29 cze 2013

Astor - Lipcolor Butter

Na spotkaniu bloggerek dostałam oto tę CUDOWNĄ nowość od marki Astor. Od dawna szukałam jakiegoś fajnego nude ,raz nawet wybrałam się na poszukiwania to drogerii -zakup skończył się zakupem nie tego co trzeba i pomyleniem opakowań przeze mnie ;) Tak więc byłam przeszczęśliwa jak zajrzałam do mojej paczuszki a tam leżał kolorek 003 CARAMEL ENVY ! Jak najszybciej wzięłam się za testowanie ;) 

A co o nowości mówi nam Astor :
Paleta kolorów Soft Sensation Lipcolor Butter zachwyca różnorodnością. Zawiera 8 odcieni, które wpisują się w najnowsze trendy. Można odnaleźć w niej zarówno naturalne beże, stonowane brązy, jak i żywe róże oraz ostre czerwienie.
Soft Sensation Lipcolor Butter widocznie poprawia kondycję ust. Ma konsystencję masła, dzięki czemu wtapia się w usta i zapewnia wygodną, estetyczną aplikację. Nawilżająca formuła zawiera Squalane, składnik pozyskiwany z kokosa. Wygładza on i koi wysuszone wargi, powodując, iż stają się one o 30% bardziej nawilżone. Tak komfortowy efekt utrzymuje się aż do 5 godzin. 
Soft Sensation Lipcolor Butter to praktyczny kosmetyk. Ścięta, ukośna końcówka ułatwia szybką, precyzyjną aplikację. Koloryzujący wkład wysuwa się poprzez przekręcenie podstawy opakowania, dzięki czemu nie wymaga temperowania. Wystarczy jednokrotna aplikacja, by kosmetyk w szybki i dokładny sposób wypełnił usta lśniącym odcieniem. Kolor nie „rozpływa” się, doskonale trzyma się na wargach, nie sklejając ich.



A co o nowości mówię JA ;) 
Opakowanie ładne i eleganckie. Podobnież napisy bardzo szybko z niego schodzą ,ja nie nosiłam szminki w torebce więc u mnie wszystko z nimi ok ;) Musimy uważać ,żeby nie zachaczyć o wystającą część kosmetyku , bardzo łatwo go wtedy zniszczyć ;)  Plastik jakiejś super jakości nie jest -aczkolwiek nie narzekam :) Jest bardzo wygodne i poręczne. System do wysuwania pomadki nie zacina się.
Jak już Wam wspomniałam ten kolor to było moje MUST HAVE na nadchodzące lato. I zdecydowanie sprawdził się na ustach . Barwa jest lekka ,delikatna ,zawiera dużo maleńkich mieniących się diamencików ,które mam nadzieje ,że widać na zdjęciu.  Po nałożeniu dwóch warstw kolor jest już intensywny i osiągam zamierzony efekt. 
Aplikacja jest bardzo wygodna ,nie sprawia mi żadnych problemów . Usta są dokładnie pokryte szminką. 
Co do trwałości...
Czytałam już wiele opinii na temat tego produktu i z jakością zazwyczaj było słabo . Ja osobiście nie mam nic do zarzucenia w tym aspekcie. Bez jedzenia ,picia spokojnie utrzymuje się w nienaruszonym stanie przez 2 h - drobinki o wiele dłużej :) 
Widać ,że szminka nawilża. Nie mamy podkreślonych skórek ,usta są jednolite i bardzo ładnie się prezentują . Nie czuje na nich również żadnej "ciężkości" kosmetyku ,nie przeszkadza mi on w niczym . Formułą jest lekka i przyjemna dla naszych ust. Zapach delikatny i słodki :) . 
 Szminkę ZDECYDOWANIE mogę Wam polecić . Sama na pewno zakupie jeszcze jakiś odcień , a ,gdy moje nude się skończy kupie kolejne opakowanie . 
Cena to około 25 zł - w promocji około 20 - myślę ,że warto tyle na nią poświęcić.



A Was zapraszam na moje rozdanie :) 



I chętnych ,którym podobały się moje pozurkowe posty w ramach Akcji Lato Na Paznokciach do głosowania :)
Mój numerek to

KLIK! KLIK! KLIK! KLIK!

27 komentarzy:

  1. Nic dziwnego, że ją polecać jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej cudowności, ale rzeczywiście kolor ma świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki ładny, naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny nudziak - lubię takie od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No kolor przepiękny, właśnie taki jak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor nude! uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek. Właśnie ten 03 i jeszcze 02 chciałabym mieć. Poczekam na promocję i kupię sobie dwie sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Naturalny kolor bez zbędnych bajerów. Przyzwoity choć poza nawilżeniem liczyłabym na większą trwałość. Mnie jednak na ten wakacyjny czas natchnęło na używanie dość intensywnych kolorów na usta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa forma :). Do tego jest naprawdę cudowna :).

    OdpowiedzUsuń
  10. delikatnie wygląda i baaaardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mi się starły napisy, bo noszę w kosmetyczce w torebce. masakra pod tym względem, ale trudno - liczy się to co w środku przecież, czyli świetny wg mnie produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki piekny kolor nude <3
    obserwuję , loveandvanillascent.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda jak by nawet pachniała carmelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna forma, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezmiernie mi się podoba!
    Pozdrawiam!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ją lubię, ale mój kolor jest za jasny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny naturalny efekt. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie fajne opakowanie :D Ja nie lubię koloru nude na ustach. Wolę, o zgrozo, różowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie mnie zachwycilo opakowanie:D kolor tez jest oki

      Usuń
  19. daje bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor, chyba sama zakupię :)

    OdpowiedzUsuń