16 cze 2013

Ostatni Ulubieńcy :)

Czyli kosmetyki ,które ostatnio sobie szczególnie cenie ;)
Notkę próbuje dodać od wczoraj ,niestety Picassa odmawia mi wciąż posłuszeństwa :( 

I zaczynamy od lewej strony ;)

1. Rimmel- Salon PRO- Lakier do paznokci -ten lakier poznałyście już o TUTAJ . Mam nadzieje ,ze każda już wie czemu to właśnie on stał się moim ulubieńcem ;)

2. Tissane -SunTime - pomadka ochronna do ust - Dostałam ją na spotkaniu bloggerskim w Warszawie. Od razu ją pokochałam ! Wszystko ma cudowne ;)  - zapach ,konsystencje ,działanie ,barwę. Na pewno jeszcze Wam o niej napiszę ;) Dawno nie spotkałam się z tak dobrą pomadką ochronną ;)

3. Paloma - HandSPA -Cukrowy Pilling do rąk - Kosmetyk wygrałam w rozdaniu . Organizatorka napisała mi ,że będę z niego na pewno szczęśliwa bo jest świetny ! I zdecydowanie ,mówiła prawdę ;) Bardzo fajnie i szybko nawilża nasze dłonie. Na pewno pojawi się o nim oddzielny post ;)

4.The Body Shop - Body Lotion - Balsam również wygrany w rozdaniu. Ma cudowny zapach ,które długo utrzymuje się na naszej skórze. Stosuje go tylko na ręce bo jest tak malutki ,że na całe ciało miałabym go tylko chwilkę ;( Recenzja ,również niebawem ;)

5.Flormar- Long wearing - Lip Gloss - Kosmetyk dostałam również na Spotkaniu Bloggerskim w Warszawie - powiem szczerze ,że nigdy nie przepadałam za błyszczyki ,a z tym się teraz nie rozstaje ! Ma przepiękny kolor i ślicznie podkreśla nasze usta . Brak jakichkolwiek drobinek ,które zawsze zdarzały mi się w tego typu kosmetykach jest ogromnym plusem . Jeszcze o nim tutaj napisze i pokaże Wam jego barwę ;)


A jakie kosmetyki Wy ostatnio sobie szczególnie cenicie ? :)
Macie coś zdecydowanie wartego polecenia ? :)





Postanowiłam zainteresować się trochę możliwością zniknięcia obserwatorów ;)
Zapraszam do obserwowanie mojego bloga na BlogLovin
http://www.bloglovin.com/blog/6589245/?claim=s3ay9juvm69
Na górze po lewo zamieściłam również odnośnik odsyłający do mojej witryny ;)



Gdy tylko pojawi się magiczna liczba 200 obserwatorów ,planuje malutkie ,skromne rozdanie :) 

39 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów ale dobrze jest wiedzieć, że spełniły Twoje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo chętnie wypróbuje ta pomadkę tisane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tej tej letniej pomadki Tisane. Jak ją gdzieś znajdę, to kupię na lato. W sumie mało jest pomadek ochronnych z wysokim filtrem przeciwsłonecznym.

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie ten błyszczyk jest trochę zbyt gęsty i lepiący, jakoś się z nim nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci, że nic z tego nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystko dostałam ;) Nic nie kupiłam sama ;P

      Usuń
  6. Lakiery Rimmel mnie kuszą, ponoć są bardzo trwałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymał mi się dość długo bez większych odprysków :) Do tego ten piękny kolorek :) Mam jeszcze jeden ,muszę go wypróbować niebawem ;)

      Usuń
  7. jestem ciekawa tej pomadki,peelingu i balsamu - czekam na recenzję :) Żadnego z Twoich ulubieńców nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki sam błyszczyk i jest super! A jaki produkt otrzymałaś od Love Me green ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tonik do twarzy pełnowymiarowy i kilka próbek :)

      Usuń
  9. OOO, bardzo się cieszę,m że Flormar tak przypadł ci do gustu :)
    Ja muszę dziś pomalować pazurki :D Planuje wybrać któryś z tych Rimmelów :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Flormaru wszystko mi się spodobało :) I lakier i błyszczyk :) Po raz pierwszy w ogóle spotkałam się z tą marką i jest świetna :D Ale ktoś się postarał żebyśmy się z nią zapoznały ! ;) :*

      Ja niebawem muszę przetestować drugi lakier od Rimmel ;)

      Usuń
  10. Jakoś nie dorwałam się do tych produktów. Dlatego też chętnie przeczytam recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że kosmetyki wygrane w moim rozdaniu przypadły Ci do gustu :D Bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne ! :) Jeszcze raz bardzo dziękuje za taką możliwość :*

      Usuń
  12. Mam z serii Shea z TBS płyn pod prysznic i bardzo lubię ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kosmetyki, ciekawi mnie ten peeling cukrowy

    OdpowiedzUsuń
  14. nic nie mam z tego ale wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców, ale bardzo podoba mi się kolor błyszczyka w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier i balsam bardzo mi się podobają,pewnie o nich pomyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam żadnego z tych produktów, ale kolor lakieru Rimmel jest po prostu boski! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. ja może się powtórzę, ale jestem zakochana w lakierach od Rimmla :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Zapraszam na nową, weselną notkę ;* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba kolorek lakieru z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomadka ochronna zachęca, tym bardziej że latem podczas upałów usta też potrzebują dodatkowego zabezpieczenia..!

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam kilka takich swoich ulubionych z którymi się nie rozstaję ;)

    P.S. Przepraszam, że ostatnio u Ciebie nie bywałam, ale dzisiaj to nadrabiam ;)
    Zapraszam również do mnie na nowy wpis ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie miałam powyższych rzeczy.
    Ale kolor lakieru mi się bardzo podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również nie miałam nic z powyższych, ale lakiery Rimmel mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  25. ta wersja tisane mnie zaciekawila:P

    OdpowiedzUsuń
  26. mam ten lakier Rimmel- uroczy kolor! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię kosmetyki z The Body Shop. Często kupuję je komuś na prezent. A te ich zapachy są rewelacyjne! Czasem wpadam do sklepu i chętnie wącham różne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten peeling do dłoni i bardzo go lubię. :)

    OdpowiedzUsuń