20 lip 2013

Mięta & Malinka !


Dzisiaj szybciutko post pazurkowy , już szykuje dla Was recenzje maseczki od Bandi i pewnej przecudownej pomadki :) 

Moja lakierowa kolekcja pęka w szwach ! Mam w swoim zbiorze już 3 mięty - jak sprawdziła się to od Lovely ? 

MIĘTA 
LOVELY PEARL
Buteleczka spora , lakieru starczy mi i starczy. Nie wiem czemu ,ale wszystkie mięty ,które posiadam potrzebują do uzyskania koloru około 3 warstw :( Kupuje kolejne i z kolejnymi jest tak samo :( Macie jakąś 100% sprawdzoną ? Jak na razie najlepiej sprawdza mi się od Essence ,aczkolwiek jej odcień nie za bardzo mi odpowiada 
Może chcecie post porównawczy ? 
Avon vs Lovely vs Essence ;) 
Ładnie rozprowadza się na paznokciach. Na wierch zawsze nakładam top ,więc co do wysychania i trwałości  niestety się nie wypowiem :( Z topem trzyma 4-5 dni :) 



Wibo
Amethyst
Ten kolorek troszeczkę mnie rozczarował. Dopiero po wyjściu z nim na słońce zobaczyłam ,że ma on maluteńkie błyszczące drobinki - myślałam ,że kolor jest zupełnie jednolity :(
Na paznokciach jednak prezentuje się bardzo ładnie :) 2 warstwy i krycie jest świetne ! Zdecydowanie łatwiej mi się nim malowało niż Miętą :) 






Jak widzicie zmieniłam czcionkę . Z tamtą sama miałam trudności w czytaniu postów i strasznie mnie to denerwowało. Długo głowiłam się co będzie dla Was najlepsze i przy jakiej ,czytanie nie powinno sprawiać żadnych trudności.
Proszę , powiedzcie mi czy jest ok ? I jak najwygodniej czyta się Wam posty ? Jest to dla mnie Bardzo ,ale to Bardzo ważne. Blog jest prowadzony dla WAS i chciałabym  ,żebyście czuły się na nim jak najlepiej :) 


BUZIAKI ! 

60 komentarzy:

  1. uwielbiam serie Gel like - jak była promocja w Rossmanie - 40% obkupiłam się jak szalona, ale niestety Amethyst wtedy nie było, ale widzę, że powinnam się zebrać do Rossmana i poszukać tego koloru ;)
    P.S. zapraszam do siebie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej serii mam ten kolorek i zielony:) Cudownie się nimi maluje :)
      Dziękuje ,już wpadam :)

      Usuń
  2. Podoba mi się ta miętka:)
    A czcionka jest okej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne!

    Zapraszam do mnie na rozdanie lakierów do paznokci!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o Boże, jakie piękne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest wygodnie z tą czcionką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tam się podoba nowa czcionka :)
    Mam ten lakier od Amethyst, kocham ten kolor, ale jak dla mnie malowanie nim to koszmar, jeszcze gorszym koszmarem jest jego schnięcie, które trwa całe wieki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z malowaniem nie było żadnych problemów ! Przynajmniej przy tym koszmarnym Lovely wypadł tak dobrze :P
      A schnięcie - nakładasz Top od Eveline ze spotkania i jest git :D

      Usuń
    2. Tylko z tym topem jest problem-jak go nakładam na jeszcze mokry lakier, to jego bardzo twardy pędzelek rozmasuje mi ten lakier...no i zostawia bąbelki na paznokciach -.-

      Usuń
    3. Oj tka też miałam z tym problem :) Nakładam jak najszybciej się da ,dwa maźnięcia i koniec :P Zauważyłam ,że ostatnio nie mam bąbelków na pazurkach i jakoś zaczął sobie dawać rade :)

      Usuń
  7. Nowa czcionka jest świetna! ;)
    Bardzo lubię lakiery "blogerskie" jednak baaardzo długo schną :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładam top i wtedy nie mam problemu z wysychaniem lakierku :)

      Usuń
  8. nowa czcionka jak najbardziej na plus:)
    fajny ten niebieski lakier, lubię takie kolorki.

    obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze ,że z czcionką jest wszystko ok :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  9. Czcionka jest bardzo czytelna, podoba mi się, a kolorki lakierów przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ładnie!
    a czcionka jak najbardziej mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czcionka jest jak najbardziej ok ;)

    A lakiery miętowe chyba mają to do siebie, że smużą.. ;C nakładaj je na biały lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo świetny pomysł z tym białym lakierem , następnym razem na pewno spróbuje :)

      Usuń
  12. Kolory piękny, nie wiem na który bym się zdecydowała! Czcionka ok.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się miętowy kolorek, ten kolor od Wibo też mnie troszkę rozczarowywuje:)
    Mi się teraz bardzo wygodnie czyta i bardzo mi się podoba, już bym tak zostawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne połączenie kolorów, bardzo wakacyjnie :-)

    No i masz świetną płytkę paznokcia!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. taki trochę wyblakły miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam jakąś miętkę, ale malowałam nią pazurki już dość dawno i nie pamiętam ile warstw szło, ale przy najbliższej okazji sprawdzę i dam Ci znać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyta się bardzo dobrze :) A miętowy kolor śliczny :)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomalowałam sobie dziś rano paznokcie tym różowym blogerskim i jestem wściekła! Poodpryskiwał po dwóch godzinach, a ja się wstydziłam za swoje paznokcie na obiedzie u rodziny! Masakra! Już się nie mogę doczekać jak go obsmaruję na blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę ... nieźle. Ja kładę na wierzch top więc nie mam problemu z trwałością :) Może te spróbuj ?

      Usuń
  19. Jak dla mnie blog jest czytelny :)

    Ładny odcień mięty :) lubię miętowe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne połączenie ;) Podoba mi się bardzo ten miętowy lakier Lovely :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te kolorki :) Bardzo ładnie się prezentują:D Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga oraz do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje pazurki wyglądają cudownie :)) Natomiast czcionka jest bardzo dobra, komfortowo się czuję czytając treści zawarte na blogu :)))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  23. na te ametyst tyle się czaję, że chyba w końcu wyląduje w moim zakupowym koszyczku, przecudny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy wpis :)


    zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyczne :)

    http://fashion-and-cosmetics.blogspot.com/2013/07/rozdanie-kosmetyczne-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  25. lakiery z lovely są cudne wystarczy jedna warstwa, szybko schną ... sama mam kilka odcieni :))
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mięta bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. czcionka bardzo czytelna, sama nie lubię takich wymyślnych bo oczy po jednym poście mają dość :) miętka bardzo fajna, ciekawie wygląda połączona z różem.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zastawienie kolorków. Ten róż świetny, ale koszmarny w nakładaniu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też mam ten lakier z loevely i bylam bardzo zadowolona:)
    Zapraszam do mnie :)
    Dodaje do obserowanych

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne kolorki ;) Czcionkę czyta się ok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. oj taa miętka dość smużąca...

    OdpowiedzUsuń
  33. osobiście uwielbiam ten lakier od Amethyst, a mięty również nie znalazłam jeszcze idealnej, wszystkie które mam nadają się do niczego ;(

    OdpowiedzUsuń
  34. Świeże połączenie, niczym sorbet malinowy z kilkoma listkami orzeźwiającej mięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta malina bardziej mi wygląda na jagodę :) Oba kolory fajne ale bardziej podoba mi się właśnie ta jagodo-malina :) Nie mam sprawdzonej mięty, ale też bardzo lubię lakiery z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  36. loveli jest śliczny , kupiłam podobny z Eveline Minimax

    OdpowiedzUsuń