17 cze 2013

No pomoc stopom biegnie malina wraz z oliwką !

Słoneczko wreszcie przygrzało ! Dało się posiedzieć w stroju  na dworze i nie narzekać na pogodę ;) A ileż to się naczekałyśmy na taką aurę na dworze? :) Temperatura wysoka więc nie ma szans ,na założenie krytych butów. Teraz będziemy chodzić w sandałkach i klapeczkach więc musimy szczególnie zadbać o stopy, na całe szczęście tydzień temu się w nie ubezpieczyłam :) 
A od czego zaczęłam regeneracje? :) 
Swój ratunek znalazłam  w
Łazience
Kuchni


Tak więc przyczynia się i jedzenie i pielęgnacja :D 
Do miski nalałam gorącej wody ,wrzuciłam troszeczkę soli i dolałam oliwy :)
Z całą michą pełną mojej magicznej mikstury udałam się na taras żeby rozkoszować się upragnionymi promyczkami słońca ! 
Nie ma to jak połączyć przyjemne z pożytecznym ,prawda ? :) 

A Wy znacie ten sposób?
A może macie jakieś swoje ,wyjątkowe ? :) 
Piszcie propozycje ! 



Jeszcze 4 osóbki i pojawi się małe rozdanie ;) 

38 komentarzy:

  1. oooo fajny pomysł!! wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. o triku z oliwą nie słyszałam jeszcze i chyba aż z ciekawości sama wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj kochana i pisz jak się sprawdziła ;)

      Usuń
  3. Fajny pomysł. Też tak zrobię:)
    Bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jutro dla relaksu zgapię Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podobnie. Miska z ciepła woda i sola kuchenna lub kąpielową. Dodaje jednak mydło w kostce- zmiękcza skórę. Przy okazji bawię się nim pluskając stopami. Później obowiązkowo tartka do zdarcia martwego naskórka, nowy lakier na paznokietki oraz kremik. Takie stopy można pokazać w sandałkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem dorzucę też mydełko :) Oliwa fajnie natłuszcza :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł, ja uwielbiam wszelkiego rodzaju kremy i maski...i kąpiel dla stóp:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak ! Mam nadzieje ,że jutro znajdę chwilkę na nałożenie maski ;)

      Usuń
  7. Nie próbowałam tego sposobu ale się skuszę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgodzę się z tym,że trzeba łączyć przyjemne z pożytecznym ; )) . Trzeba sobie radzić ; * .

    OdpowiedzUsuń
  9. Relaksik :D przydałby mi sie teraz taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaskoczyłaś mnie tą oliwą, chyba wypróbuję:)
    P.S. Stopom w tytule;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam oliwy. Ale jak będę miała, to sobie zrobię. Szkoda że mieszkam w bloku bez balkonu.... ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. moim sposobem na stopy jest kosmetyczka :D tak dobrze sie stało, ze jest nią moja teściowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko ale taka chwila relaksu by mi się przydała :)Może w weekend w końcu mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsze słyszę o takiej metodzie :) bardzo ciekawa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ja również lubię takie spa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze porządny peeling by się przydał i można wyjść do ludzi:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj na pewno relaksujące, nigdy tak w sumie nie robiłam,ale warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  18. sól malinowa pierwsze słysze jakiej to firmy

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda rewelacyjnie :)
    wypróbuję ten sposób spa dla stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sól malinowa o.O
    do kuchni - serio?
    Nie słyszałam o takim sposobie :)
    Ja nie potrafię się rozstać z kryjącymi butami :P
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja kiedyś do moczenia dłoni dokładalam oliwki do wody :D musze tak kiedys zrobic ze stopami ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tego sposobu nie znałam, ale zapowiada się ciekawie. Moje stopy są szczególnie wrażliwe i podatne na wszelakie odciski, obtarcia i pęcherze. Doraźnie pomagam sobie plastrami Compeed. Interesuje mnie również jakaś fajna kuracja dla zmęczonych i spuchniętych stóp oraz kostek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kremik od Green Pharmacy ,dla obrzmiałych i spuchniętych stóp :) Może warto spróbować ? Cena nie jest wysoka ,a fajnie nawilża :) Niestety nie wiem jak z opuchlizną ,bo nie mam takich problemów ;)

      Usuń
  23. świetny pomysł na relaksującą kąpiel dla stóp :)
    na pewno wypróbuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jutro u mnie 32 stopnie a ja jestem chora, biore antybiotyki :( jak wyzdrowieje to na pewno zafunduje sobie taka kuracje na dworze;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe, na to jeszcze nie wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie ma to jak wymoczyć sobie stopy. ja ostatnio polubiłam sól do stóp z rossmanna. fusswohl czy jakos tak:)

    OdpowiedzUsuń
  27. 214 fanka Wita i zaprasza do siebie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Rozumiem, że nie dołączysz do moich obserwatorów? :((

    OdpowiedzUsuń