4 cze 2013

Jak miło zacząć tydzień ;)

Od rana świeciło przepiękne słońce ,a teraz burza :( Smutno ,ciągle pogoda tak zmienna ,że lepiej nie mówić . Aż strach wyjść z domu beż jakiejkolwiek parasolki :( Wspominałam Wam rano przy poście lakierkowym ,że może uda mi się pokazać paczuszkę ,która wczoraj do mnie dotarła ;)

Oto ona - bluzeczka w wygranej w konkursie :
 Jest ,śliczna ,pastelowa z krótki rękawem z filiżanką i napisem "You are invited to a tea party" 
A Wam jak się podoba ?


A miłą wiadomość ,która czekała na mnie rano na e-mailu to: 
Jestem zarejestrowana na stronie Royal Canin i postanowiłam wziąć udział w akcji :) Należało wybrać rodzaj koszulki jaką chcemy i napisać czemu uważamy ,że otyłość wśród zwierząt to zło . Jestem szczęśliwa ,że mój opis się spodobał i już po 20 czerwca udam się po moją koszulkę ;) 

24 komentarze:

  1. o proszę jakie wspaniałe nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! :)
    jak słyszę o otyłości wśród zwierząt, to odrazu przypomina mi się pies moich sąsiadów, którego musieli uspać, bo wysiadły mu stawy i nie mógł chodzić, ze względu na swoją dużą wagę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ,otyłość wśród zwierząt to coś okropnego :( Niczym sobie nie zawiniły ,a ludzie w ogóle nie myślą o konsekwencjach :(

      Usuń
  3. Gratulacje ;) Taka akcja to rzeczywiście dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki, ja niestety nie dostalam sie:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wygrana :) A u mnie pada od rana... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, super!
    dobrze, że Władczyni schudła, bo musiałabyś mnie teraz prześwięcać jako ambasadorka ;)

    a przy okazji, jako przyczynę rozwoju mojej porannej szajby sekciarskiej, wpadnij, i zobacz, do czego się przyczyniłaś ;) [w tej samej notce ;)]

    pozdrówka, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tak ,dostałabyś ode mnie mały wykład na temat otyłości wśród zwierząt :D
      Już do Ciebie wpadam :*

      Usuń
  7. Gratulacje ! Ja jestem od niedawna najszczęśliwszą właścicielką 2,5 miesięcznego labradora, który na zapach piwa i szarlotki dostaje totalnego kręćka - to dopiero filozofia nie dać mu spróbować gdy tak bardzo prosi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha , cudowne są te 'uzależnienia" zwierzaczków :D Mój kot uwielbia za to takie małe ciasteczka z cukrem ,wyglądają jak ptysie :) Byłam w szoku jak zobaczyłam jak je wcina :D

      Usuń
  8. Gratuluje, super akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moje gratulacje - szczytny cel :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Ci :) Podoba mi się pierwsza koszulka (jak z resztą wszystko inspirowane Alicją w krainie czarów :)

    OdpowiedzUsuń