14 sie 2013

Dziś się chwalę i żegnam !

Na początek paczuszka ,którą otrzymałam od portalu SampleCity.pl . wybrano mnie do testowania produktów URODA - Melisa :) Jestem szczęśliwa ,bo nigdy się z nimi nie spotkałam ,a płyn micelarny obiecuje sobie już od dawna i zawsze zapominam wrzucić do koszyka . To mój pierwszy i mam nadzieje ,że się sprawdzi :) Krem przeciwzmarszczkowy już pomaszerował do mamy ,a reszta do mojej wyjazdowej kosmetyczki :)



Kilka słów z opakowań






Seria wydała mi się być bardzo fajna i delikatna - coś dla mnie :) Idealna na lato i na upały. Świetnie sprawdzi się na wyjeździe ...no właśnie , wyjeździe. Już jutro Was opuszczam :( Czeka na mnie obóz w ramach studiów ,na który strasznie ,ale to strasznie nie chce jechać :( Zajęcia od rana do wieczora - typowo sportowe i turystyczne. Mam nadzieje ,ze szybko zleci ! A do Was wracam 26 - jak na razie przygotowałam 2 posty na moją nieobecność,teraz lecę się pakować. Mam nadzieje ,że uda mi się napisać jeszcze jeden :) Na fb - będę REGULARNIE  ,tak więc tam Was zapraszam  ! ;) Tak zupełnie to się mnie nie pozbędziecie :P 




Przypominam o kremiku ,który mam do oddania o :
TUTAJ ! 

60 komentarzy:

  1. szkoda, że nie wybrałaś toniku z tej firmy ;) Podobno udany produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczki każda z uczestniczek akcji dostałą takie same :) A miałaś tonik tej firmy ?:)

      Usuń
  2. krem wygląda ciekawie, lubię kosmetyki z wyciągiem z zielonej herbaty:) mimo wszytko, udanego obozu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, mnie się nie udało a szkoda bo świetne produkty!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak produkty są świetne :) Jak na razie według mnie najlepsze jakie były od samplecity.pl :)

      Usuń
  4. a ja myślę, ze będziesz zadowolona z wyjazdu, bo zawsze tak jest, że jak sie nie chce jechać, to potem nie chce się wyjeżdżać ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi to wczoraj ktoś powiedział ! :) Mam nadzieję ,że się sprawdzi ;)

      Usuń
  5. Ciekawa jestem, jak się sprawdzą te kosmetyki. Wczoraj właśnie widziałam w sklepie balsam do ciała i płyn micelarny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. miłego wypoczynku. Może, mimo wszystko, nie będzie tak źle ;)

      Usuń
    2. A w jakim sklepie ? :) Ja nigdy nie zwróciłam na nie uwagi stacjonarnie :)
      Dziękuje i mam taką nadzieję :*

      Usuń
  6. Fajny zestawik, a na tym obozie Ci szybko zleci ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie znam tych kosmetyków ale super i zycze miłych testow

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw i udanego wyjazdu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. baw się dobrze na obozie, gratuluję testowania fajnych kosmetyków.
    ja nie załapałam się jeszcze na testy z SampleCity.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Mi udało się pierwszy raz :)

      Usuń
  10. Mnie ciekawi ten płyn micelarny :) Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaczęłam go używać i całkiem fajnie się spisuje :)

      Usuń
    2. A u mnie tragedia, podrażnia, szczypie... nie sprawdził się, miałam kilka podejsc i za kazdym razem to samo

      Usuń
  11. Nie załamuj się obozem :* To szybko zleci ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Też dostałam tę paczuszkę do testów;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję wygranej! jestem ciekawa jak sprawdzą się kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej :)
    Życzę owocnego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna paczuszka :) A ja mam takie pytanie techniczne do ciebie :D powiedz mi jak zaokrąglasz rogi przy zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona internetowa przy której obrabiam wszystkie zdjęcia :)

      Usuń
  16. Świetne połączenie pielęgnacji ciała z melisą, bo melisa uspokaja :))

    Zapraszam do mnie na wakacyjne rozdanie :))
    www.aneczka84.blogspot.com - dział ROZDANIA

    OdpowiedzUsuń
  17. może nie będzie tak źle na tym obozie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nosz patrz obóz ze znajomymi ze studiów, zabawa a ta jeszcze narzeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawie się zapowiada :) z niecierpliwością czekam na dokładną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje ;) udanego testowania .

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję, ja próbuje i jakoś nie chca mnie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje i życzę udanych testów :*

    OdpowiedzUsuń
  23. testuj, czekam na recenzje! :))

    Jeśli masz chwilę pozostaw po sobie ślad u mnie-nowy post- www.madeleinelife.blogspot.com :)) spodoba Ci się-obserwuj, na pewno się zrewanzuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. E no ten wyjazd nie brzmi tak tragicznie, może będzie fajnie:) albo jednak odpuszczą wam trochę z tymi zajęciami? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. na pewno pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O tak ja tez wszystkie kosmetyki przeciwzmarszczkowe daje mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wiec życzę udanego testowania i mimo wszystko udanego obozu także :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie będzie tak źle na tym obozie, zobaczysz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie spotkałam się z tymi produktami, wiec tym bardziej jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. a potem bedziesz pisala, ze oboz sie udal i bylo super, zobaczysz :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję i czekam na recenzje bo pierwszy raz widzę te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy ja widzę nowy szablon?;)
    Gratuluję przesyłki i trzymam kciuki za obóz!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba Cię jednak pomyliłam z blogerką, która ma bardzo podobny nick :)

      Usuń
  33. gratuluję wygranej! nie spotkałam tych produktów:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też pierwszy raz widzę tą firmę. Gratuluję dostania się do testów!
    W ogóle dopiero teraz zauważyłam zmiany na blogu...oczywiście na plus! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. przyjemnego testowania :) już kilka razy te opakowania zwróciły moją uwagę w drogerii, to pewnie ten zielony kolor nadziei na super produkt... tym bardziej czekam na recenzję :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję wygranej! Jestem ciekawa rezultatów stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. miałam kiedyś tonik z tej firmy i bardzo lubiłam :) miał śliczny zapach...

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje! Mnie również bardzo ciekawi ta firma, więc będę czekać na Twoje recenzje. Tym razem nie udało mi się dostać do testowania.

    OdpowiedzUsuń