7 sie 2013

FanPage :)

Długo się wzbraniałam ,aż wreszcie o to tego upalnego 7 sierpnia uległam ! Mój blog doczekał się swojego fanpage na facebook :) Na razie muszę sobie powolutku wszystko ogarnąć ,bo mało co jeszcze z tego rozumiem :) Mam jednak nadzieję ,że szybko ze wszystkim się uporam :) 
Czemu zdecydowałam się na stronę ? Mój blog liczy już sobie prawie 300 obserwatorów , wiele z Was korzysta z fb ,więc stwierdziłam ,że i ja muszę pokazać tam małą cząstkę siebie :) Widzę również ,że ostatnio sporo się tam dzieje i chce być na czasie :P 
Zainteresowanych 
ZAPRASZAM ! :) 

28 komentarzy:

  1. Może też kiedyś pomyślę, chociaż nie jestem przekonana do prowadzenia jeszcze dodatkowo funpage, ale Twoją fanką już jestem, jako Mery Smith :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie i cieszę się razem z Tobą. Super!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. wiedziałam, że sobie poradzisz :)
    już biegnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polajkuję i zobaczę co się tam będzie ciekawego działo ;)).

    OdpowiedzUsuń
  5. polubione :D i z prywatnego i z blogowego :) buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i już oczywiście jestem u Ciebie na fb :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez założyłam fanpejdża dopiero niedawno i nie wszystko ogarniam.
    lubię jako Kosmetyki Kasiorry z normalnego konta (żeby widzieć co piszesz na tablicy) i zapraszam na swój fanpejdż ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię :D hehe gratulacje :D Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hej hej zapraszam i do mnie https://www.facebook.com/pages/%C5%9Awiat-Anastazji/179012225588625?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja stawiam tylko na blogi. Nie podobają mi się konta na bloglovinach, facebookach itd., bo to tylko dodatkowa robota, ale jak kto lubi;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję kolejnego kroku ;) ja kiedyś założyłam i skasowałam bo nie ogarniałam ;P

    OdpowiedzUsuń