19 cze 2013

#8 Lato na paznokciach

Tak ,tak ,mamy środę a ja wrzucam Lato na paznokciach  - trochę nadprogramowo ,ale cóż :D 
Lakier jest dla mnie bardzo sentymentalny ,zakupiłam go w Stanach i w Polsce nie jest on dostępny ( tak przynajmniej mi się wydaje ;)) Marka : dELiA`s    (tak, tak się pisze :D )  Dokładniej ,nabyłam go w sklepie z ubraniami ,gdzie akurat kupowałam spodnie ;)  Strasznie mi się podobał ! I bardzo często malowałam nim pazurki ,obecnie jest na bardzo mocnym wykończeniu :( Na szczęście tą zieleń zastąpiłam już inną ,którą otrzymałam na Spotkaniu Bloggerek . Na pewno jej nie dorówna ,ale zawsze jakaś alternatywa ;) 
Lakier ma zwykły prosty ,cieniutki pędzelek . Mimo tego bardzo dobrze mi się nim maluje. Po pierwszej warstwie ,jest praktycznie przezroczysty ,po drugiej już ślicznie łapie kolor :) Wysycha błyskawicznie ! Co do trwałości świetnie. Teraz już jest trochę gorzej niż było na początku i zaczynał czasami odpryskiwać ,ale na początku ,gdy jeszcze był "świeży" po około 3 dniach ścierały się tylko końcówki :) Na opakowaniu jest nawet napisane " Made in USA " -tak więc wiemy ,że to nie jest żadna chińszczyzna jak większość ;) 
Cena : 2 lata temu kupiłam go za 4,5 $ czyli około 15-20 zł

24 komentarze:

  1. śliczny kolor, podoba mi się ta zieleń

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny odcień! nie mam takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki morski kolor tyle tylko, że z Golden Rose :) Na lato fajna sprawa, choć na co dzień preferuję bardziej stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery wygląda pięknie na paznokciach ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor! :) Ja odkąd kupiłam miętowy, ciągle nim maluję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jeden z moich ulubionych :))

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek jest baaaaardzo ładny! :D mam podobny z GR :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki ładny kolor! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny morski kolor. Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor ;) podoba mi się ta zieleń ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny odcień ; )
    Obserwuję i zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor podobno do jakiegoś innego lakieru, ale nie mogę skojarzyć nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor, właśnie takie kolory lubię na lato :)
    Pozdrowienia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek bardzo mi się podoba:)pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń