17 lip 2013

Przypominajka Rozdaniowa

Kochane , chciałabym Wam dzisiaj przypomnieć o moim pierwszym rozdaniu ,które potrawa do 21 lipca :) Czyli macie jeszcze 4 dni ,żeby się zgłosić :) 
Te ,które zapomniały , zostawiły to sobie na koniec ,bądź właśnie zawitały na mojego bloga zapraszam :

Oto co możecie wygrać 

Jak widzicie ,rozdanie było ogłoszone w podziękowaniu ,za 200 obserwatorów - teraz jest już Was 263 ,a liczba stale rośnie ! Mam nadzieje ,że po rozdaniu nikogo mi nie ubędzie i ,że jesteście tutaj ze mną i dla bloga ,a nie dla samych nagród :)
Wszystkim życzę POWODZENIA i zapraszam do Zabawy ! :) 


Jako ,że liczba zgłoszeń przekroczyła 50 -do paczuszki COŚ dorzucę ;) 


A Wy kochane szykujcie się na prezencję kremiku do twarzy ,który dostałam w ramach współpracy od BIO-BEAUTY  oraz lakieru PAESE ,którym zachwycałyście się w poprzednim poście i prosiłyście o zaprezentowanie na pazurkach ! Uwierzcie , prezentuje się na nich tak ślicznie jak w buteleczce ;) 

10 komentarzy:

  1. Życzę wszystkim uczestnikom powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobra, to i ja się załapię ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już czekam na wyniki z niecierpliwością! A rosnącej ilości obserwatorów - gratuluję! ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na wyniki, może wreszcie coś wygram! <3 Chucham na Twoją maszynę losującą na szczęście ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio rozdania omijam, bo mam zapas kosmetyków na cały przyszły rok, jednak wszystkim uczestnikom życzę powodzenia :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udział wzięłam oczywiście, powodzenia reszcie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba przeoczyłam, a tu mój kochany tusz, aa, muszę nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też już się zgłosiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię lakiery tej firmy, sama kupuję je dość często. zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń