19 lip 2013

Krem Green People , czy rzeczywiście jest taką witaminową bombą ?

Dzisiaj Kochane kilka słów o kremie do twarzy ,który otrzymałam w ramach współpracy ze stroną 
Byłam strasznie ciekawa co trafi mi się do testów. Kremik bardzo mile mnie zaskoczył ,jest w 100% naturalny - jak wszystkie kosmetyki ,które znajdziecie na stronie tego sklepu 

Kilka słów o Bio-Beauty
Wszystkie produkty oferowane przez naszą firmę posiadają certyfikaty niezależnych organizacji certyfikujących stanowiące niezależną gwarancję, że: zawierają możliwie maksymalną ilość składników pochodzących z upraw organicznych, są biodegradowalne i przyjazne dla środowiska, produkty ani żaden z ich składników nie są testowane na zwierzętach, są wolne od potencjalnie szkodliwych substancji chemicznych takich jak:
sztuczne barwniki i aromaty,
parabeny,
silikony,
glikole,
DEA,TEA,
produkty petrochemiczne.

Do testów otrzymałam kremik ,oraz mydełko ,które niebawem zacznę używać . O nim również pojawi się tutaj kilka słów :) A teraz co nieco o kremiku  
24-godzinny krem bez zawartości alkoholu dla normalnej, suchej i zmęczonej skóry. Posiada formułę odmładzającą! Stanowi eksplozję witamin, minerałów i antyoksydantów. Zawiera kompleks utrzymujący stałe nawilżenie skóry, kojąc ją i odżywiając. Ma udowodnione klinicznie odmładzające właściwości na komórki skóry, redukujące powstawanie zmarszczek. Pozostawia skórę jedwabiście gładką o delikatnym, naturalnym zapachu. Dla najlepszego efektu stosuj razem z kremem Odżywczym kremem na noc Fruitful Nights.
100 % naturalny certyfikowany produkt posiadający 89% składników organicznych.
  • bez parabenów
  • bez alkoholu ( alkohol etylowy, etanol)
  • bez ftalanów
  • bez sztucznych aromatów – 100% naturalny zapach
  • bez lanoliny
  • sztucznych barwników
  • bez produktów ropopochodnych

Najlepszy krem nawilżający jaki może zaoferować natura. Odpowiedni dla wegan i wegetarian.
Polecany:
dla normalnej, suchej i zmęczonej skóry
Jak stosować:
Nakładać na idealnie oczyszczoną i umytą tonikiem skórę, rano i/lub wieczorem. Wmasować łagodnie w skórę twarzy i szyi lekkimi uciskającymi ruchami.

Kluczowe składniki:
  • wiesiołek 
  • awokado 
  • skwalan z oliwy z oliwek 
  • zielona herbata 
  • bakalin 
  • wodorosty


Skład i opis ZACHWYCA , prawda ? :) 
 Krem ,który otrzymałam to połowa oryginalnego opakowania - mój ma pojemność 25ml -  produkt pełnowymiarowy 50 ml. Tak więc o opakowaniu pisać nie będę - pełny produkt ma zupełnie różne od tego . Moje to zwykła ,prosta tubka ,z którą nie mam żadnych problemów . Produkt pełnowymiarowy prezentuje się o tak : 
Przyznam się szczerze ,że już przy pierwszej aplikacji zaczął mi strasznie przeszkadzać jego zapach. Dosłownie nie byłam w stanie go znieść . Stwierdziłam jednak ,że jest to spowodowane tym ,iż jest w 100% naturalny ,a my jesteśmy przyzwyczajeni do "przepięknych" chemicznych zapachów. Postanowiłam się zaprzeć i nie zwracać na niego uwagi. Później zaczęłam stosować tonik od Love me Green i ich zapach jest bardzo do  siebie podobny ! Musi być spowodowany podobnymi naturalnymi składnikami :)
Po dłuższym stosowaniu ,jak to zazwyczaj się dzieje ,najzwyczajniej w świecie , przyzwyczaiłam się do niego :) teraz już w niczym mi nie przeszkadza. Zdecydowanie wynikało to z tego ,że nie przywykłam do naturalnych kosmetyków :) 
Zapach utrzymuje się na naszej twarzy i jest jeszcze przez jakiś czas wyczuwalny.
 Konsystencja kremiku jest zwarta ,ma leciutko żółtą barwę. Nie maże się ,nie spływa ,wszystko jest w jak najlepszym porządku . Leciutko zaczął mi przysychać przy wylocie , przy innych kremach nigdy się to nie dzieje. 
Tak więc jak już mam za sobą opakowanie, zapach i konsystencje czas na - DZIAŁANIE ! 
A no własnie ,jak tutaj się sprawdził i czy rzeczywiście jest taką witaminową bombą ? 
Krem sprawdza się u mnie świetnie ! Bardzo szybko się wchłania , łatwo rozprowadza po twarzy. malutka ilość wystarczy na całą  buzię przez co jest bardzo wydajny :) Miałam problem z suchą skorą - świetnie sobie z nią poradził ! Po tygodniu stosowania było już widać kolosalną różnice :) Jestem pod wrażeniem jego działania. Wydaje mi się  ,że również trochę zmatowił cerę . Już nie mam rano takiego problemu z błyszczeniem się ;) Skóra jest również gładsza i ma mniej przebarwień.  Chwilkę po zastosowaniu go możemy już bez obaw kłaść podkład -nie utrudnia nam jego aplikacji :) 


Niestety są też rzeczy ,które wpłyną na minusik ,a mianowicie jego Cena :(
Za produkt 50 ml zapłacimy  74,90 zł. 
Jak dla mnie jest to bardzo dużo i na pewno na razie nie będę mogła sobie na niego pozwolić. Kupując go ,mamy jednak pewność że jest w 100% naturalny ,beż żadnych "cudownych" ulepszaczy :) 


Was zapraszam na : 

STRONĘ IMPORTERA 
Oraz FB
A tutaj możecie zakupić kremik

25 komentarzy:

  1. o kurcze, faktycznie ciekawie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena mnie trochę przeraziła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie nie :) uważam, że jeśli kosmetyk jest DOBRY to warto w niego zainwestować ;)

      Usuń
    2. Oj tak ,czasami trzeba trochę poświęcić :) Aczkolwiek prawda , ceny odstraszają :(

      Usuń
  3. U Ciebie się lepiej sprawdził :) Ale ja też jestem z niego zadowolona i faktycznie ja też zauważyłam zmatowienie buźki :) Ja sobie go narazie odstawiłam i jesienią go będę używać jak mi się cera zacznie przesuszać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz też go trochę odstawiłam ,używam raz na jakiś czas żeby fajnie zregenerować buzię :) naprawdę świetnie ją nawilża ,a że jest go malutko to musimy oszczędzać :)

      Usuń
  4. Fantastyczny skład i właściwości. Myślę, że przy mojej kuracji dosyć mocno złuszczającymi produktami - byłby idealnym kosmetykiem do nawilżenia cery. Szkoda, że cena jest tak wysoka... Jednak nie jestem zdziwiona. Taki urok naturalnych kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety na takie kosmetyki musimy wydać trochę wiecęj , jednak cenę rehabilitują nam swoim działaniem ,a to chyba najważniejsze :)

      Usuń
  5. nie znam nawet tej marki
    moje ulubione kremy to ziaja,polskie I tanie ;)
    x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również markę poznałam dopiero teraz :)

      Usuń
  6. Tak jest za dobry produkt musimy troszkę zapłacić,ale jak ma takie fajne działanie to moim zdaniem warto

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ,najważniejsze ,żeby był skuteczny i nas zachwycał :)

      Również dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

      Usuń
  7. Krem zapowiada się wspaniale - zwłaszcza dla skóry. Cena trochę wysoka, ale czasem warto dać więcej jeśli to uszczęśliwi naszą buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę że moja cera bardzo by się z nim polubiła, ale ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  9. cena dość wysoka, jednak za jakość niestety trzeba płacić .. bardzo lubię naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, cena mnie powaliła...za krem do rąk bym tyle nie zapłaciła :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś specjalnie nie używam kremów do rąk :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać i czuć, że jesteś z niego zadowolona:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej, ale drogi! kogo na to stać?

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci, że jestem zachwycona jego składem i nawet ten zapach by chyba tego nie zmienił:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi naprawdę bardzo fajnie... no oprócz tej ceny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. przy dobrym działaniu kiepski zapach jestem w stanie znieść

    OdpowiedzUsuń