22 lip 2013

WYNIKI Rozdania !

No więc nadeszła ta chwila , moje pierwsze rozdanie dobiegło końca. Nie sądziłam ,że tak szybko miną te 3 tygodnie :) 
Zgłosiło się aż :
80 osób 
Wszystkie zgłoszenia dokładnie przeanalizowałam ,sprawdziłam - losów była caaaała masa ! 

Osóbkom typowo "rozdaniowym" przypominam iż wszystko zostało dokładnie spisane i jeśli zobaczę ,że ktoś tu był tylko i wyłącznie dla rozdania ,szybciutko zostanie wpisany na moją megaCZARNĄ ,tajną LISTĘ ! Ach bójcie się :D 

No nadeszła ta chwila ! Wszystko przepisane maszyna losująca włączoną iiiiii ???? 
Tak!
Ja już wiem kto wygrał ! 
Będę straszna i potrzymam Was jeszcze trochę w niecierpliwości !
Uśmiech zagościł na mej twarzy ,osóbkę znam ,jej bloga czytuje i bardzo sobie cenię !


A teraz kilka Statystyk :D 
W czasie rozdania przybyło mi aż 83 osoby ! To więcej niż zgłoszenia ,więc bardzo mnie to cieszy :) 

Po Rozdaniu :)


A na moich obu blogach zagościła ta sama liczba obserwujących !  Oba liczą aż 283 osoby ! 
DZIĘKUJE 

Noi nadeszła NAJWAŻNIEJSZA chwilą ,na którą chyba każda z Was oczekuje ;) No dobra ...już nie będę taka straszna - oto ZWYCIĘZCA mojego rozdania !! 




Oraz zwycięski komentarz :)  


I ja jeszcze napisze ,żeby nie było niejasności ;)
Wygrała 
PAULA
z bloga:

Tobie Kochana ,bardzo ,ale to bardzo gratuluje !  Czekam na wiadomość z adresem od Ciebie ,a na dniach wysyłam paczuszkę ;)

Jako ,że do rozdania zgłosiło się ponad 50 osób ,dorzucam COŚ jeszcze :) Sama jeszcze nie wiem czym to COŚ będzie ,ale mam nadzieje ,że się spodoba :P 

31 komentarzy:

  1. Gratulacje! Wspaniale Ci liczniki skoczyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Moja czarna lista także ma się dobrze, choć całe szczęście nie jest jakaś bardzo długa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak będzie wyglądała moja i czy wzrośnie :D

      Usuń
  3. Wchodzę do Ciebie... i myślę sobie "O wyniki, to pogratuluję komuś" , a tu niespodzianka... bo to ja wygrałam :D no cieszę się ogromnie :D aż mi humorek się poprawił :) Już nie mogę się doczekać :) DZIĘKUJĘ BARDZO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje jeszcze raz i niezmiernie się ciesze ,że poprawiłam humorek :*
      Mi też udało się kilka razy wygrać i wiem jaką to sprawia radość :)

      Usuń
  4. Zapraszam serdecznie na nowy post z wieeeeelką ilością zdjęć z kolonii, na której miałam przyjemność być! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała ;*** Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję zwyciężczyni, i Tobie ilości obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń