5 cze 2013

Jeden konkretny zakup :D

Tyle się czaiłam ,żeby zakupić depilator! Było tyle modeli ,możliwości ,opcji ,że sama nie wiedziałam co wybrać . Raz Braun ,raz Rowenta ,aż w końcu udało mi się . Wybór padł na Panasonica ;) 
Weszłam do sklepu i mówię " Oooo nie kupujesz już od roku ,jak w końcu czegoś nie weźmiesz to koniec ! " No dobrze ,dobrze niech będzie on  ,i udałam się do kasy ;) Okazało się nawet ,że to była ostatnia sztuka tak więc pomyślałam ,że czekał na półeczce specjalnie dla mnie ;)  Postawiłam na prosty ,tani bez zbędnych (bądź niezbędnych ,ale to się jeszcze okaże) dodatków ;) 

Jutro testujemy !! 
A Wy macie depilatory ,czy stawiacie raczej na delikatniejsze sposoby? Ja już nie mam siły do maszynek i  golenia się co dwa dni. 
Piszcie co myślicie . Niebawem pokaże się moja opinia o tym małym damskim gadżeciku ;) 


Lecimy na Top Model !! 

35 komentarzy:

  1. Mam ten sam model, tylko biały z fioletowymi wzorami :D Służy mi już długo, fajny w użyciu. Używam go do nóg rąk, a resztę załatwiam woskiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dobrze wiedzieć ,że u kogoś tak dobrze się sprawdza i że nadaje się do rąk :) Jutro opisze wrażenia :D

      Usuń
  2. Swego czasu stawiałam na depilatory:) Nawet do bólu się przyzwyczaiłam. Niestety w moim przypadku skończyło się na powrastaniu włosków i wizyt u kosmetyczki:/ Ale ja z natury mam takie szczęście :P Teraz z powrotem jestem skazana na jednorazówki, albo właśnie na kosmetyczkę. Ale depilator miło wspominam i chętnie bym wróciła do niego gdyby nie to wrastanie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ,że ja nie będę miała problemu z wrastaniem włosków ... w ogóle w sumie o tym nie pomyślałam . Raz już stosowałam depilatora i wszystko było ok ,aczkolwiek domyślam się ,że pojawia się do dopiero po jakimś czasie. Szkoda ,ze u Ciebie tak słabo z nim wyszło :( Budujące jest jednak to ,że dobrze go wspominasz ;)

      Usuń
  3. Mam depilator, ale rzadko po niego sięgam - ból to to co mnie zniechęca do korzystania z niego. Stawiam na maszynki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już raz kiedyś używałam i prawie wcale mnie nie bolało , mam nadzieje ,że i tym razem tak będzie :)

      Usuń
  4. niestety w depilator jeszcze nie zainwestowałam,ale jest to tylko kwestia czasu, bo mój ukochany kupi mi na święta (tak,tak, zażyczę sobie ;D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli Ciebie inwestowanie w niego ominie , cudowna zachcianka :D

      Usuń
  5. Jaki ładny! Ja łydki depiluję właśnie depilatorem (masło maślane), ale do ud nie mam sił, za bardzo mnie boli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będe twarda i dam rade ze wszystkim :D

      Usuń
  6. mam depilator też philipsa ale korzystanie z niego jest dla mnie zbyt bolesne

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zostane przy maszynkach :) ale chętnie poznam Twoją opinię po goleniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zainwestowałam swego czasu w depilator i całkowita klapa. Nie tylko przez wrastające włoski.. Depilowanie zajmowało mi strasznie dużo czasu (no taka sesja z obiema nogami to godzina, półtorej), a wcale nie miałam później tego z głowy na dłużej, bo włoski odrastały nierównomiernie, a spora część wyrywała się bez cebulek i co dzień odrastały nowe, rzadsze, ale jakaś partia ciągle wychodziła na wierz, czyli codziennie musiałam poprawiać. A później kilka dni męczyłam się z bolącymi kropkami na całych nogach. W moim przypadku gra kompletnie nie warta zachodu, już wolę golić się co 2-3 dni, 3 min pod prysznicem i z głowy niż siedzieć godzinami i osiągać gorszy efekt, a później jeszcze cierpieć. Mam nadzieję, że u Ciebie jednak nie będzie takiego problemuu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mam nadzieje ,że u mnie lepiej się sprawdzi depilator i nie będe miała takich problemów ... aż mnie przeraziłyście tymi wszystkimi negatywnymi opiniami i wrastającymi włoskami :(

      Usuń
  9. Przez lata depilowałam tylko łydki bo nie mogłam znieść bólu, teraz i łydki i uda - idzie się przyzwyczaić choć włoski wrastają niemiłosiernie. Teraz marzy mi się Philips Lumea...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze te wrastające włoski zaczęły mnie przerażać jak każda z Was o nich mówi :(

      Usuń
    2. wystarczy porządny peeling raz na tydzień :)

      Usuń
  10. Ja mam brauna z wieloma nasadkami,golarką,trymerem itd...i jestem zadowolona:))) ciekawa jestem Twojej recenzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ,że też będę zadowolona :) Ja postawiłam na coś tańszego na początek ;)

      Usuń
  11. ja mam philipsiaka z golarką świetna sprawa, a jeśli chodzi o markę i model który wybrałaś to powinien być nie zawodny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się może niedługo skuszę na brauna sil-e-pil 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tez sie zbieram,aby kupic jakis dla siebie. W sumie to chetnie poczytam na jego temat !

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ale rzadko uzywam, boli jak ch...:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja stawiam na maszynkę, boję się bólu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam depilator i niestety ból był tak mocno odczuwalny, że musiałam się go pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie, nie mam depilatora.. i jestem ciekawa jak działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Posiadam depilator Philips od 3 lat i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam depilator ładne 5 lat temu. Niestety jak się później okazało, przez moją delikatną skórę na nogach musiał pójść w odstawkę;/.

    OdpowiedzUsuń
  20. posiadam depilator philipsa od 10 lat i jestem z niego bardzo zadowolona :) planowałam kupić jakis nowszy model ale te ceny .... zniechęcają ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam depilator, kiedyś nawet regularnie z niego korzystałam (włącznie z goleniem pach) ale nie mam na dłuższą metę do niego cierpliwości, myślę, że w sezonie letnim (na wyjazd) poświęcę trochę czasu na wydepilowanie nóg :D ale to tak w drodze wyjątku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze ja też jestem strasznie niecierpliwa :D mam nadzieje ,że dam jednak rade wytrwać ;)

      Usuń
  22. haha mam dokładnie to samo, też chodzę i przyglądam sie im ciągle i na żaden sie nie moge zdecydowac od roku :D
    coraz częściej się jednak zastanawiam czy nie zainwestować już w IPL. Też kusi mnie ta Lumea o której wspominała Kaczmarta. tym bardziej ze jak tak sobie przeliczam ile
    bym wydała na zabiegi w salonie to naprawdę opłaca się kupić swoje prywatne urządzenie..

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ten sam i sprzedałam po 2 tyg :D to jednak nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam taki sam model tylko biały:) jak mi odbije to się pokatuje depilatorem, nie jest to przyjemne ale da się przyzwyczaić ;p obserwuje Cie oczywiscie i zaglądnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja kilka lat temu kupilam Silk-épil 7 Dual Epilator i byłam bardzo zadowolona :) ale już od ponad roku nie potrzebuję bo zdecydowałam się na depilację laserową. Trochę poświęcenia i bólu no i pieniędzy, ale warto było. Efekty są super. Polecam.

    OdpowiedzUsuń