29 lip 2013

Zdrowa opalenizna z .... beta-SOLAR !

Jak zapewne większość z Was wie za suplementami nie przepadam ,a wynika to chyba z tego ,że nigdy nie zdarzyło mi się ich używać ,a jak już nawet miałam taki zamiar to po tygodniu zapominałam ich brać :) A ,że branie ich w kratkę żadnych rezultatów nie daje ,stwierdziłam ,że po prostu nie ma to sensu :P
Aż otwieram pocztę ,patrzę ,a tam propozycja współpracy ze sklepem 
Mogłam wybrać dowolny produkt do wyznaczonej kwoty :) Pomyślałam ,czemu nie ,a że na lato jakoś trzeba się przygotować sięgnęłam po ...

BETA-SOLAR 
Dla pięknej opalenizny.


Beta-SOLAR jest kompozycją najwyższej jakości, skoncentrowanych składników, które wspomagają proces opalania.

 SKŁAD:

Opalanie (Pro Tan Blend)     

  • Beta-karoten     15 mg
  • Astaksantyna     2 mg
  • Likopen     1 mg
  • Luteina     2 mg
  • L-tyrozyna     100 mg


Ochrona (Antiox-protect skin Blend)     

  • Ekstrakt zielonej herbaty (98% polifenoli, 80% katechin, 55% EGCG)     50 mg
  • Opatentowany kompleks witaminy C i bioflawonoidów cytrusowych PureWay-C®     66,7 mg 
  • w tym: witamina C     60 mg (100%*)
  • Witamina E     10 mg (100%*)
  • Chelat aminokwasowy selenu Albion®     2,5 mg
  • w tym: selen     0,025 mg
  • Chelat aminokwasowy cynku Albion®     75 mg
  • w tym: cynk     15 mg (100%*)
  • Chelat aminokwasowy manganu Albion®     6,25 mg
  • w tym: mangan     1 mg
  • Chelat aminokwasowy miedzi Albion®     10 mg
  • w tym: miedź     1 mg
  • L-cystyna     10 mg


Nawilżanie     

  • Kwas hialuronowy     1 mg

 DZIAŁANIE

  • Przyspiesza pojawienie się pięknej brązowej opalenizny.


  • Chroni skórę przed działaniem wolnych rodników.


  • Zmniejsza ryzyko oparzeń słonecznych.


  • Ujędrnia i odżywia skórę.


 Jak można przyspieszyć proces opalania?

Dostarczanie do organizmu barwników karotenoidowych i L-tyrozyny pomaga w szybszym czasie uzyskać naturalną i głęboką opaleniznę. Karotenoidy takie jak: beta-karoten, astaksantyna, likopen, luteina to występujące w przyrodzie barwniki. Odpowiadają one za zabarwienie warzyw, owoców i niektórych zwierząt. Mają one zdolność gromadzenia się w naskórku i filtrowania docierającego do skóry promieniowania. Aminokwasem zwiększającym wydzielanie melaniny jest L-tyrozyna. Jest ona bezpośrednio zaangażowana w proces syntezy melaniny zachodzący w melanocytach. Występuje także szereg witamin bezpośrednio zaangażowanych i wspomagających wydzielanie melaniny: miedź , witamina C oraz E, L-cystyna.

Dawkowanie:
Zalecana dzienna porcja: 1 kapsułka dziennie pomiędzy posiłkami.


A Was po suplement zapraszam 
Jego cena to 26,91 :)
Ja obecnie jestem w połowie pierwszego blistra ,a jak widać na termometrach ,w tym roku zdecydowanie się on nam przyda :) 

I jeszcze strona sklepu 

34 komentarze:

  1. ja właśnie skończyłam Capivit Sun :) ciekawe jak ten się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny produkt :)
    Nie wiedziałam że są takie cuda do opalania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brałam Belisse sun ale nic nie pomogła :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też próbowałam z Belissą , była strasznie rozreklamowana :) I też efektów nie zobaczyłam :(

      Usuń
  4. Ja niestety bardzo sceptycznie podchodzę do suplementów ;) Ponieważ już kilka działających na co innego brałam regularnie tutaj akurat jestem nie do złamania - jeśli sobie postanowię to biorę regularnie :) Niektóre suplementy brałam po kilka opakowań pod rząd.. ponieważ na efekty trzeba nieraz czekać 2 -3 miesiące.. nigdy nie zauważyłam żadnej zmiany :) Jedyne suplementy, które na mnie działają to te z żelazem, magnezem itp. ;) A na opaleniznę cisnę soki z marcheweczek cały rok :)

    Buziole
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy takie samo podejście :) Też nie lubię brać tabletek i nie widzieć efektów :P Pewnie jakieś tam są ,ale dla nas są słabo dostrzegalne , ciekawe jak z tymi mi się uda :)
      Co do soku z marchwi ,był okres że piłam i nawet sama go robiłam :) Ale było to niestety za bardzo pracochłonne ,a że mam ciemną karnacje to poparzenia słoneczne mało mnie dotyczą :)

      Buźka !

      Usuń
  5. łykałam kiedyś coś podobnego, ale żadnych efektów nie dało

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi by się takie przydały, choć tabletek unikam jak ognia :)

    Jako, że jesteś moją obserwatorką,informuję, że mój blog zmienił adres, serdecznie Cie zapraszam http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że dołączysz do grona obserwatorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie korzystałam z takich specyfików :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś ale Belisse Sun i faktycznie efekt był ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja te tabletki dałam mojej mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem, czy będą efekty .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przyjmowałam Beta Karoten z Solgaru i jestem ogromnie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no nie powiem, na te lato przydało by się coś do pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny produkt, ciekawe czy rzeczywiście się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekamy na opinię :) Ja też nie jestem dobra w braniu suplementów, bo po jakimś czasie po prostu o nich zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dobre na lato, chyba się zaopatrzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię suplementy, ale akurat na opalanie ich nie biorę. Wystarcza mi masło kakaowe, zdrowo i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ogólnie nie używam tego typu produktów

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już nie wierzę w suplementy ;<

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo dobry sklad, ja poki co suplementuje się tabletami na włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używam, jedyne co stosuje, to witaminy i eventualnie jakieś suplementy na włosy i paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  21. JA takowych tabletek nie biorę, bo troszczę się o moją wątrobę co by na starość była sprawna :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! Nominuję Cię do Libster Award. Więcej szczegółów na: http://landvanity.blogspot.com/2013/07/libster-award.html .

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem skazana na bycie bladą ;) słońce się mnie w ogóle nie trzyma, a takie suplementy powodują u mnie jedynie ból żołądka niestety... Za to efekty mogę podziwiać na mojej znajomej - te tabletki zdecydowanie poprawiają koloryt skóry i opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam takich produktów. Zapowiada się ciekawie :) Obecnie zjadam marchewki aby nabrać troszkę kolorku :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Polecam ! Opalajac sie na słońcu nie opalam się na 'buraka' , a na złocisty brąz.

    OdpowiedzUsuń
  26. brałam beta karoten w tabletkach w tym sezonie letnim, wakacje w chorwacji - jak wiadomo wiążą się z opalaniem; muszę powiedzieć, że różnica jest widoczna, opalenizna jest po prostu ładniejsza ;) polecam

    OdpowiedzUsuń