18 cze 2013

Nowa współpraca

Ostatnio na e-mailu czekała na mnie bardzo miłą wiadomość :) Pewna firma wybrała mnie do testowania swoich produktów. Z wyczekiwaniem wyglądałam na paczuszkę ,która od nich dostanie ,nie miałam pojęcia co dla mnie przygotowali :)  Aż wreszcie przyszła....
W paczuszce znalazłam : 
  • Witaminowy nawilżający krem do twarzy 0,25 ml GREEN PEOPLE  KLIK!
  • Mydełko MELOS w kształcie serca KLIK !
  • Próbka kremu na dzień GREEN PEOPLE
  • ulotki z reklamą produktów oraz ciekawymi informacjami które na nich znalazłam ;)



A pewną firmą jest ? 

Informacja o firmie ze strony : 
Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem na Polskim rynku certyfikowanych produktów  organicznych następujących marek :
 
  • Essential Care - kosmetyki organiczne, w tym rewelacyja linia mamy i dziecka, olejki
  • Green People - kosmetyki organicze dla kobiet, linia dla mężczyzn, serie dla dzieci i nastolatków
  • ALVA naturkosmetik - kosmetyki naturalne jednego z wiodących producentów na świecie
  • Aubrey Organics - najlepszy stosunek ceny do pojemnosci kosemtyków, doskonałe linie do pielęgnacji włosów i skóry   
  • Speick naturkosmetik - kosmetyki naturalne, seria z woda termalną, serie dla męzczycn, najlepsze mydła organiczne
  • Born to Bio - kosmetyki naturalne z francji, najlepsze żele do kapieli, szampony 
  • Absolute Organic - kosmetyki naturalne na bazie skladników naturalnych z morza matwego
  • Organix Cosmetix - kosmetyki naturalne na bazie skladników naturalnych z morza matwego
  • Masmi - materiały higieniczne dla kobiet ze 100% bawełny organicznej
  • Planete Bleue - organiczne, certyfikowane środki czystośc do domu
 Wszystkie „nasze” marki posiadają certyfikaty znaczących organizacji ekologicznych :
(Soil Association lub Cosmebio,Ecocert,ICEA,USDA, NaTrue) oraz otrzymały wiele prestiżowych nagród.


Jak widać zdrowo i bezpiecznie dla nas i naszej skóry :) Jestem bardzo ciekawa tego kremiku i już jutro zaczynam testowanie . Recenzji spodziewajcie się więc niebawem ,mniemy nadzieje ,że jak najbardziej pozytywnej :) 

A Was kochani zapraszam na:

18 komentarzy:

  1. gratuluje kochana :)
    ja jeszcze nie miałam żadnej propozycji kosmetycznej współpracy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paczuszka, ale dlaczego lanolina jest napisana jako niedobry składnik? W sumie same dobre rzeczy o niej czytam, jest też dostępna w większości sklepów z półproduktami i tam chwalona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie znam się co jest dobre i co złe :( Jedyne co wiem ,że alkohol w kosmetykach wysusza . Ale zaintrygowałaś mnie tym ,musze o tym trochę poczytać :)

      Usuń
  3. gratuluję współpracy. czekam na recenzje bo firmy w ogole nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i miłego testowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nowej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne tzn ciekawe info o tych szkodliwych substancjach w kosmetykach organicznych, przydatne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje :* i życzę udanego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. owocnej współpracy życzę

    OdpowiedzUsuń