21 cze 2013

#8 Lato na Paznokciach

Noi nadeszła pora na przedstawienie ostatniego kolorku. Już jutro powitamy LATO ! Jak widać pogoda wreszcie zaczęła dopisywać i mniemy nadzieje ,że taka utrzyma się jak najdłużej. 
Tradycyjnie ,wahałam się czym dzisiaj maznąć pazurki ,stwierdziłam ,że jak jak mamy witać lato to trzeba z czym ? z ŻÓŁTYM! 
I oto sięgnęłam po mój nowy Lakiery od Lovely. Od dawna planowałam zakup nowego żółtego ,bo mój ostatni ,który prezentowałam Wam jakiś czas temu jest beznadziejny - chyba 10 warstw u niego to minimum :D  A jak sprawdził się ten ? 


Obawiałam się pomalowania nim pazurków. Dodatkowo zobaczyłam ,że ma on dziwny połysk - nie jest to czysta żółć - na szczęście na paznokciach jest on w ogóle nie zauważalny. Pomalowałam 2-3 warstwy .  Kolor bardzo mi się spodobał  - w słońcu wygląda jak na zdjęciu , bez słońca robi się ciemniejszy :) Na początku średnio mi się podobał ,a teraz ? JEST CUDOWNY ! :)  Ślicznie prezentuje się przy takiej pogodzie :) 

A już jutro zapraszam Was na post podsumowujący całą akcje :) 

I na moje 

34 komentarze:

  1. Rzeczywiście lato na panokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest genialny! i masz rację, o dobry żółty ciężko. Mam chyba 4 żółte lakiery i tylko jeden jako tako daje radę...

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, typowo letni kolor! Żółte lakiery mocno przycigają wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj kupiłam żółty lakier w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny kolor :) marzy mi się taki na plaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten żółtek :) Ja już mam drugi żółty i znowu porażka, także się poddaję i więcej nie kombinuję z żółtymi lakierami... :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jeny, po tym bananie mam fisia na punkcie żółci :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wczoraj nim malowałam paznokcie :D ale mi menda zbąbelkowała ;/ chyba top coat mam jakis badziewny, bo ostatnio wsyztskie mi bąbelkują:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, podoba mi się bo nie jest taką typową żarówą:) Lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. tez malowałam nim wczoraj paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękny kolor, aż tu do mnie krzyczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor :) Ja chyba nie posiadam żadnego żółtego lakieru w swoim zbiorze :/

    OdpowiedzUsuń
  13. każdemu już sie plaża marzy słonko i kapelusik słomkowy w ręku lody

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, radosny kolor :) Szukam jakiegoś przyjemnego żółtka. Jak maluje się nim paznokcie? Smuży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku miałam lekkie problemy , po jednej warstwie wygląda fatalnie . Jednak mimo wszystko końcowy efekt bardzo mi się spodobał :) I nie jest tak źle jak myślałam ,że będzie ;)

      Usuń
  15. Brakuje mi w kolekcji takiego żółtego koloru :) Mam jedynie taki pastelowy żółty, ale w ten też się muszę zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam dzisiaj te lakiery, ale moim obiektem westchnień był piasek z lovely więc tym razem się na niego zdecydowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba tez się skuszę na żółty kolor, bo wygląda genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie żywe kolorki a ten lakier jest naprawdę fajny! ;) Pozdrawiam!

    Zapraszam do udziału w konkursie, gdzie do wygrania są cudne bransoletki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. latoo lato u mnie też żółć była :)

    OdpowiedzUsuń
  20. takie wiosenno- letnie te kolory i bardzo pozytywne ;) mam podobne i też ostatnio je często używam :)
    zapraszam do mnie : http://outsidekatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Odważny kolor acz ciekawy... Nigdy nie miałam pomalowanych na żółto paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przekonuję się do żółtego nawet go sobie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. jaka piękna cytrynka! idealny kolor na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie żółte kolory niestety nie prezentują się zbyt dobrze. Aczkolwiek u Ciebie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie najlepszy kolor na letnie dni :) lub w zimie na poprawę humoru ;)

    OdpowiedzUsuń