:) bardzo oryginalny pomysł na paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie odpadł w ten sam dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ten kawior jest przepiekny, wyglada jak ozdoba i nie trzeba bizuterii, bo to on przykuwa uwage :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie , świetne rozwiązanie :)

      Usuń
  11. e no to nieźle:D wszędzie czytałam że szybko odpada..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach jestem cudownym wyjątkiem i aby tak pozostało :)

      Usuń
  12. pierwsze wrażenie? -jakie Ty masz piękne paznokcie!
    :)
    ja również nie próbowałam kawioru, chyba mnie przekonałaś, ze pora spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana :*
      Na prawdę warto spróbować :) Nie wymaga to dużo pracy a świetnie wygląda :) I na pewno przykuwa uwagę :)

      Usuń
  13. tak jak pisałam prześlicznie to wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog :) szkoda że dopiero teraz tu trafiłam.. piszesz tak że aż chce się czytać :)
    Zapraszam cię do wzięcia udziału u mnie w konkursie :) prawie nic nie trzeba robić a można wygrać :)
    Pozdrawiam :)
    www.make-up-prima-sort.blogspot.com

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny efekt otrzymałaś
    bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wygląda :) Ładnie się trzyma

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda super, ale u mnie długo by się nie utrzymał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wygląda :) Ale jak z funkcjonowaniem ? Nie odpadają przy codziennym stosowaniu ?

    Zapraszam do siebie ! Na pewno znajdziesz coś dla siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się kawiorek na paznokciach :D
    Wygląda obłędnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda to wspaniale! :)
    jeszcze nigdy nie miałam kawior manicure ..

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba, chyba sięgnę po ten kawior <3

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podoba mi się efekt, ale jest niepraktyczny :) zdrapałam bym szybko więc wolę podziwiać u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyli jednak nie bać się go zakupić? Bardzo mi się podobają takie paznokcie, kolorek też fajnie wybrałaś i czekam na zielony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bać ! Mozesz śmiało kupować :) Zielony myślę ,że pojawi się już niebawem :)

      Usuń
  24. Fajny efekt końcowy, zawsze też się bałam że to od razu odleci, ale skoro dłużej się utrzymuje to jak gdzieś spotkam to zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się tego strasznie bałam :)

      Usuń
  25. Na początku byłam do niego sceptycznie nastawiona dość,a le jak teraz u Ciebie to zobaczyłam przepadłam wygląda NIEZIEMSKO i te kolory pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również podeszłam do całej sprawy bardzo sceptycznie :) A tutaj takie miłe zaskoczenie :)

      Usuń
  26. Efekt na paznokciach jest świetny, ale nadal trzymam się z daleka od kawioru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś musi nastąpić ten pierwszy raz :D

      Usuń
  27. Genialny ten serdeczny palec <3 Zapraszam na nową notkę, ze zdjęciami z sesyjki ;> ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ja kupiłam miniaturki ciate tzn taki zestaw ciate caviar set. coś takiego. będę próbować.

    OdpowiedzUsuń
  29. wygląda rewelacyjnie! szczególnie na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fantastyczny efekt końcowy. Uwielbiam takie fioleciki na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kawior na pazurkach wygląda cudnie :) Ale mi trzyma się w stanie nienaruszonym maxymalnie 2 -3 dni później kuleczki szczególnie te po brzegach zaczynają się osypywać :) Zazwyczaj już po jednym dniu kawioru zaczyna mi dyskretnie ubywać hihi :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też odpadło kilka po brzagach ,ale i tak jestem w szoku jego trwałością ! :)

      Usuń
  32. Pięknie to wygląda! Ja mam kilka kolorów bulionu w domu i planuję coś stworzyć - może się uda :P

    OdpowiedzUsuń
  33. pieknie wyglądają !:) aż zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam dwa kawiory,ale nie wiem jak się za nie zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  35. sliczny ale nie dla mnie, balabym sie ze synek to połknie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha , no wygląda jak cukiereczki ;)

      Usuń
  36. mi się nie podobają kawiorowe paznokcie, ale lakier ma śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoje paznokcie wyglądają fenomenalnie,śliczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ładny kolor kuleczek :) ja jeszcze nie miałam okazji używać, ale jestem bardzo ciekawa jaki dadzą efekt na moich paznokciach - mam taki zielony, pistacjowy w sumie kolor :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam jeszcze pistacjowy , niebawem musze go wypróbować ,bo po tym jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  39. jak ładnie ;)
    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Muszę to mieć! i ten "futerkowy" :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie nigdy kawiorowy nie zachwycał choć jak zobaczyłam go jako nowość w manicure bodajże firmy ciate byłam zachwycona i chciałam go mieć...później po postach stwierdziłam że mi się efekt nie podoba, ale w innych postach znowu mnie zachwyca. Wszystko zależy od paznokci, u niektórych wygląda ładnie i elegancko, w innych jakoś brzydko i nieestetycznie. U Ciebie wygląda bardzo ładnie, estetycznie i nie przesadnie. Już wiem jaki kolor bym brała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :)
      Ja też długo się wahałam - widziałam kilka blogu i na niektórych też zupełnie mi się nie spodobał ,a na innych zachwycił :)

      Usuń
  42. Ten chabrowy kolor jest prześliczny!:) do tego bardzo fajnie zestawiłaś go z tym kawiorem, efekt jest rewelacyjny. Ja niestety nie mam talentu do zdobienia paznokci, wiec w większości po prostu maluje je na jednolity kolor, ale bardzo lubię popatrzeć na czyjeś dzieła, szczególnie jak się takie piękne;)zostaję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawior to naprawdę nie jest dużo pracy ! I jest bardzo prostu to nałożenia na pazurki , wysypujemy na mokry lakier i już jest ! :)

      Usuń
  43. Mam srebrne perełki, ale wersja wielokolorowa też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  44. paznokcie wyglądają pięknie, z Lovely mam dwa lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chyba w końcu się skuszę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Też mam te perełki od jakiegoś, ale się nie wzięłam jeszcze za zrobienie mani z ich użyciem ;) Wygląda to pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny kolor lakieru! Kawior również ładnie wygląda, pamiętam jak kilka lat temu, będąc jeszcze w podstawówce albo w gimnazjum kupiłam malutkie kuleczki, wtedy nie były jeszcze popularne, a dziś to kawior przecież :))
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję, Optymistyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne połączenie i piękny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudownie prezentuje się na paznokciach :) Muszę i ja zakupić sobie jakiś kawior ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie to wygląda! :)Bardzo mi się podoba. I te kolory świetnie ze sobą wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wygląda to naprawdę niesamowicie. Ja jeszcze się nie skusiłam na takie mani, ale to tylko kwestia czasu (:

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękny efekt :) Bardzo mi się to podoba.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja jakoś nie mogę przekonać się do kawioru - efekt średnio mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Urocze kollor z tymi drobinkami

    OdpowiedzUsuń