22 cze 2013

Lato na Paznokciach - PODSUMOWANIE

I akcja dobiegła końca :( Nie sądziłam ,że uda mi się z tego wywiązać i ,że dam rade ,a tutaj proszę bardzo jakie miłe zaskoczenie :) Pojawiło się 8 zamierzonych postów i chyba wszystko z nimi ok :) Trochę zaniedbałam recenzje innych kosmetyków ,ale dzielnie je testowałam i niebawem kilka się pojawi ,bo już czeka ,aż tylko  dam rade o nich trochę naskrobać :) 
No to przechodzimy do 
PODSUMOWANIA
Najpierw wszystko powolutku po kolei ...


Pierwszy był żywy fiolet od Safarii :) 


ColoRama od Maybelline -czyli opalizujący róż :)

Po dwóch żywych i jaskrawych kolorkach  postawiłam na coś stonowanego - CATRICE -Nude :)

Żywa i intensywna zieleń ! 

5.KLIK!   
W tym lakierze nie da się nie zakochać ! Brzoskwinka od Rimmel

Powrót do odcieni czerwieni-różu - FLORMAR - cudowny ! 

Kolejny kolor z serii RIMMEL - piękny jednak mojemu ulubieńcowi nie dorówna :)

I ostatni kolorek ,który dumnie prezentuje się na moich paznokciach i WITA LATO ! To - obowiązkowo żółty ,jak słońce ,które właśnie mocno świeci ! :) 


Za zadanie miałam również wybrać swojego faworyta , który będzie mi towarzyszył przez większość UPALNEGO LATA ! Na kogo się zdecydowałam , wybór jest chyba oczywisty . Zwycięzcą został : 
A Wy ,który byście wybrały?  :)

52 komentarze:

  1. Ja bym wybrała ósmą propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też bym postawiła na brzoskwinkę od Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rimmel zdecydowanie najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę uwielbiasz róż na pazurkach! :)

    a kolorystycznie i wizualnie podoba mi się flomar. aż dziwne to na mnie ;)
    a brzoskwini nienawidzę z barwy... nie wiem dlaczego, bo ta jest śliczna ;)

    pozdrawiam kolorowo, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jakoś tak wyszło ,że przeważał w tych miesiącach u mnie ;)
      Zapewne nienawidzisz barwy brzoskwinki ,bo nie lubisz owoców :P

      Usuń
  5. Wybrałabym dokładnie ten sam, bo najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak właśnie myślałam, że ten wygra!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. haha ja również postawiłam na jego patrząc po kolei :D

    OdpowiedzUsuń
  8. trudny wybór, Twoje paznokcie wyglądają cudownie w każdym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę zdecydować się! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny jest :) chociaż żółty też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie Brzoskwinka:D genialny! CHoc inne też super!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym wybrała brzoskwinkę ;) Piękny kolor, sama mam kilka w tym odcieniu z różnych marek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też wybrałabym ten pomarańczowy, chociaż wszystkie są śliczne. Ten pomarańczowy sama mam w planach zakupić zwłaszcza, że zakochałam się w tych lakierach rimmela

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam Cię na konkurs! Do wybrania para dowolnych okularów korekcyjnych lub przeciwsłonecznych i 6 voucherów po $20!
    Wystarczy tylko wybrać model!

    http://obojetnieco.blogspot.com/2013/06/konkurs-firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym się skusiła na ten odcień :-) do Akcji uzylas pięknych kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. moim faworytem również jest brzoskwinka od Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  17. LOve yellow color

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wybrałam dokładnie ten sam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. numer 5 podoba mi się najbardziej D: Zapraszam na nowy, dość długi, lecz ciekawy post :3 Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta brzoskwinka faktycznie jest prześliczna (i bransoletka też :):))

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też bym postawiła na brzoskwinkę od Rimmela ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście ten, który wybrałaś jest świetny ;) ale również podoba mi się 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne kolorki, wszystkie mi się podobają, są takie mega wakacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie kolory bardzo mi się podobają.Nawet żółty choć jakoś zawsze myślałam, że akurat ten klor źle na paznokciach wygląda ale własnie zmieniłam zdanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana odtagowąłam Cie w TAGu kolory tęczy - http://me-and-my-passions.blogspot.com/2013/06/tag-kolory-teczy.html zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Brzoskwinia od Rimmel jest cudowna i muszę ją mieć! Wybrałaś świetne kolorki, stworzone na lato!

    Obserwuję.

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. moim faworytem jest ten żółty, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej podoba mi się nr 4.

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie 5 najlepszy, poza tym 6 i 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tą brzoskwinką od Rimmel też jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  31. doskonały wybór, z prezentowanych przez Ciebie kolorków też na niego bym postawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgadzam się z wyborem, bo ta brzoskwinka jest obłędna, z drugiej strony nudziak Catrice też ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna akcja, ale nie brałam tym razem udziału ;P

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana... zagłosowałam na Ciebie w akcji maliny, mam nadzieję, że głos się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Brzoskwiniowy rimmel uwiódł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń