16 lip 2013

Paczki , paczuszki , współprace...

Mimo że sporo mnie nie było to tak jak mówiłam - nie próżnowałam. 
Oto ostatnie współprace ,które udało mi się podjąć - obecnie jestem w trakcie testowania ,tak więc niebawem spodziewajcie się recenzji ! :)
Tak więc zaczynamy prezentacje moje Drogie Panie:

Na początek przesyłka od Pani Uli ze sklepu:
Przesyłkę otrzymałam w ramach akcji na blogu: 
Otrzymałam  bon na kosmetyk antycellulitowy o kwocie 35 zł. ,a jako że wybrałam oto to serum ,które kosztowało niecałe 20 zł - Pani Ula zgodziła się ,abym jeszcze sobie coś dobrała :) Do koszyczka wpadł oto ten błotny pilling :) Jesteście ciekawe jak się sprawdza ? 


Następnie miły e-mail od Judyty . Prowadzą własnie kampanię ze sklepem 
Zapytała się mnie czy nie chciałabym czegoś przetestować :) Stwierdziłam ,że na lato akurat przyda mi się ten suplement. Jak wiecie nie mam z nimi doświadczenia i mam nadzieję ,że świetnie się sprawdzi :)
Niebawem spodziewajcie się o nim szerszej notki


 I na sam koniec wygrana od Maliny z akcji Kolorowe Lato Na Paznokciach :)
Otrzymałam dwa lakiery ,które bardzo przypadły mi do gustu i są zdecydowanie trafione ,oraz serum modelujące biust :)
Już szykuje notką z lakierami ,na serum jeszcze troszeczkę poczekajcie ;) 

35 komentarzy:

  1. super nowości, miłego testowania i czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzje produktów:) Wspaniale jest dostawać takie prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten peeling błotny i był bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa jak wypadną kapsułki ;) ja na razie łykam sam beta karoten i zobaczymy po moim wyjeździe jak sobie da radę z takim słoneczkiem;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakierki piękne szczególnie ten różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko fajne :D bez wyjatku :d

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko fajne ;d bez wyjatku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No to miłego testowania !

    OdpowiedzUsuń
  9. och, moje ulubione serum kolagenowe z BingoSpa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tych BingoSpa :) Też chciałabym tak dostawać, Pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier z Paese wygląda ślicznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten lakier Paese ma uroczy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne przesyłki, lakier Paese ma piękny kolor (przynajmniej w buteleczce ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super współprace. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję. Czekam na opinię o suplemencie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wygląda to serum kolagenowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. życzę miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakier z Paese zapowiada się na prawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do paczki Maliny to dostałam podobną ;)) . Czekam na recenzje ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe te serum,ale ogólnie fajne rzeczy dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. niech się sprawdzą, miłego testowania ;) i widzę jeden z moich ulubionych lakierów z Bell ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z BingoSpa miałam obydwa kosmetyki i powiem Ci, że dobrze wybrałaś :)
    http://paczajka.blogspot.com/2013/06/serum-kalogenowe-uda-posladki-brzuch.html
    http://paczajka.blogspot.com/2013/04/moj-ulubieniec-bingo-spa-peeling-botny.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! Bardzo miłe współprace:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczny kolor ma ten lakier z Paese:D Pokazuj go szybciutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hey,

    Nice blog.. Would younlike to follow each other..!!
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne lakiery :) Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem ciekawa tego serum kolagenowego.

    OdpowiedzUsuń