12 cze 2013

Warszawskie spotkanie Bloggerek !

No więc wreszcie udało mi się znaleźć "chwilkę" i poopowiadać co działo się w sobotę . A działo się ,oj działo :D Oczywiście o tym ,że było przecudownie ,przesympatycznie i przenaj to wspominać będę co chwilkę :D 
Wszystko zaczęło się w restauracji Zgoda , z CosmOlą dotarłyśmy już po 12 i pomogłyśmy Pogodowej ,choć troszeczkę ogarnąć tonę paczek ,które na nasz czekały ;) 
O 13:30 byłyśmy już w komplecie :


Po przywitaniu , zaskoczenia 'nieoczekiwaną' obecnością Cholery ,wcisnęłyśmy się w nasze malutkie lokum przygotowane przez restaurację , zajęłyśmy miejsca za stołem (połowa nie miała możliwości wyjścia ,bez przeciskania się pod stołem :D)  ,ale to przecież właśnie w takich malutkich i przytulnych miejscach jest najlepiej ,prawda? ;) 
Na początek kilka słów o  nas i naszych blogach 





Następnie zabrałyśmy się za rozpakowywanie wielgaśnych pak ,pełnych gifów. Ciężko było się ze wszystkim zmieścić ! Ale żadna nie narzekała ;)





Nieoczkiwanie zawitała do nas Pani z firmy Pat&Rub ,aby przybliżyć nam markę . Prezentacja była bardzo ciekawa ,szybko przebrnęłyśmy przez gamę ich produktów . Wszystko zostało przetestowane i sprawdzone :D Dostałyśmy również paczuszki ,które zawierały w środku 3 kosmetyki , dzięki CosmOli stałam się posiadaczką pillingu różanego ,który tak bardzo spodobał mi się przy 'degustacji' ' :*

Nuneczka delektuje się kremem ;)


Ale to nie koniec niespodzianek ,które przygotowały dla nas Organizatorki :) na spotkaniu byli również przedstawiciele firmy Balmshop.pl . Prezentacja tej firmy była świetna !! Działają na rynku dopiero od 20 maja ,a my byłyśmy pierwszymi bloggerkami ,które poznały idee tej firmy i na których spotkaniu uczestniczyli :) Wszystkie byłyśmy w szoku jak Przedstawicielka powiedziała nam ,że ma dla nas upominki i dobrała je specjalnie  po przeanalizowaniu Naszych blogów !! Miała cały karton pełny podpisanych upominków dla nas :) Po raz pierwszy spotkałyśmy się z takim profesjonalizmem ,a o BalmShop.pl na pewno jeszcze wspomnę na blogu ;) 



I na koniec jeszcze kilka atrakcji :)


Nuneczka mam nadzieje ,że wybaczasz mi KORONĘ ! :*
Cholercia z herbatką i ciasteczka przez nią przygotowane ;)


Noi niestety nadszedł czas rozstania i pożegnania :(
Na zdjęciu dziewczyny szykujące się do wyjścia , Cholercia żegnająca nas, Nuneczka jako TopSzpadl i CosmOla z piwkiem ;)
Widzimy się jak najszybciej :) Spotkanie było mega ,co mam nadzieję dało się odczuć po zdjęciach i relacji :)

Firmy ,które podarowały nam gifty to :
Bandi
Hean
Vipera
Venus
Rimmel
Wibo
Joanna 
Astor
Kosmed


I oczywiście największe PODZIĘKOWANIA dla Naszych Organizatorek ! 
Za ogarnięcie tego wszystkiego tak cudownie ! :* 

53 komentarze:

  1. Zgadzam się, było przewspaniale;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak jak pisałam u innych dziewczyn - z Waszych wpisów sądzę ze to było chyba najlepsze spotkanie o jakim czytałam :) :*
    Ale buźki swojej nie pokazałaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło się to czyta :) Bużka jest na zdjęciu numer jeden pozycja 4 :D (ostatnie na górze po prawo) :P
      A prosto nie ujawniłam ,ale obiecuje ,że jeszcze się pokażę :*
      Dziękuje za miłe słowa ! :*:*

      Usuń
  3. W Wawie jestem dość często, ale nie wiedziałam o spotkaniu :((
    Widze ze było swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spotkanie :) A ty leć po swojego Face&Look Boxa xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie odkopałam na poczcie gdzie zaznaczyłam ,że go odbiorę :D Jutro jak dam rade to po niego wpadnę ;)

      Usuń
  5. jak fajnie posklejałaś te zdjęcia. fajny efekt. no i oczywiście bardzo miło było poznać ;) może kiedyś się umówimy na kawę, bo niedaleko Warszawy mieszkasz? na kolejne pogaduchy kosmetyczne? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak :) Oczywiście ,że z miłą chęcią się spotkam ! :) W warszawie jestem praktycznie codziennie ;)

      Usuń
    2. albo może na metamorfozę? ^^

      Usuń
    3. Oj powiem Ci ,że kusisz ,kusisz ;)

      Usuń
  6. JESTĘ KRÓLĘ.
    Taka korona to mi pasuje, aż sobie kupię! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kooooooochana ,w Burger Kingu są takie , na następne spotkanie Ci załatwię :D :*

      Usuń
    2. Miałam kiedyś taką z Burdel Kinga, ale zgubiłam w jakiejś przymierzalni a drugiej mi nie chcieli dać :<

      Usuń
    3. To czekaj na spotkanie i na swoją osobistą Koronę :D Ale jak tą zgubisz to nie daruje :P

      Usuń
    4. Przykleję sobie do głowy, to nie zgubię :D

      Usuń
    5. Na spotkaniu przytwierdzimy Ci ją na stałe :D

      Usuń
  7. Zazdroszczę takich spotkań napewno było fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki:) ile wspaniałości macie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż cieżko się w tym połapać :D

      Usuń
  9. doczekałam się fotorelacji :D baaaardzo fajnie, zazdroszczę! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę takiego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no prowadzę tego bloga ...ten teges:-P
    No ja Wam powiem tylko, ze Fram jest tak piekna , no tak piękna że do dzisiaj się nie ogarnełam z szoku:-)
    A mogłam siobie ją obejzeć dokładnie bo siedziała obok:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuje za te miłe słowa :*:* Od razu zaczynam dzień z uśmiechem ;)

      Usuń
  12. Kolejny wpis czytam na temat spotkania i widzę że super sprawa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. super spotkanie! u nas w Lublinie bylo fatalnie :(

    Zapraszam na konkurs do wygrania dowolna para butów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo widzę, że było naprawdę super ;) !

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wygląda ;)musiało być naprawdę fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że mnie nie było, bo w Warszawie jestem na co dzień :(.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia i obfitości giftów, same dobrocie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę!musiało być naprawdę fajnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę ,że spotkanie się udało :) Śliczne zdjęcia ;) Wow ile zgarnęłaś kosmetyków :O :D Jestem pod wrażeniem ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  20. W Bydgoszczy też by się przydało spotkanie bloggerek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. eh :P musiało być świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Łaaa zazdroszczę ! ;)

    U mnie nowy post, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. SUPER! Szkoda, że mnie tam nie było, bo też jestem z Warszawy :) Dostałyście świetne niespodzianki i widać, iż naprawdę dobrze się bawiłyście. Oby więcej takich spotkań! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooo :)
    Ale super :)
    sama chętnie kiedyś bym poszła na takie spotkanie ale jak na razie wszystkie omijają mnnie szerokim łukiem :(

    OdpowiedzUsuń