20 cze 2013

Rozdanie po raz pierwszy :)

Kochani dziękuje za Waszą obecność tutaj ! Chciałabym Wam podziękować za to ,że jesteście i komentujecie oraz uczcić okrągłą liczbę 200 obserwatorów  !
 Aż nie wierze ,że jest Was już aż tyle ;)  Rozdanie skromne ,ale mam nadzieje ,że Wam się spodoba i znajdziecie coś dla siebie :) Zapraszam do zapoznania się z regulaminem ,zasadami i do wzięcia udziału w zabawie !
Wszystkim życzę POWODZENIA i jeszcze raz DZIĘKUJE ! 


REGULAMIN 
1. Rozdanie potrwa od 20 czerwca do 21 lipca. 
2.Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania i ogłoszę go w ciągu 7 dni.
3.Na e-maila z adresem osoby wygranej czekam na swojej poczcie 3 dni od ogłoszenia zwycięzcy.
4.Wysyłka tylko na terenie polski .
5.Pokrywam koszty wysyłki. 
6.Blogi które są stworzone tylko pod rozdania będą od razu dyskwalifikowane.
7. Nagrodę wysyłam w ciągu 5 dni .
8.Aby wziąć udział w losowaniu należy spełnić warunki obowiązkowe oraz prawidłowo wypełnić formularz. 
9.Zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie.
10. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych 
/Dz. U. z 2004 roku nr. 4, poz. 27 z późń. zm.

WARUNKI OBOWIĄZKOWE
1. Być publicznym obserwatorem bloga  (Top komentatorzy z mojego 2 bloga nie muszą być publ. obserwatorem tego , jeśli jednak to zrobią dostają + 1 los, proszę zaznaczyć to w komentarzu ;) )
2.Pod tym postem poprawnie wypełnić formularz zgłoszeniowy.
3.Zgłoszenie nie może być anonimowe

GŁOSY DODATKOWE
1.Top Komentatorzy +1 los
2.Umieszczenie banneru w pasku bocznym +1 los
3.Zamieszczenie banneru w notce +1 los
4.Dodanie mojego bloga do blogrolla +1 los
5.Obserwuje BlogLovin +1 los



Top komentatorzy tego bloga +1 los 

Te osoby nie muszą być publ. obserwatorem tego bloga ,jeśli jednak to zrobią dostają +1 los

Gdy do rozdania zgłosi się ponad 50 osób ,dorzucam coś ;)

 Do rozdania przygotowałam : 
  • Tusz do rzęs - Wibo - GROWING LASHES - stimulation mascara 
  • Lakier do paznokci - Wibo - Bloggerska kolekcja -  nr.3 - zielona fantazja
  • Cień do powiek - Virtual Lava - kolor srebrno-biały z drobinkami nr. 308
  • Próbki : Bandi - serum korygujące , kojący krem do skóry tłustej , antyoksydacyjny krem pod oczy ; Nosolan -żel nawilżająco łagodzący do nosa ; Ziaja -krem opalizujący ; Lierac -podkład





FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
1.Obserwuje jako:
2.Jestem top gadułą:  nie/tak (który blog)
3.Pasek boczny: nie/tak (link)
4.Notka: nie/tak (link)
5.Blogroll: nie/tak (link)
6. e-mail:  
7.Obserwuje z BlogLovin: nie/tak (jako?)


OSOBY KTÓRE SIĘ ZGŁOSZĄ I PO ROZDANIU ODEJDĄ BĘDĄ WPISANE NA CZARNĄ LISTĘ ,BEZ MOŻLIWOŚCI WZIĘCIA PONOWNEGO UDZIAŁU W ROZDANIACH - WSZYSTKO BĘDĘ SKRUPULATNIE NOTOWAŁA ;) 
Mam nadzieje ,że uda nam się uniknąć nieuczciwości ;)


No to co ? Kochani ,zapraszam do zabawy :) 


W razie pytań proszę pisać na frambuesa44@o2.pl

93 komentarze:

  1. och jak Ty kusisz! :))

    1. Obserwuję jako : Sandy Osman
    2. Jestem top gadułą TAAK / frambuesa-beauty.blogspot.com
    3. Basek boczny : Tak, sandy-osman.blogspot.com
    4. Notka: nie
    5. Blogroll: Tak
    6. email : osman_sandy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie biorę udziału, ale życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Obserwuje jako: Aleksandra Ola
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: aleksandra1612@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Obserwuje jako: Gosia Nati
    2.Jestem top gadułą: TAK swiatanastazji.blogspot.com
    3.Pasek boczny: tak swiat anastazji.blogspot.com
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: tak swiatanastazji.blogspot.com
    6. e-mail: swiatanastazji@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Obserwuje jako: Aswertyna
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: aswertyna@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie wiem :D bo tam się samo importowało :D

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako żaneta serocka
    e-mail cytruska87@gmail.com
    jestem TOP GADUŁĄ nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. regulamin zniechecil mnie do wziecia udziału :(
    ale zyczye powodzenia innym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co jest nie tak z regulaminem ? ;)

      Usuń
  8. 1.Obserwuje jako: Nely
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: olunia1881@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak Nely

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Obserwuje jako: 3uforja
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: e_uphoria@yahoo.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak (bloglovin.com/monmielczarek)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Obserwuje jako: poloniamartyna
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: tak http://jaimojekosmetyki.bloog.pl/id,336606534,title,rozdanie-u-frambuesa-beauty,index.html
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: m_kowalewska_1a@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Obserwuje jako: Justyna Kowalczyk
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: justyna.kowalczyk91@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się zgrałyśmy z rozdaniami, moje też się dziś zaczyna, a trwa jeden dzień krócej od Twojego :D
    Zgłoszę się jak wstawię baner i notkę, bo teraz uciekam do nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie samej przybyło ostatnio kilku obserwatorów i doskonale wiem jaką radość sprawia każdy z nich:)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Obserwuje jako: Whatka
    2.Jestem top gadułą: tak http://encepencce.blogspot.com/
    3.Pasek boczny: tak http://encepencce.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: asia.kornak@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak whatka

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Obserwuje jako: nika88
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: tak, http://one-more-dress.blogspot.com
    6. e-mail: one-more-dress@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: jako nika88

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Obserwuje jako: lovely-paula
    2.Jestem top gadułą: tak www.zareklamowane-przereklamowane.blogspot.com
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: tak www.zareklamowane-przereklamowane.blogspot.com
    6. e-mail: lovely-paula@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak (kochana nie wiem jaka tam nazwa się wyświetla, ale obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się , Ciebie na pewno odnajdę :*

      Usuń
  17. 1.Obserwuje jako:paradoxa raz
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny:tak paradoxaraz.blogspot.com
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: iwonab53@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: paradoxa

    OdpowiedzUsuń

  18. FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
    1.Obserwuje jako:Lila
    2.Jestem top gadułą: tak - w tym miesiącu ;)
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: tak www.kobieca-strefa.pl -> czytane. jest tam 20 "najświeższych" postów blogów które obserwuje :)
    6. e-mail: lilus731@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłoszę się później, jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.Obserwuje jako: Milena M
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: millena90m@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak Milena M

    OdpowiedzUsuń
  21. 1.Obserwuje jako: JoanneDevian
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak - www.joanne-devian.blogspot.com
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: tak - www.joanne-devian.blogspot.com
    6. e-mail: asik27onet.eu
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak - JoanneDevian

    OdpowiedzUsuń
  22. 1.Obserwuje jako: wiolkaa93
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: tak http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    6. e-mail: mojczyk@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak wiolkaa03

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Obserwuje jako: agnieszkazg
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: agoooooosia@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak, jako agnieszkazg

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.Obserwuje jako: Naughty Girl
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak naughtygirl0106.blogspot.com
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: sweetlemon91@interia.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak naughtygirl0106

    OdpowiedzUsuń
  25. FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
    1.Obserwuje jako:MesiaszCiszy Nail Art
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: mangowakaro@op.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  26. FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
    1.Obserwuje jako: malenka07
    2.Jestem top gadułą: tak http://frambuesa4.blogspot.com/
    3.Pasek boczny: tak malenkabloguje.blogspot.com
    4.Notka: tak http://malenkabloguje.blogspot.com/2013/06/new-in.html
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: malenka0793@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak malenkabloguje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mała zmiana - obserwuję jako malenka :)

      Usuń
  27. 1.Obserwuje jako: zaczarowanaa
    2.Jestem top gadułą: tak na obu blogach :D
    3.Pasek boczny: tak www.me-and-my-passions.blogspot.com
    4.Notka: tak http://me-and-my-passions.blogspot.com/2013/06/zel-do-mycia-twarzy-cien-czy-przebi.html
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak zaczarowanaa

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.Obserwuje jako: Aiko Shigeru
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: aiko.shigeru@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak (justinestinson503)

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.Obserwuje jako: epifaniee
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie/tak (link
    4.Notka: nie/tak (link)
    5.Blogroll: nie/
    6. e-mail: epifaniee@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak - Ania W.

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję jako Izabella Panorama.
    2. Nie jestem top gadułą.
    3. Pasek boczny - nie.
    4. Notka - tak: https://www.facebook.com/izabella.guc/posts/466241633467201
    5. Blogroll: nie.
    6. mail: panoramaqueen@gmail.com
    7. Bloglovin: nie, nie mam nawet pojęcia, co to takiego.

    OdpowiedzUsuń
  31. 1.Obserwuje jako: Julita
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak http://naturalny-paznokiec.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: 19julita91@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak Julita

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Obserwuje jako: Karolina :)
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6.e-mail: Majakolorowa@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  33. 1.Obserwuje jako: Wandosz
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak - oliwiax8.blogspot.com
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: oliwiax8@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. 1.Obserwuje jako: Ewa Ewa
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: ewa_sn@o2.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  35. 1.Obserwuje jako: Klaudynkabe
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: klaudia121121@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  36. 1.Obserwuje jako: Mary Wedz
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie/
    4.Notka: nie/
    5.Blogroll: nie/
    6. e-mail: marei17@poczta.fm
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie/tak (jako Maria Wedz

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Obserwuję jako : Adrianne
    2. Jestem top gadułą Nie
    3. Basek boczny :Nie
    4. Notka: nie
    5. Blogroll: Tak
    6. email : adusia2020@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję jako : Anessca Nesca
    2. Jestem top gadułą: TAK
    3. Basek boczny : TAK (www.anessca.blogspot.com)
    4. Notka: nie
    5. Blogroll: TAK
    6. e-mail: a.kleszyk@gmail.com
    7. Obserwuję z BlogLovin: TAK, jako Anessca Nesca

    OdpowiedzUsuń
  39. 1.Obserwuje jako: Ruda Menda
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: tak: http://testujrazemzemna.blogspot.com/2013/07/frambuesa-rozdaje.html
    5.Blogroll: tak: http://testujrazemzemna.blogspot.com/
    6. e-mail: nata4811@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  40. 1.Obserwuje jako: sylwka1128
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: TAK http://sylwka1128.blogspot.com/2013/07/do-21-lipca.html
    5.Blogroll:TAK http://sylwka1128.blogspot.com/
    6. e-mail: sylwiaszumowska@interia.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  41. 1.Obserwuje jako: Fabryczna
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak http://zakupowafabryczna.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: fabryczna23@onet.eu
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy gdybym wygrała (mało prawdopodobne) poczekałabyś na mój adres do 22 lipca? Bo wyjeżdżam i mnie nie będzie w kraju. ;(
      Dziękuję z góry! :)

      Usuń
    2. Oczywiście ;) Nie ma żadnego problemu:)

      Usuń
  42. 1.Obserwuje jako: anioleek89
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6.e-mail: anioleek89@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  43. 1.Obserwuje jako: karotka.250ml
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak (http://karotka250ml.blogspot.com)
    4.Notka: tak (http://karotka250ml.blogspot.com/2013/07/szminka-do-ust-slim-gel.html)
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: karotka.250ml@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    P.S Dlaczego ja Ciebie jeszcze nie miałam w obserwowanych?! Skandal, ale wybacz mi, bo znam adres Twojego bloga na pamięć :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. 1.Obserwuje jako: neeefericit
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: tak http://neeefericit.blogspot.com/
    6. e-mail: neeefericit@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak jako Katie

    OdpowiedzUsuń
  46. 1.Obserwuje jako: Agata N
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: feya @ interia.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  47. 1.Obserwuje jako: Kropka
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: Boniecka31@interia.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  48. 1.Obserwuje jako: mia.vico
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie/
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: ewelinajamrozik11@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  49. 1.Obserwuje jako: puszka
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: tak http://zapuszkowane.blogspot.com/
    6. e-mail: paulina.domoradzka@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak puszka

    OdpowiedzUsuń
  50. 1.Obserwuje jako: Serenitka B
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: tak http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    6. e-mail: akasha162@onet.eu
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak jako Serenitka

    OdpowiedzUsuń
  51. 1.Obserwuje jako: Marta.
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: wielkiemerci@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  52. 1.Obserwuje jako: Anulaa89 (Anna Tabas)
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny:tak http://darmowa-probeczka.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: tak http://darmowa-probeczka.blogspot.com/
    6. e-mail: anulaa89@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  53. 1.Obserwuje jako: bobik
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak kopnij-to.blogspot.com
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: becha@onet.eu
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak (bobik)

    OdpowiedzUsuń
  54. 1.Obserwuje jako: paul75i1
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: paul75i1@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  55. 1.Obserwuje jako: Małgorzata Kotkulkowa
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: kotkulki@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  56. 1.Obserwuje jako: bandur
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny:tak http://www.darmowe-gadzety.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: bandur@poczta.onet.eu
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  57. 1.Obserwuje jako: Sheira
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: anna.agnieszka.senko@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  58. 1.Obserwuje jako:bernadeta bomba
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: bernadetaaa@interia.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  59. 1.Obserwuje jako: Neonowa
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: keepitinmyblackbox@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie


    OdpowiedzUsuń
  60. 1.Obserwuje jako: Anita R
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: anita_96@o2.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  61. 1.Obserwuje jako: Julia Małgorzata Sternik
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak maugorzatka.blogspot.com
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: emwww@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  62. obserwuje jako: karolcia587
    .Top Komentatorzy nie
    2.Umieszczenie banneru w pasku bocznym ;http://recenzjeinowosci.blogspot.com/
    3.Zamieszczenie banneru w notce nie
    4.Dodanie mojego bloga do blogrolla http://recenzjeinowosci.blogspot.com/
    5.Obserwuje BlogLovin nie

    OdpowiedzUsuń
  63. 1.Obserwuje jako: Wiola Sieńko
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: wiolasienko@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak Wiola Sieńko

    OdpowiedzUsuń
  64. 1.Obserwuje jako: Madzinka
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny:tak http://madzinka-ilovetymbark.blogspot.com/
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: magda1234574@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie/tak (jako?)

    OdpowiedzUsuń
  65. 1.Obserwuje jako: CherryLandrynka
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: iza123468@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  66. 1.Obserwuje jako: Iwona Ka
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: iwona3999@tlen.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak (jako: Iwona Ka)

    OdpowiedzUsuń
  67. 1.Obserwuje jako:byjean
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: byjean94@gazeta.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  68. 1.Obserwuje jako: Kolorowa
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: kolorowa11a@wp.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  69. 1.Obserwuje jako: SkySweet
    2.Jestem top gadułą: nie/
    3.Pasek boczny:tak www.beauty-z-o-n-e.blogspot.com
    4.Notka: nie
    5. Blogroll: nie
    6. e-mail: tusiax90@interia,pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie/

    OdpowiedzUsuń
  70. 1.Obserwuje jako: Eweliśka
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak (www.eweliska.blogspot.com)
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: ewelis1990@o2.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  71. 1.Obserwuje jako: Syla
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak http://lakieromaniasyli.blogspot.com/
    4.Notka: tak http://lakieromaniasyli.blogspot.com/2013/07/rozdanie-u-frambuesa-kosmetycznie.html
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: nairda29@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  72. 1.Obserwuje jako: Stefani Pyzik
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: aspirynka955@wp.pl
    7.Obserwuję z BlogLovin: tak, Stefanisteffstefi

    OdpowiedzUsuń
  73. 1.Obserwuje jako: Magdalena Jezierska
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: madzia3991@interia.eu
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak jako madzia

    OdpowiedzUsuń
  74. 1.Obserwuje jako: Anita S.
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak www.psychodelax3.blogspot.com
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: tak www.psychodelax3.blogspot.com
    6. e-mail: anitasadlo@interia.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak, chyba jako Anita Sadło, ale nie jestem pewna, bo nie wiem jak to sprawdzić :P Jako 106 osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  75. 1.Obserwuje jako: AniaSKF
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: 11lip85@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  76. 1.Obserwuje jako: Anna
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: anna.imiolo@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  78. 1.Obserwuje jako: FioletowaKokarda
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny (zakładka) : tak http://ed-like.blogspot.com/p/blog-page.html
    4.Notka: nie
    5.Blogroll:tak http://ed-like.blogspot.com/
    6. e-mail: fioletowakokarda@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  79. 1.Obserwuje jako: MAgdalena B
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: lady1307@interia.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  80. 1.Obserwuje jako: sengasengana
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: sengasengana.sk@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  81. 1.Obserwuje jako: Magda Makulewska
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: magda1050@o2.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  82. 1.Obserwuje jako: narja
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: nataila.narja@gmail.com
    7.Obserwuje z BlogLovin: narja

    OdpowiedzUsuń
  83. 1.Obserwuje jako: Chelsea-Lena
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: nie
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: chelsea@onet.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak jako Chelsea-Lena

    OdpowiedzUsuń
  84. FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
    1.Obserwuje jako: fashion and cosmetics
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak, fashion-and-cosmetics.blogspot.com
    4.Notka: nie
    5.Blogroll: nie
    6. e-mail: atete@onet.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: nie

    OdpowiedzUsuń
  85. FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
    1.Obserwuje jako:Magda R
    2.Jestem top gadułą: nie
    3.Pasek boczny: tak
    http://mama-ewelinki-testuje.blogspot.com/
    4.Notka: tak
    http://mama-ewelinki-testuje.blogspot.com/2013/07/rozdanie-na-blogu-frambuesa-beauty.html
    5.Blogroll: tak
    http://mama-ewelinki-testuje.blogspot.com/
    6. e-mail: madzia_stg@op.pl
    7.Obserwuje z BlogLovin: tak jako: madzia21

    OdpowiedzUsuń