13 lip 2013

Moje wybawienie - Eveline

Aż wstyd mi pisać po takiej przerwie - nie chce nawet patrzeć przez ile mnie tutaj nie było. Co mnie pochłonęło ? Najpierw sesja ,potem praktyki noi na sam koniec serial :D Musiałam wreszcie odetchnąć od komputera ,obowiązków i nauki - pełna energii jestem !  Mam nadzieje ,że Wy dalej jesteście razem ze mną ;)
Przez ten czas przybyło do mnie  kilka paczuszek , nawiązałam współpracę -o wszystkim niebawem tutaj będzie . A dzisiaj notka o moim ostatnim wybawicielu ,który pomógł mi w walce z suchą skórą stóp - Patrzcie któż to ;)

Eveline
Extra Soft
Odmładzający krem-maska z olejkiem organowym.



Kremik otrzymałam z dziewczynami od marki Eveline na spotkaniu bloggerek w Warszawie.
Opakowanie bardzo ładne i słoneczne - od razu przypadło mi do gustu. Jak widzicie jest "na klik" więc nie musimy się martwić z zakręcaniem i odkręcaniem. Jestem za wygodna i bardzo to lubię w kosmetykach:P 
Dużo się na nim dzieje - co ważniejsze jest skutecznie i ładnie wyróżnione - myślę ,że przykułby moją uwagę w sklepie.
A po "odkliknięciu" i "wyciśnięciu" mamy konsystencje - krem nie leje się , jest "ścisły" i treściwy . Jak dla mnie PLUS!
Zapach - kremik pachnie cytrynowo - przyznam się szczerze ,że (nie wiem czemu) ,ale źle mi się to kojarzy z kremami do rąk :D Ten stosuje jako krem-maska na stopy ,nie jako krem do rąk tak więc zapach ani trochę mi  nie przeszkadza. Jest świeży i rzeźki :)
Noi najważniejsze - działanie czyli to za co go pokochałam ;)
Kremik świetnie nawilża ! Po tygodniu stosowania go na noc ,stopy są  o wiele gładsze i nawilżone :) Żaden inny krem nigdy tak szybko i skutecznie sobie z tym nie poradził ;) Bardzo szybko się wchłania - dosłownie 5 minutek i już możemy maszerować gdzie chcemy bez obawy ,że się gdzieś poślizgniemy :P 
Jestem nim bardzo pozytywnie zaskoczona - nie spodziewałam się aż takich rezultatów ,w tak krótkim czasie. Nawet specjalne maski ,pillingi na stopy nie poradziły sobie tak dobrze :) Zdecydowanie i definitywnie POLECAM ! U mnie sprawdza się w 100 %.
Dodam jeszcze ,że jest wydajny ,stosuje go około miesiąca i myślę ,że zostało mi jeszcze pół opakowania :) A gdy to się skończy na pewno zakupie kolejne ;)




32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ciesze się ,że ktoś podziela moją opinie :)

      Usuń
  2. Hej, no własnie dlugo cie nie bylo i zastanawiałam się...gdzie cię wcięło... Kremik znam i jestem zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli ktoś zauważył moje zniknięcie ;) Już jestem i mam nadzieje ,że nie zaginę ponownie :)

      Usuń
  3. dwa tygodnie. i proszę więcej tego nie robić ;)

    mam go! mam :D był w walizce, i przyjechał ze mną do domu! :D
    no, to po Twojej recenzji koniecznie muszę się za niego w końcu zabrać :) ciekawe, czy też tak dobrze zadziała na moje sterane łapki :)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuje poprawie i mam nadzieje ,żę już mi się to nie zdarzy ! :)

      Próbuj ,próbuj - warty :)

      Usuń
  4. nie miałam tego kremu, ale recenzja bardzo zachęca do jego wypróbowania i chyba się skuszę .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mam masełko z eveline z olejkiem arganowym to może wypróbuję na moje stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się , że Ci podpasowal ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja uwielbiam cytrusowe zapachy :) Jak tak zachwalasz to się skuszę, po wykończeniu swoich zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że już odpoczęłaś i nabrałaś energii do blogowania;) Nie znam tego kremu, z kremów Eveline miałam jedynie do twarzy i nie byłam do końca z niego zadowolona, choć również był bardzo wydajny. Ja stosuję inny krem do stóp, który póki co mi odpowiada, dlatego może jak go skończę, to wypróbuję ten z Eveline, o ile gdzieś mi przemknie przed oczami;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja testuję balsam z tej serii i jestem z niego bardzo zadowolona. Nie wiedziałam, że jest też krem

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam go, jak wykończę swoje zapasy to z pewnością kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. no proszę,i ja go jeszcze nie znam ?!?! najwyższy czas to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy krem i ma bardzo estetyczne opakowanie:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam go na sklepowych półkach :( Ja właśnie kończę isanę aloesową i też jest ok
    www.pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tym kremem się nie spotkałam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo czesto kupuje kosmetyki Eveline i jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Jakos za taką cene jest fantastyczna. Kremiku jeszcze nie miałam ale chyba w takim razie musze go nabyć jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam go, ale wydaje się bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no teraz mnie zachęciłaś! muszę znaleźć jakąś drogerię i kupić, bo na moje pięty nie ma rady :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego produktu... ciekawa i kusząca recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze go spróbować :). Powinien zmienić moje zdanie na temat tej firmy :P.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja aktualnie mam krem-koncentrat i też jestem zadowolona. Jak go wykończę to z pewnością rozejrzę się za tym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że jesteś :) Nie używałam tego kremiku, ale Twoja opinia bardzo mnie do niego zachęciła. Czas zadbać o stopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeszcze nie testowałam ale z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam go, zapach mi się podoba ale jest dla mnie jakiś taki ciężki i tłustawy, więc wypróbuję go do nóg, a co mi szkodzi :) on raczej mi nie wysuszy stopek, tak jak ten który dostałam od JM spa&wellness :) pozdrawiam i wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A żeczywiście dawno Cię nie było z nami. Czasem jednak człowiek potrzebuje chwili oddechu i na prawdę to rozumiem :)
    A kremik może i mi by pomógł :)

    OdpowiedzUsuń