27 cze 2013

Paczki , paczuszki i akcja ;)

Zapewne pamiętacie mój ostatni post podsumowujący akcje Maliny - Lato na Paznokciowy :) 
Jako ,że Malina nie zdecydowała ,która z nas zwycięża - i w ogóle się jej nie dziwie ! Jestem w szoku jak wiele z Nas wzięło udział w akcji aż - 67 osób :) 
Na jej blogu obecnie odbywa się głosowanie ,które wybierze zwycięzców :) Jeśli chcecie zagłosować to zapraszam TUTAJ - mi przypadł zaszczytny numerek 2 ! :) 


A dzisiaj szybciutko ,gdyż właśnie jestem w trakcie praktyk i sesji i muszę brać się za naukę :(  Kilka ostatnich paczuszek ,które do mnie dotarły :) 


1.Ambasadorka Face&Look
Zapewne wiele ,z Was zna tą paczuszkę i u kilku również ją widziałam :) Ja problemu z odbiorem nie miałam (zauważyłam że Wy miałyście) Aczkolwiek w mojej paczce nie ma kosmetyków od Under20 - a powiem szczerze ,że bardzo mi na nich zależało i to głównie po nie leciałam na drugą stronę miasta :( Kolor pomadki - cudo ! Niebawem Wam zaprezentuje :) 



2.Od Lenka otrzymałam oto tą szybciutką maskę do włosów brązowych ! Jestem przeszczęśliwa . To mój pierwszy kosmetyk od Balea ! A poza tym długo szukałam czegoś do brązowych włosów - mój kolor ostatnio zrobił się rudy i muszę go jakoś naprawić ! 



3.Tą paczuszkę już widziałyście. Dostałam ją w ramach testów od bio-beauty.pl


4.I paczuszka ,którą pokazywałam na drugim blogu. Bransoletka ze współpracy ze sklepem efoxcity.com. Jest cudowna i zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia ;) 

25 komentarzy:

  1. Fram duuuzo tego :)
    milego uzywania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne nowości, miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne paczuszki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem już po sesji. Jednak wakacje i tak nie będą dla mnie nudne, bo zaczynam praktyki. Widzę, że i u Ciebie sporo się dzieje;) Bardzo fajne paczuszki - sporo nowego towaru ;D Testuj i recenzuj;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne paczki gartuluje ;)
    najpiękniejsza jest bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości :D
    Ja też w tym tygodniu dostałam 4 paczuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne bransoletki *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne paczki.
    Ja miałam problem z odbiorem Boxa, ale przyszedł do mnie wczoraj kurierem :)
    pasjekaroliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te bransoletki od efoxycity są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dużo nowości! przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tylu wspaniałości! Śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy :). Też zapraszam do siebie na mini rozdanie :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na szczęście w mojej paczce miałam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym chętnie na ciebie zagłosowała, ale mój głos raczej nie będzie wzięty pod uwagę (ty już wiesz czemu XD).
    Dużo dobroci dostałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym wypróbowała coś Balea :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. daj znać jak ta maska do włosów brązowych :) urocza bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rzeczy :)
    Bransoletki prześliczne w dodatku w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń