26 lip 2013

Testuje z Maliną - Paese 182

Kochane ! 
Dziękuje za tak ogromną liczbę komentarzy pod poprzednim postem !! Byłam w szoku ,że tyle z Was odwiedziło mojego bloga , mam nadzieję ,że liczba ta będzie wciąż rosła :)

A dzisiaj wyczekiwany przez wiele z Was lakier od PAESE :) Wreszcie uda mi się go zaprezentować. Tak jak przypuszczałyście kolor jest CUDOWNY ! 





PAESE
182



Malowanie - lakier ma świetne krycie !! Po dwóch warstwach nie ma mowy o jakichkolwiek prześwitach - ładnie się rozprowadza bez żadnych zacieków i smug . Pędzelek jest malutki jednak nie mamy problemu z malowaniem :)
Kolor - jak dla mnie ŚLICZNY - a uchwycenie go jest niemożliwe ! Przynajmniej nie jest możliwe dla mnie :P W cieniu jest ciemniejszy ,na słońcu jest piękny i różowy ,czasami miałam wrażenie że wpada w neon. Jak kameleon -ciągle  dostrzegam w nim inne ,równie cudowne odcienie różu :) Mam wrażenie że na paznokciach jest troszkę ciemniejszy niż efekt na zdjęciach .
Trwałość równie dobra - 4-5 dni i zaczynają się ścierać końcówki , jak dla mnie świetnie ! Ładnie się błyszczy ,nie ma mowy o zmatowieniu.
Na pewno wpisuje go na listę moich lakierowych ulubieńców ! 
A Wam różomaniaczki POLECAM :) 
Od producenta: Lakiery z przedłużoną trwałością. 
Pojemność: 9 ml
Cena: 13,90 zł - najtaniej znalazłam go za 10,99 :) 




----------------------
Kochane ! 
Mam do Was pytanie ,mam nadzieje ,że będziecie potrafiły mi pomóc :)
Jakiś czas temu już się o to pytałam ,jednak nie udało mi się nic wymyślić po tamtych odpowiedziach :(
Potrzebuje jakiegoś kosmetyku ,który fajnie i skutecznie przyciemni włosy :)
Od słońca strasznie mi zjaśniały ,kiedyś były bardzo ciemne ,teraz gdzieniegdzie są tak jasne ,że już nie mogę na to patrzeć :(
WŁOSOMANIACZKI ! 
Co polecacie ? Znacie może jakąś skuteczną maskę ,która pozwoli mi na piękny intensywny brąz i podkreśli kolor ? 

46 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorem, a z włosami niestety nie pomogę ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam sie w tym kolorze :) Jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kolor, idealny na lato.
    Masz przepiękne dłonie, równe paluszki, ładną skórę dłoni i płytkę paznokci. Kolor lakieru idealnie pasuje do Twoich paznokci.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za taką masę komplementów ! :)

      Usuń
  4. Piękny kolor! Co do pytania niestety nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki jest ten róż... ;D Cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana z tego co wiem olejek rycyjowy przuciemnia, dodatkowo nawilza wloski, jedyna wada to to ze jest okropnie tlusty. Lakier ma śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjjj, kolor bardzo w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny *.* Zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor mnie urzekł :D wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No prezentuje się naprawdę korzystnie :) a na przyciemnienie poszukaj domowych sposobów - np. płukanka z szałwii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze poczytać w takim razie troche o szałwii :)

      Usuń
  11. Cudowny kolorek! Włosy przyciemnia kalpi tone, ale uprzedzam, że śmierdzi;0 Taki zapach ziół, siana i dymu. Jednak jest to jednocześnie odżywka, która odżywia włoski i hamuje wypadanie. Ja ją polecam! Przyciemniają też płukanki np. z kawy, kory dębu - ale mogą wysuszać włosy i trzeba regularnie stosować, żeby cokolwiek było widać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za odpowiedz , musze to sobie wszystko zapisać i wypróbować :) o kalpi tone w ogóle jeszcze nie słyszałam :)

      Usuń
  12. jaki piękny kolor! uwielbiam lakiery Paese :)
    co do włosów, niestety nie pomogę, bo od kilku lat je rozjaśniam .. ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor troszkę nie mój, ale zafascynowała mnie trwałość tego lakieru - czegoś takiego właśnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor :) niestety Ci nie pomogę, ale sama bym się chętnie dowiedziała ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor lakieru faktycznie cudowny :) Co do włosów to na przyciemnienie dobra jest płukanka z kawy lub orzecha włoskiego. Również szałwia co nieco potrafi. Słyszałam też coś o płukance z kory dębu, jednak nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze wypróbować płukanki :) Dziękuje :)

      Usuń
  16. Przyciemnić? Henna jak nic :D Ja się sama już czaję na hennę khadi. Poza tym no jeszcze z tego co słyszałam olej rycynowy (ale z tym to dużo roboty i efekt pewnie nijaki.. Choć mogę się mylić... ;D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek rycynowy rzeczywiście fajnie mi przyciemnił rzesy :D Musze poczytać troche wiecej o hennie :)

      Usuń
  17. zapraszam do wzięcia udziału w konkursie
    wystarczy jedno kliknięcie ! :d
    www.estiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie kolory paznokci na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wygląda ten lakier, łady kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor. Nie miałam jeszcze lakierów tej firmy... chyba muszę zmienić to :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor bardzo fajny, a na przyciemnienie włosów dobry jest chyba olej rycynowy, choć nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałąm go na rzesy i rzeczywiście dobrze je przyciemnił :)

      Usuń
  22. jakiś kolorek mi przypomina, ale nadmiar słońca sprawia, że nie potrafię teraz określić jaki :<

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolor lakieru ;)
    Co do naturalnego przyciemnienia włosów to proponuje hennę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. chociaż różu u siebie nie lubię, tak u kogoś chętnie podziwiam :) podoba mi się ten odcień, bardzo ładnie wygląda na twoich pazurkach.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tej firmy mam brązowy lakier i jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne paznokcie i ładny kolor lakieru. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście kolor ma piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny kolor :* a Ty masz bardzo ładne paznokcie

    OdpowiedzUsuń