18 lip 2013

Testuje z Maliną - Bell Fashion Colour

Dzięki Waszym głosom ,udało mi się wygrać Akcje Maliny - Kolorowe lato na paznokciach :) 
Dzisiaj pokażę Wam jeden z lakierków ,który otrzymałam do testów :) 
Na ten cudny ,podzwiany PAESE jeszcze trochę poczekacie - na pierwszy ogień poszedł lakier BELL ! :) 



Jak już wiecie ,moja paczuszka prezentowała się o tak : 

Jako ,że ostatnio miałam same jaśniutkie kolory na pazurkach stwierdziłam ,że wreszcie postawie na coś mocniejszego i chwyciłam za lakier Bell.
Uchwycenie go na zdjęciach - ISTNY KOSZMAR . Raz wychodził mi fioletowy (?!) ,raz zupełnie ciemny (!?) ,nie poddawałam się ,aczkolwiek jego odcienia w 100 % nie udało mi się złapać :( 


Z malowaniem problemów NIE miałam . Pędzelek ,malutki i delikatny ,ale żadnych trudności nam nie sprawi. Lakier bardzo ładnie pokrywa naszą płytkę. U mnie dwie warstwy wystarczyły , gdzieniegdzie pojawiły się małe prześwity ,które były tylko zauważalne przy mocnym słońcu. 
Kolor intensywny i mocny ,ładnie się błyszczy.
Specjalnie nie malowałam ,go żadnym utwardzaczem ,abym skutecznie mogła sprawdzić jego trwałość . Ile wytrzymał ? 
3-4 dni i pojawiały się małe odpryski - jak dla mnie jest to świetny wynik ! 

 Jego zapach nie jest bardzo intensywny . Ku mojej radości okazało się ,że bardzo szybko wysycha ! Nie musiałam czekać w nieskończoność aż będę mogła zacząć coś robić - 40 minut i lakier był twardy jak skała :P 
Czy polecam ? OCZYWIŚCIE! 
A jego największym atutem zdecydowanie została trwałość :) 
Kolor nazwę mocną i  ciemną śliwką  ;)


35 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej, super paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciemny kolor, ale w połączeniu z jasnym jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie spodobały mi się :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten kolorek pazurków :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne połączenie kolorystyczne wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie ten kolor jest trochę za ciemny ale ma swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne połączenie - dzięki temu mani nie jest taki ponury. Choc sam kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi jednak bardziej odpowiada różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten różowy ładny,ale ten drugi jak dla mnie za smutny.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny ale jak dla mnie taki jesienno-zimowy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek ładny, lubię lakiery z Bell, są dobrej jakości i mają ładną gamę kolorystyczna

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten Paese bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny, ale ten różowy skradł mój serce odkąd go zobaczyłam pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię lakiery z Bell, podoba mi się róż

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten ciemny kolor jest piękny, na zdjęciach wpada trochę w czerń ;)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się to połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  17. Róż śliczny, jednak ta śliwka raczej nie w moim guście :) Dla mnie schnięcie 40 minut to zdecydowanie za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie to wygląda ;) Też pomimo letniej pory czasem nachodzi mnie na ciemny kolor dla odmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. o Kochana ja bardzo lubię takie ciemne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. strasznie podoba mi się ten różowy lakier ;)
    Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny kolor - taki niespotykany :) bynajmniej mi sie nie udało spotkać podobnego :P

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne kolorki :) i cudne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  24. A mnie właśnie ten ciemny kolor zachwycił. Trudno zrobić zdjęcie w ten sposób, aby pokazać go całej okazałości. Raz jest ciemno-grafitowy, raz granatowy, innym razem prawie czarny... Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - za każdym razem jest zupełnie inny :) Taki niespotykany :)
      Pozdrawiam cieplutko i dziękuje za paczuszke :*

      Usuń
  25. Ja posiadam nr 304 czyli fiolet z shimmerem. Na pazurkach wygląda bardzo subtelnie. Posiada ładny kolor, świetnie odbija światło przez co wiruje tęczą barw. Trwałość jeszcze do końca nie sprawdzona, bo po 2 dniach zawsze zmywany :) czas schnięcia przy 2 dość grubych warstwach - nie sprawdzałam z zegarkiem ale szybko :D również go polecam!!

    OdpowiedzUsuń