18 cze 2013

#7 Lato na paznokciach

To już przedostatni post z Akcji Maliny Kolorowe lato na paznokciach :) Nie sądziłam ,że tak szybko to zleci  ,a tutaj proszę bardzo :) Jeszcze tylko dziś i w piątek będę podziwiała Wasze dzieła :) 

Na kolorek znów było mi bardzo ciężko się zdecydować . Postawiłam na drugi odcień Rimmel ,który otrzymałyśmy od firmy na spotkaniu w Warszawie :)  Brzoskwinka jak już wiecie jest moim ulubieńcem ,czy z tym będzie podobnie ? 
Kolor okazał się być świetny ! Jest cieplutki taki czerwono-różowo-malinowy ;) Ciężko mi go określić ,ale bardzo mi się spodobał .
Z tej serii najbardziej podobają mi się PĘDZELKI ! Są świetnie wyprofilowane ,a malowanie nimi to sama przyjemność . Na niektórych pazurkach wystarczy jego jedno pociągnięcie i już cała płytka jest równomiernie pomalowana. Szkoda ,że nie wszystkie moje lakiery mają takie cuda :( 
Na pewno zakupie  jeszcze jakiś kolor z tej serii ! Lakiery są naprawdę godne polecenia i spróbowania :) 
Temu wystarczyły dwie warstwy ,aby cała płytka była ładnie pokryta 
Zresztą same oceńcie jego prezencje :) 
W rzeczywistości jest mniej różowy  :) 


Zachęcam również do obserwowania mojego bloga przez BlogLovin na wypadek znanych wszystkim zmian ,które mają nastąpić z dniem 1 lipca :) 


Pod ostatnim postem odnośnie malinowo-oliwkowej kąpieli dla stóp wiele z Was pisało ,że wypróbuje ten pomysł :) 
Kochane ,piszcie mi jak rezultaty ,bo jestem strasznie ciekawa! :) 

37 komentarzy:

  1. ciekawy kolorek u mnie dzieś błękit

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny kolorek chociaż przyznam że nie przepadam za różem.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam Cię na blogrollu także nie zniknę z Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy kolorek będzie fajnie wyglądał na takich ładnych i zadbanych pazurkach jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Miło mi to słyszeć tym bardziej ,że nie dbam o nie szczególnie :)

      Usuń
  5. śliczny kolor, masz ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor, ja też uwielbiam pędzelki z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba kolor tego lakieru :) chyba sobie go zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor!
    i jakie ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz bardzo ładne paznokcie i ich kształt ;) jedynie przycięła bym skórki i było by pięknie!:) a lakier ma fajny kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem fajny kolorek ;) chociaż przyznam, że nie przepadam za różem ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek całkiem ciekawy ni to czerwony ni to różowy - oryginalny :)
    rzeczywiście jakoś szybko miną ten czas akcji i ogólnie cały czerwiec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Już koniec prawie mamy i lipiec !

      Usuń
  12. ej lala dziś tym samym lakierem pazury pomalowalam, ale przez badziewny top coat zrobiły się bąbelki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam to samo !! Patrze a tutaj jakieś kropeczki na paznokciach i potem się skapnęłam ,że to od tego Topu ;/

      Usuń
  13. kolorek piękny, ładnie prezentuje się na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny :) wróciłam do poprzedniej notki i muszę to wypróbować! i chętnie poczytam jak u innych dziewczyn Twój sposób się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor, od razu kojarzy się ze zbliżającymi się wakacjami c: ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się zakochałam w tych kolorkach, brzoskwinie mam na dłoniach a ten róż na stopach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nuneczka , chodząca reklama serii lakierów Rimmela :D

      Usuń
  17. taki arbuzik:) super kolor!

    OdpowiedzUsuń
  18. Juzz Funk jest śliczny, mam ochotę go kupić :)
    A kolor Simply Sizzling nie do końca wyszedł tak dobrze, ale zdjęcia były robione w pełnym ostrym słońcu :)

    OdpowiedzUsuń